Gewoon eerst een beetje lief tegen 'm praten morgen,en dan starten

Ben je die verhogingsring niet vergeten. Weet zo niet of tie aan de bak of blok zijde moet maar die moet er wel tussen anders past het nietjochem de haas schreef:
Ik wou namelijk de verstevigingsstang van de bak naar het blok terug plaatsen en dan ging net niet .......
Klopt idd heb er nu ook een fase 1 blok inhangen en de carterpan is idd anders.jochem de haas schreef:Je weet het nooit ...
Nog ff wat anders iemand een idee of de carterpan van een phase 1 en 2 verschillend zijn qua bodemvorm ?
Ik wou namelijk de verstevigingsstang van de bak naar het blok terug plaatsen en dan ging net niet .......
Ik zag ook dat de olie nippel op het carter bij een phase 1 dun is en bij een phase 2 dik ....maar dat wist ik eigenlijk wel , je hebt namelijk ook een dikke en dunne oliepijp ( dat stuk harde pijp turbo/bak )
Dat zal toch wel meevallen ? je hebt hem al vaker gezien dus het is oud nieuws, geen reden om nog te kwijlen .....Paul1916v schreef:Jammer maar wel erg verstandig Jochem!
Zie je morgen met de diezhel (?) en we kwijlen bij de openingsmeeting wel weer op je gt
Ik zou em toch erg graag hier op de oprit zien hoor!!jochem de haas schreef:Dat zal toch wel meevallen ? je hebt hem al vaker gezien dus het is oud nieuws, geen reden om nog te kwijlen .....Paul1916v schreef:Jammer maar wel erg verstandig Jochem!
Zie je morgen met de diezhel (?) en we kwijlen bij de openingsmeeting wel weer op je gt
en dus? gt of niet?jochem de haas schreef:Heb gisteren nacht nog ff met ivo bedacht dat we hem wel ff af gingen bouwen ...maar daar dacht ik vanochtend anders over![]()
ik heb een dieselkanon werkt perfect en goedkoopjochem de haas schreef:Ik heb heb een kachel ......alleen op stroom( als je die aanzet , dan zie de meter 3 x harder draaien) en voordat die die 70vierkante meter warm heeft ....ben ik al weer thuis.
Als ik het echt koud heb ( jaja stapje harder werken ) dan zet ik ff de 1000 watt bouwlamp aan ......dat werkt ook