Tim's Ringracer - Clio 16V - Verkoop

Vertel hier alles over je project.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Trial and error slaat ook op (het niveau van) het klussen. ;) Beetje elektradraad doet wonderen. :lol:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Timmie82 schreef:Dus eigenlijk ging alles naar verwachting :)
Viel opzich niet tegen, de schroefdraad in de bak voor de montage van de aandrijfas was even prutsen, die was gaar dus daar heb ik een Helicoil in gezet, dat zit nu weer netjes vast.

Verder was 't gewoon veel werk wat gewoon moest gebeuren en weinig tijd.. ook omdat de 19 16V zo'n beetje compleet uit elkaar viel na dat kleine uurtje Zandvoort afgelopen Zondag wat ook niet echt verwacht was.

Al met al komt het wel weer helemaal goed, vanavond even met de 19 16V bezig (Diodeveld afgebrand van de dynamo) en Donderdagavond naar Nijverdal om het spruitstuk fatsoenlijk te laten TIG-lassen (ook gesneuveld op CPZ) omdat vrijdagavond dan weer te monteren.

Van het weekend dus nog even de laatste dingen voor de Clio regelen zodat ik 'm maandag kan afmelden voor de APK.. en als dat niet lukt.. dan maar geen APK voor Assen :p
Timmie82

Ik bedoelde, dat ie stuk ging. Naar verwachting :D

Naja eind goed al goed, ongeveer
Steven(stk)

Ik moet nog wel even 2 fatsoenlijke bandjes regelen , de band linksvoor van de vijf is toch beschadigd. :@ , maar dat komt ook wel goed.
Priyantha
Contacteer:

k'heb nog wel 15 inch bandjes liggen :D
Niet dat het super spul is, maar het rolt :lol:
Tim
Car: E36 M3

Dat doen mijn hokkiebokkie banden ook :P Alleen heb je er bar weinig aan zonder grip!
Timmie82

Ik heb nog gratis 4x Toyo T1-S in de aanbieding in de maat 195/50-15. Op 2 zit nog wat profiel, de andere 2 komen niet meer door de apk denk ik. Opzich geschikt voor een paar rondjes circuit ;)
Priyantha
Contacteer:

Dan kan je lekker glijden en glibberen rare :P
Das toch ook leuk ? :D
Steven
Car: M536

Timmie82 schreef:Ik heb nog gratis 4x Toyo T1-S in de aanbieding in de maat 195/50-15. Op 2 zit nog wat profiel, de andere 2 komen niet meer door de apk denk ik. Opzich geschikt voor een paar rondjes circuit ;)
Je bedoelt volgens mij T1R Hans, waar je begin dit jaar nog mee reed? :p

Je hebt anders ook nog wel 4x T1S liggen op die hondavelgen, heel misschien passen mijn centreerringen van die 17" daar wel in.

Verder heb ik weinig fatsoenlijks liggen Steve.
Om nog even te reageren op je R1Rvraag, dat is een superstraatband en ook heerlijk voor op de ring. Maar niet voor Zandvoort en andere circuits waar je makkelijk lomp onderstuur kan creeeren :D

Met de tijd gewoon een setje R888 scoren zou ik zeggen.
Timmie82

Steven schreef:
Timmie82 schreef:Ik heb nog gratis 4x Toyo T1-S in de aanbieding in de maat 195/50-15. Op 2 zit nog wat profiel, de andere 2 komen niet meer door de apk denk ik. Opzich geschikt voor een paar rondjes circuit ;)
Je bedoelt volgens mij T1R Hans, waar je begin dit jaar nog mee reed? :p

Je hebt anders ook nog wel 4x T1S liggen op die hondavelgen, heel misschien passen mijn centreerringen van die 17" daar wel in.

Verder heb ik weinig fatsoenlijks liggen Steve.
Om nog even te reageren op je R1Rvraag, dat is een superstraatband en ook heerlijk voor op de ring. Maar niet voor Zandvoort en andere circuits waar je makkelijk lomp onderstuur kan creeeren :D

Met de tijd gewoon een setje R888 scoren zou ik zeggen.
:)

Overigens zijn het eigenlijk Steven's banden om mijn velgen, die in mijn schuur liggen uit te harden. Ben ze liever kwijt dan rijk en ze brengen toch niks op (of miss een broodje kroket bij Mickey's volgende keer? :D)
Steven(stk)

@steven r888 budget is er even niet

@timmie82 , als er tussen jou verzameling nog 2 goede zitten op velgen die passen ben ik al gered. , de achterbanden van de vijf zijn nog ok. Binnenkort even meeten ? vrijdag/zaterdag/zondag ergens ?
Timmie82

Die banden liggen wel om 15" 4x100 maar ik heb er geen centreerringen bij.. Bovendien is het een onbekend merk velg met een moeilijke maat naafgat dus de kans dat je centreerringen gaat vinden is klein. Daarnaast zijn de banden ook nog eens niet gebalanceerd op de velg. Beter gewoon alleen die banden gebruiken op velgen die je wel makkelijk kan monteren. Als je zelf 2 velgen hebt is er met Steven wel wat te regelen qua montage denk ik ;) Moet dan wel op de heel korte termijn.
Steven(stk)

