gajesjochem de haas schreef:En de eerste pmen zijn er ook
RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
stelletje rekelbasjes 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tuig van de richel 

-
Door die ene post van jou is alle comotie begonnen, heilig boontjePaul1916v schreef:Mag ik t niet netjes over PM uitleggen Jochem? leek mij toch stuk beter dan openbaar in een topic, waar iedereen zich ermee gaat bemoeien..

VLK Groep
wat stond daar daaaaaaaaaaaan
-
dat mag die mooi zelf doen-Ray- schreef:wat stond daar daaaaaaaaaaaan
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niet alleen rellen in frankrijk, belgie, rotterdam en waalwijk maar ook hier
ik ga mijn jerrycan ff vullen en leeggooien in dit topic

ik ga mijn jerrycan ff vullen en leeggooien in dit topic

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik mag mijn mening toch best geven? lees die post van luco in jullie topic maar ff...die snapt wel wat ik bedoel... over gedragen buiten of op een meeting..Robert-Jan schreef:Door die ene post van jou is alle comotie begonnen, heilig boontjePaul1916v schreef:Mag ik t niet netjes over PM uitleggen Jochem? leek mij toch stuk beter dan openbaar in een topic, waar iedereen zich ermee gaat bemoeien...
-
jullie moeten allemaal schoolmeester worden of agent.Paul1916v schreef:Ik mag mijn mening toch best geven? lees die post van luco in jullie topic maar ff...die snapt wel wat ik bedoel... over gedragen buiten of op een meeting..Robert-Jan schreef:Door die ene post van jou is alle comotie begonnen, heilig boontjePaul1916v schreef:Mag ik t niet netjes over PM uitleggen Jochem? leek mij toch stuk beter dan openbaar in een topic, waar iedereen zich ermee gaat bemoeien...
dat mag wel en dat niet, get a life.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee niet ongevraag mijn naam gebruiken he dat kost geldPaul1916v schreef:Ik mag mijn mening toch best geven? lees die post van luco in jullie topic maar ff...die snapt wel wat ik bedoel... over gedragen buiten of op een meeting..Robert-Jan schreef:Door die ene post van jou is alle comotie begonnen, heilig boontjePaul1916v schreef:Mag ik t niet netjes over PM uitleggen Jochem? leek mij toch stuk beter dan openbaar in een topic, waar iedereen zich ermee gaat bemoeien...

gewoon HET woord van de dag-Ray- schreef:rekelbasjes

Was erg gezellig, vroeg, maar ook weer n hoop mensen gesproken

Lex, abel, richard en steven, bedankt voor jullie zooi

@Merijn: waar was je nou, pik

@Steven: slangetje nu wel blijven zitten? Blijft een ubersnel ding zeg...

@Menno: damn.....

@Bestuur: tnx v d organisatie, ubers!
@Riel: er zaten stukjes uitlaat in me radiateur

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik had echt liever gehad dat we dat niet hoefden te doen, we zijn toch een stel volwassenen met zijn allen, die toch wel wat gedragsregels kennen?Robert-Jan schreef:
jullie moeten allemaal schoolmeester worden of agent.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik mag dan wel een ouwe lul genoemd worden door sommige
maar je mag toch wel een beetje rook ontwikkelen?? als het mistig is heb je hetzelfde, alleen het stinkt minder.... 
mja, niet iedereen vind het lollig. kunnen we dan een keer een burn en sprint meeting houden?

mja, niet iedereen vind het lollig. kunnen we dan een keer een burn en sprint meeting houden?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja die van steven is echt snel
bij 210 kwam die godverdomme voorbij

bij 210 kwam die godverdomme voorbij

-
- Contacteer:
Volgende meeting krijg je een McFlurry van me!Luco/Alpine-racer schreef:hee niet ongevraag mijn naam gebruiken he dat kost geldPaul1916v schreef:Ik mag mijn mening toch best geven? lees die post van luco in jullie topic maar ff...die snapt wel wat ik bedoel... over gedragen buiten of op een meeting..Robert-Jan schreef:Door die ene post van jou is alle comotie begonnen, heilig boontjePaul1916v schreef:Mag ik t niet netjes over PM uitleggen Jochem? leek mij toch stuk beter dan openbaar in een topic, waar iedereen zich ermee gaat bemoeien...
![]()

wij hebben mooi gewonnen met Jochem samenTjabel schreef:gezellig weer...![]()
jammer dat ronnie afhaakte na 2 spare-ribs

