Steven's rides - Bimmertime!
ik verbreed liever me ophanging met uniballs en monteer 19 16v assen.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Hoezo groepbuy, is gewoon per stuk, denk niet dat ze met een groepbuy goedkoper worden.tutuur schreef:Ik zeg groupbuyLuco/Alpine-racer schreef:Waarom allemaal kutten als je voor rond de 6 tientjes een nieuwe as hebt
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Waar dan? Ik was laatst het dubbele kwijt + inruil van de oude.
Dat is dus precies wat ik bedoel....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met inruil van de oude was ik voor de gtt 62 euro per stuk wijt, inclusief btw.
WAAR?
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
En dan klagen dat ie na een jaar kapot is,...Luco/Alpine-racer schreef:Met inruil van de oude was ik voor de gtt 62 euro per stuk wijt, inclusief btw.
Racing is the best way to convert money into noise
Dat is al een hele prestatie op zich maar we hebben het hier over een williams he 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee hoor, heb er toen ook voor de racevijf een paar gehad, speciaal op maat voor 72 euro, nooit kapot gegaan.Daan2D schreef:En dan klagen dat ie na een jaar kapot is,...Luco/Alpine-racer schreef:Met inruil van de oude was ik voor de gtt 62 euro per stuk wijt, inclusief btw.
Ik denk dat de originele assen uit dezelfde fabriek(en) rollen, maar ja de stealer he

Diegene die echt interesse in die assen hebben kunnen het renault nummer doorgeven en dan zal ik informeren wat ze kosten.
-
- Über-Spammer
Cevam heeft ook zeer goedkope assen, kwalitatief heb ik geen eigen ervaring ermee.
Luco is een ondernemer en ruikt een handeltje 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als jullie denken dat ik ook maar een dubbeltje verdien aan die assen moet je ze vooral bij de stealer gaan halen.
Net of je hier wat zou kunnen verdienen, 90% dingt nog af bij onderdelen die 5 euro op moeten brengen.
Net of je hier wat zou kunnen verdienen, 90% dingt nog af bij onderdelen die 5 euro op moeten brengen.
Zo goed ik heb toch iets van een as nodig binnen de komende 2 weken.
Heeft iemand voor mij het originele Reno nummer van de rechter/lange/bijrijders aandrijfas? Dan zal ik eens testen hoe die asjes van Luco's adressie zijn.
Mits ze op voorraad zijn dan...
Anders gewoon een 2ehands williams as met goeie hoes mag ook of een (gare) 16v as waar ik de binnenste homokineet kan overzetten.
Zie ook:
http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=10871
Anders moet ik 'm toch echt afbranden
Heeft iemand voor mij het originele Reno nummer van de rechter/lange/bijrijders aandrijfas? Dan zal ik eens testen hoe die asjes van Luco's adressie zijn.
Mits ze op voorraad zijn dan...
Anders gewoon een 2ehands williams as met goeie hoes mag ook of een (gare) 16v as waar ik de binnenste homokineet kan overzetten.
Zie ook:
http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=10871
Anders moet ik 'm toch echt afbranden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb diverse assen liggen, weet alleen niet of de binnenste homokineet hetzelfde is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bak is een jc5?
tanden 21
tanden 21
correct, en 23 tanden buiten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
afzetters, nog niet de helft inclusief btwFrank V. schreef:77 01 367 623 €361.50 excl. btw bij reno

Dat wisten we toch al lang!Luco/Alpine-racer schreef:afzetters, nog niet de helft inclusief btwFrank V. schreef:77 01 367 623 €361.50 excl. btw bij reno
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou hij ligt klaar voor je Steven, nog geen 81 euro, inclusief btw 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zitten nu AL 500km onder de gtt, no problem 
Nee hoor klopt precies
Fabrikant 30% winst
Groothandel 30% winst 87 euro ex
Grossier 30% winst 114 euro ex
Garage/Detailhandel 40% winst 160 euro ex

