ACT: Twingo I
Goed bezigMonica schreef:Eergisteren is de bumper naar de spuiter gegaan voor de laatste aanpassingen en een spuitbeurt.

http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1945
Als het goed is heb ik dinsdag 2

1tje ruilen tegen een fase 2 voorbumper?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik weet helaas niet hoe snel die man is met mijn huidige bumper.
Wil best ruilen das een goed plan! Maar ik moet het over 2 weken maximaal bij hem hebben ingeleverd, die andere achterbumper (ga dan 3 weken met vakantie) en dan is het nog maar een week voor Automaxx...
Wil best ruilen das een goed plan! Maar ik moet het over 2 weken maximaal bij hem hebben ingeleverd, die andere achterbumper (ga dan 3 weken met vakantie) en dan is het nog maar een week voor Automaxx...
k heb sinds vanmiddag een laguna bumperlip. t ziet er beter uit 
het enige spijtige is dat ik (eerste rit met de lip) in mijn straat al op 2 drempels 3 keer over de grond schuur
en k zat dan nog achte een redelijk traag iemand.
dus als iemand mij wilt stalken zal die persoon op middelkorte termijn een gratis bumperlip vinden

het enige spijtige is dat ik (eerste rit met de lip) in mijn straat al op 2 drempels 3 keer over de grond schuur

dus als iemand mij wilt stalken zal die persoon op middelkorte termijn een gratis bumperlip vinden

tja, als t van de voorniet is, dus dan heb je niet te klagen ...Royalty schreef:als er dan nog wat van over is
[img]http://www.carlifestyle.nl/images/carHi ... %20041.jpg[/img]
:P
Deze viel ook op! Een hele lage Twingo, eigendom van een vrouwelijk bestuurster.
Ook zijn deze dame en haar Twingo lid van de Renault Tuning Club.

Deze viel ook op! Een hele lage Twingo, eigendom van een vrouwelijk bestuurster.
Ook zijn deze dame en haar Twingo lid van de Renault Tuning Club.
Mooi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
waar viel ie op? of heb ik weer wat gemist? 
Ziet er goed uit dat voorkantje!

Kan me niet voorstellen dat iemand je wilt stalkentut schreef:dus als iemand mij wilt stalken zal die persoon op middelkorte termijn een gratis bumperlip vinden![]()
![]()

Zo'n lippie kan daar echt wel tegen (mits je hem goed heb vastgezet!!!)

Ondanks dat ik mn twingo weer 2 cm hoger heb gezet, raak ik nog steeds regelmatig drempels

hehehJacco Osté schreef: Kan me niet voorstellen dat iemand je wilt stalken![]()
Zo'n lippie kan daar echt wel tegen (mits je hem goed heb vastgezet!!!)
Ondanks dat ik mn twingo weer 2 cm hoger heb gezet, raak ik nog steeds regelmatig drempels
de lip zit vast met 7 parkers, dus dat moet wel goedkomen ...
en mn tutje is zelfs nog op standaard hoogte

combinatie van beide ...Jacco Osté schreef:Dan hebben jullie of achterlijk hoge drempels, of je gaat met een noodgang er overheen...
hoewel hier in t straat mag ik toch niet sneller dan 20 over de drempel gaan als k niet wil raken ... en da's wel belachelijk traag..
wel, die drempel doe ik normaal toch rond de 40 hoor...Jacco Osté schreef:Naja... Das toch de gemiddelde snelheid van een twingo![]()
![]()
Maar dat is meestal wel de snelheid waarmee ik over drempels ga, schuin wel te verstaan
maar ik wil niet dat mn auto er teringsnel uitziet en dan eigenlijk per kuiltje in de baan (en dat zijn er veel in dit belgenlandje) op mn rem moet gaan staan en er traag over rijden ... da's ook de reden dat k ni verlaag... een twingo is zo al traag genoeg ..
en over gemiddelde snelheden van twingo's gesproken, k heb vandaag 180kmh aangetikt (bergaf, verwarming op stand 1, alle raampjes dicht en geen antenne)
Een twingo zal er nooit snel uitzien
Dus daar hoef je het ook niet voor te doen
Daarnaast liggen drempels over het algemeen op plaatsen waar je niet eens hard mag
Alleen de rotondes gaan zoveel lekkerder als ie verlaagd is

Die 180 km/h heb je te danken aan je tellerafwijking

Daarnaast liggen drempels over het algemeen op plaatsen waar je niet eens hard mag

Alleen de rotondes gaan zoveel lekkerder als ie verlaagd is

inderdaad.. maar je hebt zo soms van die auto's die er extreem snel uitzien en dan niet vooruit te branden zijn ... da's altijd zo onnozel vind ik persoonlijk..Jacco Osté schreef:Een twingo zal er nooit snel uitzien![]()
Alleen de rotondes gaan zoveel lekkerder als ie verlaagd is![]()
en ik heb gewoon te weinig tijd om tijd te verdoen bij drempels...
drempels liggen hier ook waar je 90 mag... de 2 ergsten in de streek zijn zelfs in een (zelfde) straat (de straat waar ik in woon) waar men nog 90 mag.. en daar kan je dan niet harder dan 50 op (en dan ben je je auto zwaar aan t kapot maken)
en tellerafwijking of niet, t blijft stoer

-
- Über-Spammer
aha bij de tcf-meeting in leeuwarden dus 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ja maar daar waren wij niet?Daantjuh schreef:in friesland vie ie opPaul1916v schreef:waar viel ie op? of heb ik weer wat gemist?

ik zag ze ook al,
de prijs is ook zeer redelijk
alleen is al gereserveerd
de prijs is ook zeer redelijk

-
- Über-Spammer