Circuitdagen: vrijdag 6 juli circuitdag op Zandvoort

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
-PAZ-
Über-Spammer

dat gah ik nog niet halen denk ik, zal volgend jaar zijn dat ik met de 19 de eerste rondjes circuit ga rijden
R5GTT. Drive it like you stole it
Bart V

Ik heb er weer zin in (Y)
Hugo-R21
Contacteer:

Over een maand of 2 wil ik een cursus gaan volgen op CPZ maar ik wil een 4 of 5 punts gordel (3 niet handig en 6 te veel gedoe) in mijn auto plaatsen. Heeft er iemand ervaring merk??? en inch X inch ben ik een paar x tegen gekomen. Wat ik alleen wel weet is dat ik niet zo'n standaard sluiting wil hebben als in een auto (maar ijzeren druk of schuif knop.)
Lionheart
Contacteer:

Altijd 3" voor de schouder EN de zijbevestigingen kiezen (draag comfort, tenzij je een kleine smurf bent oid ;) ). 6 punts is niet meer gedoe dan de 5 punts, omdat bij de meeste 6 puntsgordels, de bevestiging samenkomt vlak waar de bevestiging zit ;)

Merk: ik rijd zelf met Sabelt 6 punts gordels met FIA keur (uiteraard), maar er zijn meer goede te vinden.
TEAM009 Gert
Contacteer:

Hopen op hetzelfde weer voor over 2 weken(10 november)!!! Kunnen we eindelijk de zo goed als nieuwe slicks eens proberen. Ik heb er echt enorm veel zin in, zeker omdat we vorige maand na een kwart dag rijden van het zeiknatte (stonden gewoon plassen op) circuit(zolder) zijn geschopt vanwege 0,4dB teveel herrie... (zal mijn project topic binnenkort eens bijwerken)

Bart heb jij geen tentamens dan? Johan heeft er die dag 2 en kan waarschijnlijk niet mee. We zijn dus nog op zoek naar een gastrijder....
Oh nee die hebben we al gevonden :)
Maar in de auto zitten inmiddels 2 lekker krappe kuipstoelen 4 puntsgordels en een complete rolkooi, dus als je zin hebt kom dan gezellig langs voor een paar rondjes meerijden. Ons vinden is niet zo heel moeilijk, auto is knal rood met knal geel, en staat waarschijnlijk bij Bart z'n knalgele clio in de buurt.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

waar is die circuitdag?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Car: M536

Z'voort -> circuitdag.nl

Zeer waarschijnlijk ben ik er ook, mocht er nog een gastrijder gezocht worden, dan ben ik helemaal in ;)
TEAM009 Gert
Contacteer:

@Luco, inschrijving is helaas al vol.
Wij nemen ook iemand met een nieuwe S4 mee. En misschien, als diegene uit het buitenland terug is ook nog een gekietelde A8 W12 (750pk!!!!). En die auto's gaan echt niet alleen mee om maar mooi te zijn.....
Zeer waarschijnlijk ben ik er ook, mocht er nog een gastrijder gezocht worden, dan ben ik helemaal in
Tja, denk dat ik zelfs een seconde van te voren nog wel iemand vindt. :) Maar zoals eerder gezegd, we hebben al een vervanger, en ook daar is al een vervanger voor...... :wink:
Steven

Goh vreemd :lol:

Naja ik duik in de middag wel ff op, wie weet rag ik mijn schadehok er ook nog wel ff op als er een inschrijvinkje uit de lucht komt vallen :~
Bart V

Vrijdag (a.s) 10 november is er weer een circuitdag op Zandvoort. As usual zal er wel weer het gebruikelijke renault spul aanwezig zijn, dus altijd leuk om te zien.

