Kweenie offie al bekend was, maar tis weer een heerlijke Rally samenvatting (net als die van 2002) met op de achtergrond Cosmic gate - Exploration of Space.
Mooi filmpje weer

Edit: nu met werkende link
Wat bedoel je met bekenden ? Forummers ? Nee.Foeke schreef:Rijden er verder ook nog bekenden op de vrijdagavond proef op industrieterrein de munt???
Wij rijden de sprint, dus alleen zaterdagavond.Foeke schreef:Forummers zoals jullie
Nee, ik zie zaterdag wat er allemaal om me heen rijdt; alleen jammer dat we dan niet echt tijd hebben om te kijken.roeland twingo schreef:Is er al een schemaatje???
Ga morgenavond kijken op het ind. terrein daar...nog meer mensen?
En gelijk ff overschroevenMartijn *Baccara* schreef:Ik ga morgenavond ook even kijken. Even de Clio met "hetzelfde blok dat ik er ook in heb" bekijken.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,uur of 11 denk ik.oldskool schreef:gaat er zondag nog iemand naar het euro circuit in valkenswaard naar de test dag met rally en race auto s zo ja hoe laat
marcel
ik ga er ook heen en zoek ook nog een schema maar voor het hele weekend....roeland twingo schreef:Is er al een schemaatje???
Moet je ff een rallypakketje kopen in Emmeloord, daar staat alles in.martin rs schreef:ik ga er ook heen en zoek ook nog een schema maar voor het hele weekend....roeland twingo schreef:Is er al een schemaatje???
dus morgenavond op industrieterrein??
meende dat het daar om kwart over tien begon...
Zoals gezegd: industrieterrein De Munt voor vandaag, Nagelerweg morgenavond.martin rs schreef:http://www.zuiderzeerally.nl/2004/tijdschema.htm
das alles.
iemand een idee met de locatie erbij??
Ik wel .Wat denk je dat een wedstijd kost om alleen maar een paar kilometer te rijden,met bv een clio super 1600?Deze cup is ervoor om 'goedkoop' rally te kunnen rijden.Wel eens een zweed met een volvo zien rijden?mark 5t schreef:sorry hoor maar dat racen met van die volvo lijkkisten snap ik ook niet hoor.
hier de einduitslagen in de sprint, de onderlinge verschillen zijn erg klein.1 107 BORGERS EDDY NEESKENS PAUL OPEL ASTRA N3 0u39.10
2 104 KAMP HENK VD VALK ARJAN SEAT IBIZA GTI N3 0u39.15
3 108 ADEL PETER VD HERFST BARRY OPEL ASTRA GSI N3 0u39.49
4 116 KROESBERGEN STEFEN LINDEN MARTIJN VD RENAULT CLIO RS N3 0u39.50