-
ik ben fout ben een klein kind dat zijn verantwoordingen niet kent zo goed.Erik Olijnsma schreef:ik had echt liever gehad dat we dat niet hoefden te doen, we zijn toch een stel volwassenen met zijn allen, die toch wel wat gedragsregels kennen?Robert-Jan schreef:
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zo goedkoop ben ik nietPaul1916v schreef:Volgende meeting krijg je een McFlurry van me!Luco/Alpine-racer schreef:hee niet ongevraag mijn naam gebruiken he dat kost geldPaul1916v schreef:Ik mag mijn mening toch best geven? lees die post van luco in jullie topic maar ff...die snapt wel wat ik bedoel... over gedragen buiten of op een meeting..Robert-Jan schreef:Door die ene post van jou is alle comotie begonnen, heilig boontjePaul1916v schreef:Mag ik t niet netjes over PM uitleggen Jochem? leek mij toch stuk beter dan openbaar in een topic, waar iedereen zich ermee gaat bemoeien...
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vlak lex niet uit ..die heeft er ook 3 op en nog een kompleet dessert ..de schrokkop 
lex ken het hebenjochem de haas schreef:Vlak lex niet uit ..die heeft er ook 3 op en nog een kompleet dessert ..de schrokkop
-
- Contacteer:
Als je ff goed nadenkt snap je wat ik bedoel.. t gaat mij niet om een burnout of wat dan ook, of dat sommigen hun auto graag de prak in draaien met koude motor (aub niemand zich persoonlijk aangevallen voelen nu) maar dat o.a. jij toch nog zoiets moet doen na 1 waarschuwing en 1 verzoek...Robert-Jan schreef:

Gewoon beetje snappen wanneer je iets wel of niet kan doen..
ik houdt t op oude geile bok-Ray- schreef:ik mag dan wel een ouwe lul genoemd worden door sommigen....

-
- Contacteer:
Ik ga echt niet op mn knieën voor je hoorLuco/Alpine-racer schreef:zo goedkoop ben ik nietPaul1916v schreef: Volgende meeting krijg je een McFlurry van me!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat roep ik nu al de hele tijdRobert-Jan schreef:ik ben fout ben een klein kind dat zijn verantwoordingen niet kent zo goed.Erik Olijnsma schreef:ik had echt liever gehad dat we dat niet hoefden te doen, we zijn toch een stel volwassenen met zijn allen, die toch wel wat gedragsregels kennen?Robert-Jan schreef:

Haas schreef:
@Bestuur: tnx v d organisatie, ubers!
@Riel: er zaten stukjes uitlaat in me radiateurGoed bezig
Graag gedaan, en yeah, de 19 gaat een stuk harder na deze rit

wat een botte actie btw dat met die chamade in de puin. Vond dat samen met die groene chamade echt de mooiste 19's op het terrein 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach mij noemen ze opa, maar alleen steven hield opa bij-Ray- schreef:ik mag dan wel een ouwe lul genoemd worden door sommigemaar je mag toch wel een beetje rook ontwikkelen?? als het mistig is heb je hetzelfde, alleen het stinkt minder....

ja dat van die 19 is echt zuur 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat is echt klote! heb m niet gezien op het terrein geloof ik, maar echt zonde dat een meeting zo moet eindigen 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Zijn ook altijd dezelfde personen he...jochem de haas schreef:En de eerste pmen zijn er ook

Je bent ook altijd wel errug dwars hoor Haas....

Was super..mooi weer vandaag, politie is erg kort van stof daar in het noorden, maarja, alles was onder controle he, gewoon je mond houden en vooral NIETmee bemoeien...weheeee

-
Jongens jullie doen nooit wat fout maar ga mij alsjeblieft niet de les proberen te lezen daar heb ik ouders voor.Paul1916v schreef:Als je ff goed nadenkt snap je wat ik bedoel.. t gaat mij niet om een burnout of wat dan ook, of dat sommigen hun auto graag de prak in draaien met koude motor (aub niemand zich persoonlijk aangevallen voelen nu) maar dat o.a. jij toch nog zoiets moet doen na 1 waarschuwing en 1 verzoek...Robert-Jan schreef:
dat mag wel en dat niet, get a life.![]()
Gewoon beetje snappen wanneer je iets wel of niet kan doen..
Op deze manier kan je iedereen van de club wel wat verwijten, ook het bestuur.
VLK Groep
leuk okasietje had je weer bij ivo 
beter dan die lijkwagen van brandenburg

beter dan die lijkwagen van brandenburg

-
- Contacteer:
Idd zwaar zonde van die chamade..chamades roeleren big time!