ACT: Twingo I
Heb ze ff gebeld, de bestelnummers zijn anders,
dus gaan ze ervanuit dat het niet past.
Maar hij zei er ook bij dat ie heel anders is,
ik weet niet zeker of hij hiermee de pasvorm/maat van de uitlaat bedoelde of hiermee
doelde op de heel verschillende bestelnummers...
dus gaan ze ervanuit dat het niet past.
Maar hij zei er ook bij dat ie heel anders is,
ik weet niet zeker of hij hiermee de pasvorm/maat van de uitlaat bedoelde of hiermee
doelde op de heel verschillende bestelnummers...

Check dit:
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1926
Waarvoor verkoopt nou iedereen (bijna iedereen
) ze twingo
Maar ja, succes iig met de verkoop
Waarvoor verkoopt nou iedereen (bijna iedereen

OkayChris schreef:Roeland was van plan om een GT Turbo blok in die Twingo te gaan bouwen, maar heeft nu besloten om een complete 5 GT Turbo te gaan kopen.

Eerst maar ff van mijn twingo genieten en dan in de toekomst zie ik wel.
Dank je.Rontwingo schreef: OkayDie gedachten heb ik ook de laatste tijd, vooral nadat ik jullie GTT naast elkaar zag staan op de SPORT meeting in Mijdrecht
![]()

Moet wel ff worden bij gezegd, dat het alle drie hobby auto's zijn. Niemand heeft van die drie de GT als dagelijkse auto.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Rontwingo schreef:OkayChris schreef:Roeland was van plan om een GT Turbo blok in die Twingo te gaan bouwen, maar heeft nu besloten om een complete 5 GT Turbo te gaan kopen.Die gedachten heb ik ook de laatste tijd, vooral nadat ik jullie GTT naast elkaar zag staan op de SPORT meeting in Mijdrecht
Eerst maar ff van mijn twingo genieten en dan in de toekomst zie ik wel.
Goh, wie heb ik daar toch eerder over gehoord
Gelukkig weet ik al welke GTT het gaat worden...

(Voor mij dan!!!)
Zoiets dacht ik al, zien er ook alle drie heel goed uit.
Voor mij is de twingo voor het dagelijkse gebruik om naar mijn werk te rijden van Noordwijk naar Den Haag, dus lijkt me niet verstandig om daarvoor een GTTurbo te gebruiken.
Maar het wekt wel me interrese om er 1 naast me twingo te kopen.
Voor mij is de twingo voor het dagelijkse gebruik om naar mijn werk te rijden van Noordwijk naar Den Haag, dus lijkt me niet verstandig om daarvoor een GTTurbo te gebruiken.
Maar het wekt wel me interrese om er 1 naast me twingo te kopen.

niet iedereeen ... heb er juist weer eentje gekocht ...Rontwingo schreef:Check dit:
Waarvoor verkoopt nou iedereen (bijna iedereen) ze twingo
![]()
there is no spoon.
De Renault Twingo. De gezinsauto bij uitstek!
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_twingo.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_twingo.JPG[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
nee, geen digicam. Moet ook hier en daar even wat knutselen er aan voordat hij een foto'tje waard is vind ik. Is een 95-er met vouwdak, zwart metallic, comfort versie.dtune_stefan schreef:, heb je al foto's?
there is no spoon.
-
Ja ik wel..
Wat voor boxen zijn het? welke merk bedoel ik...
en nog een vraagje hoe sluit je die aan op je radio, want die zit ingebouwd dus je kan er bijna niet bij?
en nog een vraagje hoe sluit je die aan op je radio, want die zit ingebouwd dus je kan er bijna niet bij?
Ingebouwd? Volgens mij heeft de Twingo geen ingebouwde radio of het nieuwste type wel?TwingoPurpleMonster schreef:Ja ik wel..
Zo ja ben je de pineut is het volgens mij echt slopen als het uberhaupt wil zo nee haal je de radio er gewoon uit.
Natuurlijk heeft een twingo wel een ingebouwde radio, maar deze is gemakkelijk te demonteren. Als het goed is zijn het die "torentjes"waarin je alleen 10cm speakers kunt monteren
. Dus voor een beetje muziek en power moet je toch hoedenplank speakers kopen.