Voor meer info zie http://www.circuitdag.nl

(mischien kan een mod even de topictitel aanpassen)
Haas
Car: Megane RS

titel done...

misschien dat ik vrijdag wel ff kom koekeloeren :)
Steven

Ja doen Haas, ik kom smiddags ook wel ff denk ik. Neem ik dat roshok mee, voor het 'je-weet-maar-nooit' ;)
-PAZ-
Über-Spammer

kijken of er op zandvoort ook nog een vangrailtje te slopen valt :p :wink: :) . zaterdag eerst eens een begin maken met mijn rolkooi, dan kan ik begin volgend jaar ook eens met de 19 het circuit op
Haas

Steven schreef:Ja doen Haas, ik kom smiddags ook wel ff denk ik. Neem ik dat roshok mee, voor het 'je-weet-maar-nooit' ;)
tickets voor de 2e stoel te koop bij ticketbox? ;)
Bart V

Haas, als je even langsloopt bij ons kan je ook wel ff meetuffen in de clio als je wilt.
Haas

>-) 8)
mark 5t
Contacteer:

volgend jaar de cup clio ook maar eens gaan uitlaten
alleen eerst nog even nieuwe distibutie +spanrol monteren
alle vloeistoffen verversen
nieuwe FIA gekeurde cobra kuip monteren
nieuw diep stuur monteren samen met verlengbus
en natuurlijk mijn nieuwe EPS rvs uitlaatsysteem er onder hangen.
dan nog even een keer op de bank bij FCG om de goeie chip te selecteren en dan is ie race klaar.
wordt dus volgend jaar dat ik een keertje in de baan kom.

wat kost de inschrijving je nu eigenlijk?
-PAZ-
Über-Spammer

zit bij de meeste organisatie zo rond de 150 dacht ik, kijk anders effe op http://www.circuitdag.nl voor meer info
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

vrij rijden
of zac?

vrij rijden kan heel verschillend zijn
van 150 tot 600 euro
zac gemiddeld rond de 250 a 300
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mark 5t
Contacteer:

ok bij de vijverbergtrophy 220 euro
TEAM009 Gert
Contacteer:

Aanstaande vrijdag kost een 0 nummer (hele dag rijden) 252 euro. Wij hebben ook een extra stoel in de auto, maar wat ik zo om me heen hoor zit die de hele dag ongeveer al vol. Met als hij nog langs komt oa mike16V, om te ervaren dat zijn blok zorgvuldig wordt afgerost. :)

Weer voorspellingen ziet er trouwens goed uit! Dat wordt weer gummen op slicks. De S4 waar ik het eerder over had komt ook op slicks te staan, en hoorde dat de eigenaar vroeger rally heeft gereden, dat wordt een mooi spectakel. (Hij heeft de ESP hergeprogrammeerd, vond dat het te snel ingreep :worship: ) De A8 is nog onzeker, die man komt rond die dag terug uit china, hangt er dus een beetje vanaf.

Gaan deze keer 2 fotograven mee, en hebben we 2 videocamera's, dus een hoop beeldmateriaal! Nu alleen nog een hoster die niet begint te zeuren als ik binnen 2 dagen 3GB dataverkeer produceer....

@bart, maar gewoon een pitbox doen denk ik? Scheelt weer ge-eikel met gereedschap enzo, ik neem een complete transit met gereedschap mee, dus dat gaat wel goed komen. Compressor, luchtratel, lasapparaat etc etc.
Bart V

Gert, gezien de goede weersvoorspellingen hebben we (voorlopig) besloten om geen pitbox te huren. We hebben een hele grote tent mee waar makkelijk de 3 auto's in passen waar we mee komen. Maar wellicht dat we alsnog wel met iig 1 auto de box delen als het weer toch slecht wordt oid, dat zien we dan wel even vrijdag zelf (Y) Hebben jullie die box nu alleen met de 19?
TEAM009 Gert
Contacteer:

Dat niet, dingen kun je toch niet reserveren, moet je terplekke met zandvoort zelf regelen. Kunnen natuurlijk gewoon ergens op de paddock gaan staan. Plek zat in die bus om het gereedschap en onderdelen kwijt te kunnen. (is een verlengde en verhoogde transit)