Nee hoor klopt precies
Fabrikant 30% winst
Groothandel 30% winst 87 euro ex
Grossier 30% winst 114 euro ex
Garage/Detailhandel 40% winst 160 euro ex
In Steven- of Robkilometers is dat omgerekend ongeveer 3km gebruikt.... Bijna aan vervanging toe dusLuco/Alpine-racer schreef:Zitten nu AL 500km onder de gtt, no problem

(onee, het gaat niet over bakken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je hebt mazzel jonguh
Normaal gesproken kunnen zelfs garages en dergelijke hier niks kopen, alleen groothandels/grossiers waar ze afspraken mee hebben.
Waar racen al niet goed voor is
Normaal gesproken kunnen zelfs garages en dergelijke hier niks kopen, alleen groothandels/grossiers waar ze afspraken mee hebben.
Waar racen al niet goed voor is

Zo, nou afgelopen weekend de meuk weer in elkaar gestampt, ik heb het heatwrappen maar even beperkt tot alleen de downpipe, is ook een stuk makkelijker voor de luie mensch 
Hitteschildje er nog tussen weten te proppen en een kersverse nieuwe as ertussen, testrondje was geslaagd, vooral de paniekerige fietser die even op m'n zijruit tikte dat er rook onder de kap vandaan kwam van die hitteband.
Dus dat was weer vriendelijk lachen en volgas vertrekken
Nu loop ik al een tijdje te mekkeren over m'n bodyroll, stuggere veren etc.
dus ik was alweer bijna vergeten dat m'n hoofdsponser Treico me ooit nog eens 2 oude cup schroefpoten had geleverd.
Het enige is dat ze nogal incompleet zijn, ik mis namelijk de bovenste veerschotel en moer van 1 poot:
De poteh:
[img]http://elffers.home.xs4all.nl/5GTT/Will ... ppoot1.jpg[/img]
De enkelvoudige topschotel en moer:
[img]http://elffers.home.xs4all.nl/5GTT/Will ... hotel2.jpg[/img]
En de bovenzijde van de poot:
[img]http://elffers.home.xs4all.nl/5GTT/Williams/Cuptop3.jpg[/img]
Nu komt de milliondollar question, hoe ga ik dit weer compleet maken? Tutuur opperde al om van een random (VW) set de bovenzijde af te vissen en hierbovenop gewoon de toprubbers of uniballs op te zetten.
Maarrrrr waar haal ik nu dat spul vandaan? Iemand die nog een verrotte schroefset in de hoek heeft liggen?
Zal dutchpowertrading en improve ook eens mailen of die nog wat hiervan hebben liggen, maar lijkt nog best lastig.

Hitteschildje er nog tussen weten te proppen en een kersverse nieuwe as ertussen, testrondje was geslaagd, vooral de paniekerige fietser die even op m'n zijruit tikte dat er rook onder de kap vandaan kwam van die hitteband.
Dus dat was weer vriendelijk lachen en volgas vertrekken

Nu loop ik al een tijdje te mekkeren over m'n bodyroll, stuggere veren etc.
dus ik was alweer bijna vergeten dat m'n hoofdsponser Treico me ooit nog eens 2 oude cup schroefpoten had geleverd.
Het enige is dat ze nogal incompleet zijn, ik mis namelijk de bovenste veerschotel en moer van 1 poot:
De poteh:
[img]http://elffers.home.xs4all.nl/5GTT/Will ... ppoot1.jpg[/img]
De enkelvoudige topschotel en moer:
[img]http://elffers.home.xs4all.nl/5GTT/Will ... hotel2.jpg[/img]
En de bovenzijde van de poot:
[img]http://elffers.home.xs4all.nl/5GTT/Williams/Cuptop3.jpg[/img]
Nu komt de milliondollar question, hoe ga ik dit weer compleet maken? Tutuur opperde al om van een random (VW) set de bovenzijde af te vissen en hierbovenop gewoon de toprubbers of uniballs op te zetten.
Maarrrrr waar haal ik nu dat spul vandaan? Iemand die nog een verrotte schroefset in de hoek heeft liggen?

Zal dutchpowertrading en improve ook eens mailen of die nog wat hiervan hebben liggen, maar lijkt nog best lastig.
What he said!