-
13,5 cm zijn ze in mijn twingo dus als die torentjes ook zo zijn...
van DLS heb je heel mooi geluidje van zon setje speakers hor dus dat word wel geregeld..
maar dat van die radio dat vraag ik dan wel bij het inbouwbedrijf hier in papendrecht..
Maar die torentjes kan je hier zo bestellen dus dat doe ik hier wel dan kan ik gelijk boxjes van mn eigen erin zetten.. Dus srry gaat over!!
Iemand nog ideen over het erin zetten van een open lucht filter? PM ff
van DLS heb je heel mooi geluidje van zon setje speakers hor dus dat word wel geregeld..
maar dat van die radio dat vraag ik dan wel bij het inbouwbedrijf hier in papendrecht..
Maar die torentjes kan je hier zo bestellen dus dat doe ik hier wel dan kan ik gelijk boxjes van mn eigen erin zetten.. Dus srry gaat over!!
-
En trouwens van de standaard boxen in een twingo doe je ook al hoofden draaien buiten hor die kunnen hard zat en blijven ook nog mooi... ok de bass is wat minder maar das nie zo heel erg
Maakt nie out, je kunt ze gewoon van me krijgen hoor... Heb ze toch voor nix...TwingoPurpleMonster schreef:13,5 cm zijn ze in mijn twingo dus als die torentjes ook zo zijn...
Heb ff gekeken: T zijn 40 Watt boxen van Carros...
Open lucht filter heb ik geen ervaring mee...
Moet ik nog wel een keertje hebben trouwens...
Bij mij zat er nog standaard 1 x 25 watt in toen ik de auto kreeg...TwingoPurpleMonster schreef:En trouwens van de standaard boxen in een twingo doe je ook al hoofden draaien buiten hor die kunnen hard zat en blijven ook nog mooi... ok de bass is wat minder maar das nie zo heel erg
Daar heb je nix an... Tegenwoordig wel anders gelukkig...
Maar binnenkort een betere install...
-
Beetje goed boxen?Jacco Twingi schreef:Maakt nie out, je kunt ze gewoon van me krijgen hoor... Heb ze toch voor nix...TwingoPurpleMonster schreef:13,5 cm zijn ze in mijn twingo dus als die torentjes ook zo zijn...
Heb ff gekeken: T zijn 40 Watt boxen van Carros...
Open lucht filter heb ik geen ervaring mee...
Moet ik nog wel een keertje hebben trouwens...
Dan wil ik het wel.. Ik dacht dat je er nog geld voor moest hebben joh...
Ik PM je wel ff voor adres enzo ok?
Bij mij zit voorin 4x ... watt en is aardige muziek
-
Oh dat kan wel.. maar die "gaatjes" die achterin mijn twingo zitten waar die "torentjes" op moeten die zijn 13,5dtune_stefan schreef:De opbouwtorens die ik bij de renault dealer heb gekocht zijn echt 10cm. Dit was wel voor een twingo fase II en III.
niet dat ik je niet geloof hor maar ik had ook al aan het meten geweest vandaar
Je hebt PM trug...TwingoPurpleMonster schreef:
Beetje goed boxen?

-
Jij ook weerJacco Twingi schreef:Je hebt PM trug...TwingoPurpleMonster schreef:
Beetje goed boxen?

En zo blijven we aant PMen...TwingoPurpleMonster schreef:Jij ook weerJacco Twingi schreef:Je hebt PM trug...TwingoPurpleMonster schreef:
Beetje goed boxen?

-
PM RullezzzJacco Twingi schreef:En zo blijven we aant PMen...TwingoPurpleMonster schreef:Jij ook weerJacco Twingi schreef:Je hebt PM trug...TwingoPurpleMonster schreef:
Beetje goed boxen?
-
Nou jongens ik ben er weer vandoor ik ga naar het gala van mijn vriendin dr school.. Dus ik spreekt u allen nog wel
en jacco jij hoort zaterdag van me!
Mzzls en de groenten en tot sinas!
Stef
en jacco jij hoort zaterdag van me!
Mzzls en de groenten en tot sinas!
Stef
Wel type dan? Het oude type niet en het nieuwste type ook niet! Ben vandaag bij de Renault dealer geweest en het nieuwste type heeft gewoon een radio op de standaard plek dus niet geïntregeerd met het dashboard of wat dan ook en dus gewoon eruit te halen als elk andere normale radiodtune_stefan schreef:Natuurlijk heeft een twingo wel een ingebouwde radio, maar deze is gemakkelijk te demonteren.