Dit is onjuist, de flex. koppeling KAN helemaal niet in elkaar schuiven, al issie origineel.Rick D. schreef:Jeroen, ik zou als je de kans hebt, die koppeling (waar idd 2 delen in elkaar geschoven zitten) proberen om ze dicht te persen.
Deze koppeling zorgt er namelijk voor dat met een aanrijding stuur niet dwars door je lichaam knalt, maar in elkaar schuift.
Als je de koppeling dus dicht last en je zou een frontale aanrijding krijgen............
Succes
Klopt. Dat rubber gaat onnoemelijk stinken bij het lassen. Je wil die stank echt niet inademen......Tom schreef: Ik zou denk ik gewoon effe "rond bakken", maar het rubber wat er nu nog in zit zal wel wat rook en stank veroorzaken
hmz...zal vanmiddag thuis ff kijken, zit nu op school...jeroen.k schreef:Nee...die had je nog niet gestuurd!~Haas~ schreef:jeroen, heb ik je die foto's nou nog gemaild? Niet toch..of wel? Weet t niet meer
je kunt eerst de kolom erin hangen zodat ie tegen het rubber aan hangt (is bij een clio een helemaal ronde hoes van dik rubber), dan proberen dat rubber op zijn plek te krijgen en dan schuift ie vanzelf wat meer naar beneden zodat je de bout/moer onder de kap kan aandraaien. Is wel even lastig ja, om dat rubber er tussen te frottenjeroen.k schreef:Nou net ff bezig geweest...motor zit in elkaar nu op 2 kabelboom-steuntjes na...geen idee waar die zouden moeten horen.
Maar probleem is de stuurkolom. Aan het einde van de stuurkolom zit er zo'n rubberhoes omheen. Die steekt met 4 "flapjes" door de carrosserie...hoe de f#ck ga ik dat allemaal op de goede plek terug krijgen. Eerst rubber op zn plek en dan kolom er doorheen drukken (geprobeert lukt voor geen meter) of eerst het rubber eroverheen en dan alles op zn plek? Iemand tips of iets? Zou wel leuk zijn als morgen de motor erin kan namelijkDus tips zijn bij deze welkeom
Hij is zodanig mooi afgebroken dat je er zo goed als niets van ziet...er zitten ook nog andere dingen opgeschroefd volgens mij...dus ik laat hem ff lekker zo zittenTom schreef:misschien kun je dat takeloog verder weghalen zeg maar, zodat het er niet zo vreemd uit ziet. En anders gewoon pech
dan idd lekker zo laten zitten. Die dingen breken bolgens mij echt vaak af! Hoe vaak je geen 19 of clio ziet met zo'n afgebroken dingjeroen.k schreef:Hij is zodanig mooi afgebroken dat je er zo goed als niets van ziet...er zitten ook nog andere dingen opgeschroefd volgens mij...dus ik laat hem ff lekker zo zittenTom schreef:misschien kun je dat takeloog verder weghalen zeg maar, zodat het er niet zo vreemd uit ziet. En anders gewoon pech