Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
jaja.. ik ben wel ff nog wat lager dan jij stephan.
Ach maik iedereen moet laag op de ladder beginnenMaik (WOOFER) schreef:jaja.. ik ben wel ff nog wat lager dan jij stephan.

-
- Über-Spammer
dan neem ik wel een keuken trappetje 

Vrijdag 22 augustus 2003 F.N.B.
- Waar: Mac Donalds Bodegraven, Goudseweg.
- Aanvang: 20:00-20:30.
Wie komen er:
1. Ivo - 5 GTT Bleu Sport
2. Chris - 5 GTT Panda Wit
3. Jean-Paul - 5 GTT Euro Grijs*
4. Ray - 5 GTT Crème Zwart (**)
5. Stephan - 5 in verrassingskleur
twijfelaars:
-P@TB@D
(*) als ie klaar is.
(**) combinatie van factoren
Zal wel Leiden worden als je zo dit lijstje ziet..
- Waar: Mac Donalds Bodegraven, Goudseweg.
Wie komen er:
1. Ivo - 5 GTT Bleu Sport
2. Chris - 5 GTT Panda Wit
3. Jean-Paul - 5 GTT Euro Grijs*
4. Ray - 5 GTT Crème Zwart (**)
5. Stephan - 5 in verrassingskleur
twijfelaars:
-P@TB@D
(*) als ie klaar is.
(**) combinatie van factoren
Zal wel Leiden worden als je zo dit lijstje ziet..
lekker druk, kom je echt met de GT chris?
Immer wieder die verdammte Holländer
ga jij nog dan?-Ray- schreef:lekker druk, kom je echt met de GT chris?
was het wel van plan
ff knallen met die toerboo 

-
Rustig aan he! je moet zondag ook nog presteren met je toerboo.-Ray- schreef:was het wel van planff knallen met die toerboo

ken ook knallen met de kraan dicht 

-
Ow! Ok. Vanmiddag probeerde een 1 of andere sukkel in z'n golf 2 gti het weer eens tegen me. Die gozer heb ik al zo vaak eruit gereden en ja vandaag weer-Ray- schreef:ken ook knallen met de kraan dicht

-
kom ook misschien ffies langs 

-
hmmm het regende hiero....geen lekker fnb weer dus. Waren er nog peebs?
zeker weten, 4 Willie's
ben daarna samen met patrick naar leiden geweest, P@tb@d nog gezien en chris + vriendin.
was wederom gezellig, nog een onbekende Willie gezien, de eigenaar had hem pas vandaag, en natuurlijk van de meeting verteld

ben daarna samen met patrick naar leiden geweest, P@tb@d nog gezien en chris + vriendin.
was wederom gezellig, nog een onbekende Willie gezien, de eigenaar had hem pas vandaag, en natuurlijk van de meeting verteld

hee hee wij waren er ook allemaal 
was leuk, daarna ff in leiden wezen koekeloeren, lekker druk en niet koud.

was leuk, daarna ff in leiden wezen koekeloeren, lekker druk en niet koud.
Was inderdaad erg gezellig, en lekker veel Renaults te bekijken! Jammer dat ik Florus net mis ben gelopen. Ray, jullie gingen vrij vroeg weg vanuit Leiden, en geen gedag zeggen he.. 
Nog ff gezellig gechat met Sunil&Patrick en toen het terrein leeg liep, en ze erg vreemd gingen rijden met motoren en auto's zijn wij ook maar vertrokken.
BTW, die gast die die Williams uit 1996 sinds gister had, had hem geruild voor een Peugeot 206 uit 1998, goede keuze toch?!
Laatst las ik ook al dat iemand een 206 had geruild voor een Williams, was een vriend van Florus volgens mij.
Wie komt er volgende week?
Wob, ben je van suiker ofzo?

Nog ff gezellig gechat met Sunil&Patrick en toen het terrein leeg liep, en ze erg vreemd gingen rijden met motoren en auto's zijn wij ook maar vertrokken.
BTW, die gast die die Williams uit 1996 sinds gister had, had hem geruild voor een Peugeot 206 uit 1998, goede keuze toch?!

Laatst las ik ook al dat iemand een 206 had geruild voor een Williams, was een vriend van Florus volgens mij.
Wie komt er volgende week?
Wob, ben je van suiker ofzo?
Ja, het was weer een klein cluppie met een aantal Willie's, en natuurlijk ook de 5 jes...!
Ik was toch al onderweg met mn dieseltje, dus heb ik de GT maar lekker laten staan, die mag zondag weer goed zn best gaan doen......
Ik was toch al onderweg met mn dieseltje, dus heb ik de GT maar lekker laten staan, die mag zondag weer goed zn best gaan doen......

En ik was er ook
Op de weg van bodegraven naar Leiden, ging het er hard aan toe, een ibiza als eerste, ray en jp stokend en bumpersissens erachteraan, iedereen snel de bochten in en uit, maar dat ging bijna fout. Ray en ivo konden nog net een donkeroranje stoplicht door, en jp zat erachter en remde af. Echter, beaat met williams, dacht dat hij ook door zou rijden om hun bij te blijven en remde op het allerlaatste moment af. Resultaat, 4 rokende banden en op 1 meter van jp tot stilstand. En ik zat logischerwijs pk gezien daarachter dus ik schrok me de tering. Nog even lekker in Leiden gezocht omdat ik fout was gereden, en stoplichtsprint met golf gti genegeerd
en toen nog ffies gezellig in Leiden gebivakkeerd.
En @ chris: Excuus.

