Dennis' Gtt --- VERKOCHT
-
Stuuruitslag, hoe lukt dat dan?
En boven de 100 ga je stuiteren Jochem?
En boven de 100 ga je stuiteren Jochem?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja op de meeste snelwegen wel ........
En geloof me elke x als zo'n klap maakt denk je weer, gaat het goed te je te nee ...........
En geloof me elke x als zo'n klap maakt denk je weer, gaat het goed te je te nee ...........
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het gaat ff gek gezegt niet om jouw nieren ...........
Maar om de auto chassis en de ophang punten ....vooral de achterste schokdemper bouten willen nog weleens afbreken ......
Ik ken meerdere gevallen ..............en de schade die dan ontstaat daar helpt geen niergordel meer tegen....
Maar ik moet eerlijk zijn ik heb ook weleens een wat lagere auto gehad dan standaard ( of heb
)
Maar om de auto chassis en de ophang punten ....vooral de achterste schokdemper bouten willen nog weleens afbreken ......
Ik ken meerdere gevallen ..............en de schade die dan ontstaat daar helpt geen niergordel meer tegen....
Maar ik moet eerlijk zijn ik heb ook weleens een wat lagere auto gehad dan standaard ( of heb

Ja ik snap dat het chassis enzo enorm op zijn kloten krijgt, maar eens de kooi erin zetten dan
De verlaging die ik nu heb is natuurlijk meer voor de show dan voor het enorm goede weggedrag, daar was ik allang achter.

Super gave combi zo met die wielen!! Lekker laag man!!
Helemaal goed deze GTT! 

-
Nu jij nog Arno! 

kijk eens achter je achter wielen en dan voor al vaan de rand van je kofferbak tov de schokdeper bevestiging aan de achteras die ramt daar nu bij ieder gleufje tegen aan. IK ZEG AIRRIDEDennisT schreef:Ja ik snap dat het chassis enzo enorm op zijn kloten krijgt, maar eens de kooi erin zetten danDe verlaging die ik nu heb is natuurlijk meer voor de show dan voor het enorm goede weggedrag, daar was ik allang achter.
jammer dat dat niet kan op zo's achteras

Best laag ja
Echt dikke bak man!

Klinkt bekend....Jochem de Haas schreef:Ja op de meeste snelwegen wel ........

Ik had het ook ooit eens zo bont gemaakt dat bij elke hobbel op de snelweg de vonken onder de auto uit kwamen gesprongen, toen kreeg ik telkens een hoop lichtsignalen.

jij kreeg zowiezo al heel veel signalen met dat lompe gedrag van je... 

Bumpstops heb ik eraf gehaald, denk dat het wel zal schelen! Ik heb de boel een cm of 10 omhoog geschroeft zodat de veren voor de APK niet meer los liggen, maar de auto staat nu maar 5-6 cm hoger, dus lag idd op de bumpstops 

ja wel hoor by vol insturen komt je band tegen je verbreder(cq zyscherm) aan .DennisT schreef:Volgens mij loopt er niks aan, ook niet bij vol insturen. Ik heb al een niergordel besteld JochemAch, lekker boeie dat ie niet lekker rijdt op de snelweg, daar is ie ook nie voor.
verder weet je hoe het rydt toch .
verder he je gewoon nergens last van .(ik tenminste niet)
een beetje verlagen is leuk Dennis maar je moet niet overdryven hoor.

leuk gedaan zo hoor .

heb je toevallig nog een foto van de zykant genomen met je achter wiel er helemaal op .
zo ver als ze zichtbaar zyn dan .
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... _00022.jpg[/img]
-
ik herinder me zo nog es een toertochtoldskool schreef:ja wel hoor by vol insturen komt je band tegen je verbreder(cq zyscherm) aan .DennisT schreef:Volgens mij loopt er niks aan, ook niet bij vol insturen. Ik heb al een niergordel besteld JochemAch, lekker boeie dat ie niet lekker rijdt op de snelweg, daar is ie ook nie voor.
verder weet je hoe het rydt toch .
verder he je gewoon nergens last van .(ik tenminste niet)
een beetje verlagen is leuk Dennis maar je moet niet overdryven hoor.![]()
![]()
leuk gedaan zo hoor .![]()
heb je toevallig nog een foto van de zykant genomen met je achter wiel er helemaal op .
zo ver als ze zichtbaar zyn dan .
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... _00022.jpg[/img]