Mgoed we spreken elkaar daar wel. Hoop er om iets voor 8 te zijn, omdat ik ook de voorbumper er nog aan moet hangen.
PatrickG

Probeer ook wel even langs te komen, altijd leuk om dat spul te zien racen :)
Steven

Nee doe maar niet :p
PatrickG

$#@%%$%@ steven! :%
Bart V

agent smith schreef:Dat niet, dingen kun je toch niet reserveren, moet je terplekke met zandvoort zelf regelen. Kunnen natuurlijk gewoon ergens op de paddock gaan staan. Plek zat in die bus om het gereedschap en onderdelen kwijt te kunnen. (is een verlengde en verhoogde transit)

Mgoed we spreken elkaar daar wel. Hoop er om iets voor 8 te zijn, omdat ik ook de voorbumper er nog aan moet hangen.
Wij zijn er ook uiterlijk om 08:00. Lijkt me een goed plan om op de paddock te gaan staan, hebben we mooi alle tools geconcentreerd :) (wij hebben ook een berg gereedschap + onderdelen mee)
TEAM009 Gert
Contacteer:

Niet alleen tools, maar ook de knowledgde. :)
Neem zowieso de einddemper van die motor van mike mee, kunnen we er dan ter plekke onder kitten, mocht dit nodig zijn. Hij snerpt en klapt lekker. (Altijd handig als er een hele handige automonteur meegaat..).
Heb geen zin in nog een keer gezeik vanwege het geluid, maar verwacht dat het wel mee gaat vallen, Zandvoort doen ze wat minder moeilijk dan Zolder. Officieel zijn ze even streng, officieus echter... (lang leve het gedoogbeleid)
Bart V

Zandvoort gaat ook goed met de clio, doen ze ook niet moeilijk gelukkig over herrie. Alleen Assen + Zolder gaat niet goed zonder extra dempert :smoke: (anders raken de vogeltjes van slag)
Haas

vogeltjes ... boeie ;) :lol:

zit een ritje er nog in, bart? :)
Bart V

Ja, dat moet wel lukken. Wordt wel druk met "bezoekers" dus mooiste zou zijn als je in de ochtend voor de middagpauze langskomt.
Haas

hmz...moet naar fysio, maar doe me best :)
TEAM009 Gert
Contacteer:

Heb het ook erg druk met bezoekers, maar 's ochtends is rustiger idd. Voor diegenen die mee willen rijden: neem wel even je eigen helm mee aub.

En Bart zoals je hebt gelezen heb je nu ook concurrentie, al zal dat weer een maatje te groot voor de clio zijn. Gozer heeft er RS4 remmen onder liggen en rijdt met slicks met quattro, dus denk wel dat je dat gaat afleggen :wink: Je bent wel een stuk lichter, maar of dat genoeg is om vierwielaandrijving en een hele dikke 150pk meer te verslaan? Laat ik het zo zeggen, als je sneller bent lach ik me helemaal krom, gozer heeft ook een enorme grote bek, dus we zullen het nog wel zien.

Edit: misschien kunnen we er bij Matthijs een RTC circuit-show-off demo van maken voor in de pauze. >-) Moeten eigenlijk Luco en Gerard ook nog langs komen. :)
Hier worden Gert en een renault 19 heel blij van....
Bart V

Oei, quattro én 150 pk meer, dat word wel spannend dan. Als we het extra vermogen voor het gemak even wegstrepen tegen het extra gewicht, zitten we nog steeds met die quattro he......daar kan je wel echt vies mee hoeken hoor. Ik zal mijn best doen.

Er rijdt ook een behoorlijk snelle clio RS cupclio mee die rondetijden doet van 1.57 Denk dat dat wel een interessante tegenstander wordt voor de Audi.

We zullen zien.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik rij waarschijnlijk met Haas mee, ff wat mooie platen schieten! (Y)
Plaats reactie