Op de weg van bodegraven naar Leiden, ging het er hard aan toe, een ibiza als eerste, ray en jp stokend en bumpersissens erachteraan, iedereen snel de bochten in en uit, maar dat ging bijna fout. Ray en ivo konden nog net een donkeroranje stoplicht door, en jp zat erachter en remde af. Echter, beaat met williams, dacht dat hij ook door zou rijden om hun bij te blijven en remde op het allerlaatste moment af. Resultaat, 4 rokende banden en op 1 meter van jp tot stilstand. En ik zat logischerwijs pk gezien daarachter dus ik schrok me de tering. Nog even lekker in Leiden gezocht omdat ik fout was gereden, en stoplichtsprint met golf gti genegeerd

En @ chris: Excuus.
Ging dus maar net goed, gelukkig maar, 5ie is net heel..
Ik vroeg me al af waar jullie bleven, vanaf het moment dat ik jullie inhaalde ben ik ook nog ff gestopt bij de Shell om ff boodschappen te doen, heb daar op jullie gewacht maar het duurde zolang dat ik maar naar het Transferium gereden ben, veel later kwamen jullie pas.
Stephan, je 5ie klinkt brutus man als je inhaald!
Ik vroeg me al af waar jullie bleven, vanaf het moment dat ik jullie inhaalde ben ik ook nog ff gestopt bij de Shell om ff boodschappen te doen, heb daar op jullie gewacht maar het duurde zolang dat ik maar naar het Transferium gereden ben, veel later kwamen jullie pas.
Stephan, je 5ie klinkt brutus man als je inhaald!

ik was even aan het "spelen" met de Ivo-man in zijn Diezel, waren de rest kwijt, Ivo wilde wachten maar toch hebben we besloten door te rijden.
vond het wel weer ff lachen
vond het wel weer ff lachen

Ray en spelen?!
Je werd aan alle kanten gedold door een Golf Dieszhel man!!
BTW, is dit nou je nieuwe uitlaat die eronder zit? Of is dit tijdelijk.
Wie gaan er trouwens allemaal naar de toertocht in september?

Je werd aan alle kanten gedold door een Golf Dieszhel man!!

BTW, is dit nou je nieuwe uitlaat die eronder zit? Of is dit tijdelijk.
Wie gaan er trouwens allemaal naar de toertocht in september?
*gaaaaaaaaaaaaap* 
dit is me tijdelijke uitlaat, klinkt ie nog een beetje??

dit is me tijdelijke uitlaat, klinkt ie nog een beetje??
dat heb je hè met die dempers
benk niet gewend...

weg met die zooi? die zooi uit Engeland moet hurrie-uppen 

Jaaaja, ik weet t khad mn oliestokertje thuis moeten laten, en lekker met de GT moeten komen, maarja ikke was al onderweg, dus vandaar....
Spelen is altijd wel leuk hoor, maar ik had ietsies moeite om die sissende en brullende 5 jes bij te blijven
We gaan dit snel een keertje over doen, als die Chris nou ook is een keer dat witte "gebakkie" aanslingert, kenne we echt eff knallen naar Leiden
@Chris........

Spelen is altijd wel leuk hoor, maar ik had ietsies moeite om die sissende en brullende 5 jes bij te blijven

We gaan dit snel een keertje over doen, als die Chris nou ook is een keer dat witte "gebakkie" aanslingert, kenne we echt eff knallen naar Leiden

@Chris........
Dat was ikzelf,die een 206 gti van 2000 omruilde voor een Williams van '95 
[img]http://www.msnusers.com/peugeot206/msgattachments/5[/img]
Tja,hoef ik verder weinig aan toe te voegen denk ik.

[img]http://www.msnusers.com/peugeot206/msgattachments/5[/img]
Tja,hoef ik verder weinig aan toe te voegen denk ik.

Vrijdagavond 29 augustus 2003, Vrijdagavondmeeting Bodegraven.
** PRE WILLIAMS MEETING!! **.
- Lokatie: Mac Donalds Bodegraven, Goudseweg.
- Rij rustig op het terrein, denk aan het volume van je audio, op die manier houden we het leuk voor anderen en heeft niemand last van ons**.
Wie komen er:
- Chris. R5GTT*/***.
- Ivo. R5GTT***.
*= Ander vervoer.
**= Is dit op ons van toepassing?
***= Rijdt nog wel ff door naar Leiden.
Kom je ook? Zet jezelf er dan even tussen door de lijst over te nemen.
** PRE WILLIAMS MEETING!! **.
- Lokatie: Mac Donalds Bodegraven, Goudseweg.
- Rij rustig op het terrein, denk aan het volume van je audio, op die manier houden we het leuk voor anderen en heeft niemand last van ons**.
Wie komen er:
- Chris. R5GTT*/***.
- Ivo. R5GTT***.
*= Ander vervoer.
**= Is dit op ons van toepassing?
***= Rijdt nog wel ff door naar Leiden.
Kom je ook? Zet jezelf er dan even tussen door de lijst over te nemen.