RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic
vet he die huisselectie
Immer wieder die verdammte Holländer
jaja....weet t, had niet met die grafbak moeten komenRobert-Jan schreef:Op deze manier kan je iedereen van de club wel wat verwijten.....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En Lex en Ber dan ook 3 stuks en een toetje (IJS)-Ray- schreef:wij hebben mooi gewonnen met Jochem samenTjabel schreef:gezellig weer...![]()
jammer dat ronnie afhaakte na 2 spare-ribs
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zullen we het dan rechts of links laten liggen en het gewoon over de rest van de dag hebben, wie iets verkeerds doet wordt vanzelf wel gestraft door de politie, de boefjesRobert-Jan schreef:Jongens jullie doen nooit wat fout maar ga mij alsjeblieft niet de les proberen te lezen daar heb ik ouders voor.Paul1916v schreef:Als je ff goed nadenkt snap je wat ik bedoel.. t gaat mij niet om een burnout of wat dan ook, of dat sommigen hun auto graag de prak in draaien met koude motor (aub niemand zich persoonlijk aangevallen voelen nu) maar dat o.a. jij toch nog zoiets moet doen na 1 waarschuwing en 1 verzoek...Robert-Jan schreef:
jullie moeten allemaal schoolmeester worden of agent.
dat mag wel en dat niet, get a life.![]()
Gewoon beetje snappen wanneer je iets wel of niet kan doen..
Op deze manier kan je iedereen van de club wel wat verwijten, ook het bestuur.

Ik vind het veel erger dat k nu mijn foto's niet kan uploaden

vat photobucket dan ff pipo 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij staat wel op de foto, maar die komen morgenHaas schreef:jaja....weet t, had niet met die grafbak moeten komenRobert-Jan schreef:Op deze manier kan je iedereen van de club wel wat verwijten.....

voglende keer limbolandDroes schreef:Ziet er terug leuk uit (na het foto-topic gezien te hebben).
Hoop dat ik de openingsmeeting 2006 haal.. en dat het niet zo noordelijk is in nederland![]()
uhum..

-
'T was een Sedan hoor. Chamade is phase 1, Sedan phase 2.Paul1916v schreef:Idd zwaar zonde van die chamade..chamades roeleren big time!![]()
ja daaaagHaas schreef:voglende keer limbolandDroes schreef:Ziet er terug leuk uit (na het foto-topic gezien te hebben).
Hoop dat ik de openingsmeeting 2006 haal.. en dat het niet zo noordelijk is in nederland![]()
uhum..
http://www.photobucket.comRon(nie) schreef:Linkje? Moet ik me registreren of niet?Haas schreef:vat photobucket dan ff pipo

ff registeren, twee minute werk, fotos eroprossen en linken die handel

En deze GT heb ik ook vandaag nog in het echt gezien....
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_Ivo.jpg[/img]

[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_Ivo.jpg[/img]
moraalridderMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:'T was een Sedan hoor. Chamade is phase 1, Sedan phase 2.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Sedan klinkt toch niet man, klinkt als een volvo 340 sedanMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:'T was een Sedan hoor. Chamade is phase 1, Sedan phase 2.Paul1916v schreef:Idd zwaar zonde van die chamade..chamades roeleren big time!![]()

Chamade klinkt veel beter

Al heb je natuurlijk wel gelijk..

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nee joh de volgende meeting op de nurburgring, kunnen ze niet zeiken ook, daar rijden ze allemaal als mongolen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mag je bij mij op schooot voor n keertje, kom je dan wel?-Ray- schreef:ja daaaagHaas schreef:voglende keer limbolandDroes schreef:Ziet er terug leuk uit (na het foto-topic gezien te hebben).
uhum..

dat bedoelde je dus Ivo...
dat lijkt me wel geil haas 

ah...dan voel ik me er vast thuisLuco/Alpine-racer schreef:nee joh de volgende meeting op de nurburgring, kunnen ze niet zeiken ook, daar zijn ze allemaal als mongolen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Reinier niet meer geweest had ik t idee? jammers, had gehoopt dat mijn bijdrage jullie kon verlichten

-
Moraalridder?? Miereneuker zul je bedoelen.Haas schreef:moraalridderMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:'T was een Sedan hoor. Chamade is phase 1, Sedan phase 2.![]()
-
- Contacteer:
T is mierenneukerMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Moraalridder?? Miereneuker zul je bedoelen.Haas schreef:moraalridderMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:'T was een Sedan hoor. Chamade is phase 1, Sedan phase 2.![]()

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Moet je ff naar Moerdijk!!!Luco/Alpine-racer schreef:niet alleen rellen in frankrijk, belgie, rotterdam en waalwijk maar ook hier
ik ga mijn jerrycan ff vullen en leeggooien in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()

-
Je zegt het zelfPaul1916v schreef: T is mierenneuker
![]()

mooi.......afgesproken.-Ray- schreef:dat lijkt me wel geil haas
als je nou met de TT daaro weer meegaat, mag je zelfs de caravan met me delen

staat 

moraalridder...wederomPaul1916v schreef:T is mierenneukerMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Moraalridder?? Miereneuker zul je bedoelen.Haas schreef:moraalridderMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:'T was een Sedan hoor. Chamade is phase 1, Sedan phase 2.![]()
![]()

-
- Contacteer:
WheheHaas schreef:moraalridder...wederomPaul1916v schreef:
T is mierenneuker
![]()

Zal je morgen wel ff goed de les lezen dan

-Ray- schreef:staat

Paul1916v schreef:WheheHaas schreef:moraalridder...wederomPaul1916v schreef:
T is mierenneuker
![]()
Zal je morgen wel ff goed de les lezen dan

wanneer is dat?Haas schreef:-Ray- schreef:staat![]()
![]()
volgend seizoen..wanneer precies, geen idee-Ray- schreef:wanneer is dat?Haas schreef:-Ray- schreef:staat![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Echt zonde, misschien moet RJ hem maar kopen en opknappenIvo8hoven schreef:Jep, die is in een jaar of 3 aardig minder geworden-Ray- schreef:dat bedoelde je dus Ivo...

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92