Duidelijk, zal steven eens vragen thnx :)
Timmie82

Weet niet of je zondag nog deze kant op kwam? Kan dan allemaal in 1 ruk door. Had je zelf nog velgen?
Priyantha
Contacteer:

Zo niet heb ik nog wel velgen waar ik vanaf moet :)
Steven(stk)

Timmie82 schreef:Weet niet of je zondag nog deze kant op kwam? Kan dan allemaal in 1 ruk door. Had je zelf nog velgen?

velgen wel, maar ik meen dat stevie`s tijd wat beperkt is ;)
Tim

Die moet toch nog naar de schuur voor mij ;) Kan hij gelijk even die bandjes doen :P

Overgens gaat, als Steven(stk) de Clio niet wil overnemen, hij direct na Assen op marktplaats. Dan is hij grondig getest en bewezen goed!

Dus als er iemand op zoek is naar een leuke bewezen goede Clio 16V met een motor die beter loopt als de meeste F7P's dan is dit diegene die je moet hebben! :D
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Steven is er niet he,

500,-

:lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Steven(stk)

Gisterenavond hebben we de laatste dingen afgemaakt
Nog wel een piepje en wat rammeltjes maar zo het zich laat aanzien niets ernstigs.

- claxon erop
- hitteschild van de uitlaat
- motorkap
- veerpoten van mijn vijf onder de clio gezet
- creatief met strijkkit

todo
- papierwerk
- remmen ontluchten ?
- bandjes regelen
- tim test ( even wat kilometers maken om te checken of alles werkt)

Het gaat er serieus uitzien dat ik dinsdag mijn rondjes kan rijden
Tim en Ronald :worship:
Timmie82

Miss moet er een vliegend RTC klusteam komen.. Overal waar een klusje te doen is gaan 5 man heen, dan is het zo gedaan.

Maareh..

[img]http://physicalsubculture.com/wp-conten ... a-team.jpg[/img]

(fill in the blanc's)
Tim

Zo even een bericht vanaf de telefoon omdat de pc niet meewerkt...

I love it when a plan comes together :D
Thuis de papieren even zoeken en dan morgen uit de schorsing hopelijk!
Timmie82

Oja, het hele plan valt natuurlijk weer in duigen omdat jij je papieren kwijt bent ;)

Overigens slowchat maar voortzetten op de mail? hehe anders kom ik zeker niet meer toe aan werk
Tim

Dat zou wat zijn :D
Timmie82

Papieren kwijt? Of niet meer toekomen aan werk? Volgens mij is dat laatste al de hele week het geval :D W4L y0! ;)
Tim

W4L :D :worship:

Maar het overschrijven is gebeurd, net even naar het postkantoor geweest. Nu even de verzekering bellen en dan gaan met die banaan! Papieren zowaar op tijd terug gevonden :)
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

:worship:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim schreef:W4L :D :worship:

Maar het overschrijven is gebeurd, net even naar het postkantoor geweest. Nu even de verzekering bellen en dan gaan met die banaan! Papieren zowaar op tijd terug gevonden :)
Heb dat ding net nog even een uurtje verhoogd stationair laten lopen voor de schuur en daarna 10x heen en weer over het industrieterein, dat rare gepiep bij de motor is er nu ook uit.. (Y) gewoon rijden met dat ding.. hoppa :D
Tim

Ah mooizo, dan is dat in ieder geval weg. Was dan zeker weten wel een rolletje wat soms wat piepte.

Hij is nog niet verzekerd dus dat is wel zuur... Maandagmorgen maar bellen en dan maandag na m'n werk maar een stukje sturen om te proberen of het nog stuk wil voor dinsdag. Het is even niet anders maar ik heb er volle vertrouwen in, echt een fijn karretje!

Koppeling is alleen weer wennen, ben die versleten Williams koppeling gewend :smile:
Priyantha
Contacteer:

Boefje dat je bent Tim :P
Mag je geen auto's meer verzekeren ? (0)
Tim

Nee helaas niet, ik denk dat ik te weinig schade maak. Ze verdienen niet zoveel aan me.

Of ze hadden gewoon zin in weekend en hebben de tent gesloten :wink:
Steven(stk)

:D goed bezig heren , is de wegligging een beetje fatsoenlijk ?

Met dank aan steven en timmie82 heb ik nu ook enigsinds circuitwaardige banden, setje "gebruikte" t1s banden, moeten nog wel een dagje assen meekunnen.
Reserve wieltjes mee voor de terugweg , dat wel denk ik :P

En nog twee setjes schokdempers in de achterbak liggen voor tim :)
Laatst gewijzigd door Steven(stk) op za 3 okt 2009 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven

+ Shampoo :)
Steven(stk)

Steven schreef:+ Shampoo :)
check , geel spul voor shampoo, andere spul voor tim (Y)

Iemand honda velgjes kopen ? (0)
Steven

Ben trouwens vergeten Shampoo z'n draagarm erbij te leggen, nouja misschien dat je die morgen nog krijgt, anders regel ik dat nog wel :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Draagarm komt wel als je terugbent man (Y)

Tim of Steven stk, kijk maar wie de bilsteins opstuurt, of ze langsbrengt en bij ons mee-eet 's avonds ofzo :)
Plaats reactie