Ik heb nog wat ruimte tussen verbreder en band, komt vooral denk ik omdat de wielen nog iets negatief camber hebben. Dat blijft dus lekker zo
De foto op de vorige bladzijde is de enige die ik heb van het achterwiel, hij staat nu ook weer op bokken dus kan ff geen foto's maken. De verbreder zit tot iets boven de boutjes... 

-
hij loopt niet aanz eg je?
max insturen binnenzijde, wedden? Helemaal met dit camber.
Of je bandjes zijn smal genoeg.. al gereden?
max insturen binnenzijde, wedden? Helemaal met dit camber.
Of je bandjes zijn smal genoeg.. al gereden?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Geduwd
Toen liep er niks aan. Bij vol insturen ff gevoeld, zat nog ietsje ruimte tussen geloof ik, maar dan was dan wel milimeter werk;)
Ik begrijp dat niemand het antwoord weet op de uitlaat en tank vragen?

Ik begrijp dat niemand het antwoord weet op de uitlaat en tank vragen?
Die zijn ook ietwat ondergesneeuwd 1,5 pagina terug niet?
Uitlaat intapen kan, al zou ik zelf toch met alu ff proberen een schildje in elkaar te vouwen.
Dat van dat tankcircuitje zie ik zo ff niet meer voor me
Uitlaat intapen kan, al zou ik zelf toch met alu ff proberen een schildje in elkaar te vouwen.
Dat van dat tankcircuitje zie ik zo ff niet meer voor me

Aluminium heb ik niet zo voorhanden, het zal dan van staal worden. Alleen ik ben bang dat iemand het oude hitteschild weggegooid heeft dus ben de mal kwijt...
Dit is de bedoeling bij de tank. Dit deel zie je dus onder je achterbank. Kan het kwaad om het zo aan te sluiten?
[img]http://img44.imageshack.us/img44/7443/tanke.png[/img]
Dit is de bedoeling bij de tank. Dit deel zie je dus onder je achterbank. Kan het kwaad om het zo aan te sluiten?
[img]http://img44.imageshack.us/img44/7443/tanke.png[/img]
Remmetjes achter zitten er weer op, ontlucht etc. en ook de handremkabels gemonteerd. Helaas nog geen pompje voor de tank gevonden 
Weet iemand wat het mechanisme voor de linkerspiegel kost en of het nog leverbaar is? Ik heb nu een nieuwe universele spiegel hier liggen, maar helaas zijn de schroefgaten bij die anders. Als ik niks kan vinden moet ik de spiegel weer gaan spuiten, maar die krijg ik toch niet de juiste kleur ben ik bang...

Weet iemand wat het mechanisme voor de linkerspiegel kost en of het nog leverbaar is? Ik heb nu een nieuwe universele spiegel hier liggen, maar helaas zijn de schroefgaten bij die anders. Als ik niks kan vinden moet ik de spiegel weer gaan spuiten, maar die krijg ik toch niet de juiste kleur ben ik bang...
Ik dacht vanavond ff de achterbumper van een nieuwe stootstrip te voorzien en te monteren....
[img]http://img202.imageshack.us/img202/8231/afbeelding062.jpg[/img]

[img]http://img202.imageshack.us/img202/8231/afbeelding062.jpg[/img]
Lijkt mij duidelijk. Dit is de achterbumper waar hij de strip op heeft geplakt waarvan de lak vervolgens los is gebroken van de bumper.
De bumper zit niet op de auto, maar ligt los, zo te zien op de strip zeg maar, met de twee zijstukken naar boven wijzend.
De bumper zit niet op de auto, maar ligt los, zo te zien op de strip zeg maar, met de twee zijstukken naar boven wijzend.
-
balen man.
echt zuur zo blijf je bezig..
valt dit ook nog onder crackeleé
echt zuur zo blijf je bezig..
valt dit ook nog onder crackeleé

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*