Tsjonge jonge,wat een natte boel daar zeg!!!
Op het natste moment tijdens de kp's op kampereiland vlogen er twee deelnemers over de dijk zo glad was het.
Stel je voor,voluit op een recht stuk langs de dijk,bijna topsnelheid,bocht naar links,remmen............niets,en dan gelanceerd worden over een dijk van 5 meter hoog,maar goed dat er grasland achter lag,even glijden en weer terug over de dijk en verder!!!!!!!!
Erg veel schade dit jaar,foto van een evo die rechtdoor schoot over een dijkje tegen een gemaaltje aan staat ook op zuiderzeerally site.Heb ook foto's en filmpje van de clio s1600 maar geen webspace.
Ik heb er ,toen koopal voor het eerst met de clio de ele ging rijden,lekker langs staan dromen.Dit was in 1996 dacht ik.De rally was toen geanuleerd vanwegen een ongeluk
Nadat hij van koopal is geweest is hij toch ook een tijdje eigendom? van eric tolboom geweest?Daarna is hij verkocht naar ..................
ant1 schreef:Ik heb er ,toen koopal voor het eerst met de clio de ele ging rijden,lekker langs staan dromen.Dit was in 1996 dacht ik.De rally was toen geanuleerd vanwegen een ongeluk
Nadat hij van koopal is geweest is hij toch ook een tijdje eigendom? van eric tolboom geweest?Daarna is hij verkocht naar ..................
De auto van bij DBM (Eric Tolboom) in onderhoud, en daar hobby-de ik ook het eea. De auto is daarna verkocht, en ge-exporteerd naar Vive la France.
gaan er nog mensen mee naar de rally boucle de spa
samenkomst +- 8 uur maastricht laat maaar effe iets weten
marcel met de gtt
ant 1 met de 16v
en verder?
oldskool schreef:gaan er nog mensen mee naar de rally boucle de spa
marcel met de gtt
ant 1 met de 16v
en verder?
Zaterdag of zondag ? Heb op zich wel zin om te gaan kijken, weet alleen nog niet zeker of ik genoeg tijd heb.
zaterdag
marcel met de gtt
ant 1 met de 16v
en verder?
Zaterdag of zondag ? Heb op zich wel zin om te gaan kijken, weet alleen nog niet zeker of ik genoeg tijd heb.
marcel met de gtt
ant 1 met de 16v
en verder?
Zaterdag gaan we.Zondag misschien naar circuit zolder voor de touring cup
marcel met de gtt
ant 1 met de 16v
en verder?
Zaterdag gaan we.Zondag misschien naar circuit zolder voor de touring cup
Nog mensen die morgen naar boucle de spa gaan??
We vertrekken om 7 uur zijn om ongeveer 7:45 in maastricht en proberen om voor 9 uur in spa te zijn.
Oja voor mensen die naar belgie gaan:Pas op dat je je goed aan de regeltjes houdt
Ze zullen wel extra streng gaan controleren en met die boetes die ze vanaf 1 maart uitschrijven
ant1 schreef:Je hoeft voor de super 1600 niet naar duitsland te gaan Er zijn alleen wrc's en gr n's .Jammer genoeg vanuit mij rij ik er 2,5 uur op ongeveer.
nou...toch zien ik liever wat WRC's dan super 1600's langskomen - en dan zit je in duitsland oke!