De bitch heeft me wel weer op de proef gesteld afgelopen weekend...
Het begon op zaterdagochtend met een ventieltje wat spontaan begon te sissen bij de burger king.
Gelukkig had Shampoo nog een adresje om de hoek waar ik voor 2 scheuro een nieuw ventieltje erin geduwd kreeg. Dikke

voor Shampoo en de bandenman.
De pakkingsring van de Devil heeft zich ook weer eens laten horen na het klemzitten op 1 van die mooie tafel drempels daar in Belgie. Maargoed dat komt weer omdat die schijtlaat zo laag hangt met die handige flensverbinding aan de voorpijp.
Maargoed als dat alles was geweest had ik 'r graag voor getekend, maar als klap op de vuurpijl reed ik op zondag m'n (letterlijke) opwarmronde op de ring en vlak voor de 2e karrusel besloot de aandrijfashoes zichzelf maar even te openen via een piepklein scheurtje en gelijk maar al het vloeibare vet eruit te slingeren.
Via de gaten in de bodem zoog het achterraampje allerlei rook naar binnen waardoor Timmie dacht dat we in de fik stonden hehe
Een blik in de achteruitkijkspiegel gaf meer duidelijkheid een lichte mistbank was ontstaan. Uiteindelijk viel het wel mee, maar toch maar besloten om 't maar gezien te houden. Achteraf had ik misschien nog wel een ronde eraan kunnen hangen, de binnenste homokineet is nu toch weer aan gruzelementen
Zeldzame foto:
http://picturepool.racetracker.de/1366/ ... e8fe52.jpg[/img]
Maargoed ik heb nog 12 ronden op de kaart en de pimpreza is niet snel genoeg om echt fun te hebben, dus maar weer ff een to-do lijstje opstellen voor deze maand:
-Spruitstuk eruit halen en volledig heatwrappen, tis echt te heet onder de kap.
-Kan mooi dat hitteschild op het schutbord ook eruit, verteerde meuk.
-Aandrijfas nr. 3 erop
-Nieuwe Devil voorpijppakking
-De flensverbinding wat verder oplassen en laten vlakken, ik ben die kromme lekkende flens nu ook wel zat.
-Diverse gescheurde (uitlaat) rubbers vervangen...
-Nog een poging wagen om die uitlaat eens wat hoger te krijgen of heeft iemand nog een mooie complete uitlaat die netjes stil is? De einddemper heeft 't ook wel gehad nu..
-Nog iets doen aan de bodyroll, of zwaardere veren scoren of misschien toch de dikkere stabi... watvoor merk veren rijden andere Cupdemper-rijders?
En ander pak ik gewoon de jerrycan en de aansteker