Viel opzich niet tegen, de schroefdraad in de bak voor de montage van de aandrijfas was even prutsen, die was gaar dus daar heb ik een Helicoil in gezet, dat zit nu weer netjes vast.Timmie82 schreef:Dus eigenlijk ging alles naar verwachting
Je bedoelt volgens mij T1R Hans, waar je begin dit jaar nog mee reed?Timmie82 schreef:Ik heb nog gratis 4x Toyo T1-S in de aanbieding in de maat 195/50-15. Op 2 zit nog wat profiel, de andere 2 komen niet meer door de apk denk ik. Opzich geschikt voor een paar rondjes circuit
Steven schreef:Je bedoelt volgens mij T1R Hans, waar je begin dit jaar nog mee reed?Timmie82 schreef:Ik heb nog gratis 4x Toyo T1-S in de aanbieding in de maat 195/50-15. Op 2 zit nog wat profiel, de andere 2 komen niet meer door de apk denk ik. Opzich geschikt voor een paar rondjes circuit
Je hebt anders ook nog wel 4x T1S liggen op die hondavelgen, heel misschien passen mijn centreerringen van die 17" daar wel in.
Verder heb ik weinig fatsoenlijks liggen Steve.
Om nog even te reageren op je R1Rvraag, dat is een superstraatband en ook heerlijk voor op de ring. Maar niet voor Zandvoort en andere circuits waar je makkelijk lomp onderstuur kan creeeren
Met de tijd gewoon een setje R888 scoren zou ik zeggen.
Timmie82 schreef:Weet niet of je zondag nog deze kant op kwam? Kan dan allemaal in 1 ruk door. Had je zelf nog velgen?
Heb dat ding net nog even een uurtje verhoogd stationair laten lopen voor de schuur en daarna 10x heen en weer over het industrieterein, dat rare gepiep bij de motor is er nu ook uit..Tim schreef:W4L![]()
![]()
Maar het overschrijven is gebeurd, net even naar het postkantoor geweest. Nu even de verzekering bellen en dan gaan met die banaan! Papieren zowaar op tijd terug gevonden
check , geel spul voor shampoo, andere spul voor timSteven schreef:+ Shampoo