Toppie hoor, op zondagmiddag 18:15, nog een volledige opgebouwde stand, en 29 auto's (27 van ons, en 2 van de buren van Hoogeveen Racing Scene) op de foto hebben

Ferdy schreef:damn wat een heerlijke achterkant !!
Wees gerust, was alleen voor de fotoFerdy schreef: maar zit dat 2L label er echt op ?
Echt nette tijden ja!Riël schreef:10.19 voor Rob's clio (rap!!) en wilco's gtt 10.35 geloof ik maar die had een ernstig grip-probleem
Had dat metertje vrijdagmorgen in mijn tent gezet danchris-mc schreef:Zooooo
eindelijk thuis,helaas eigenlijk,.
het was een automaxx om niet meer te vergeten,het was echt vet!!!
Volgend jaar weer,en dan ga ik voor de 1e prijs exhaust dB drag
Riël schreef:Had dat metertje vrijdagmorgen in mijn tent gezet danchris-mc schreef:Zooooo
eindelijk thuis,helaas eigenlijk,.
het was een automaxx om niet meer te vergeten,het was echt vet!!!
Volgend jaar weer,en dan ga ik voor de 1e prijs exhaust dB drag
Ik heb het ook super naar mijn zin gehad, het laatste deel van de avond heb ik helaas niet helemaal `bewustŽ meer meegemaakt...~Haas~ schreef: @Bodegraven crew: echtdat jullie er waren, inclusief vrouwelijk gezelschap, he ollie
Had dan ff gebeld of zo. Omdraaien is niet zo heel moeilijk.dennisvr schreef:gezien jouw rijstijl?~Haas~ schreef: @Frits, heb nog langs de kant gestaan..kun je dat geloven..ja
wat was er?
geen probleem joh..vond t niet erg, kon ik ff wakker wordenFrits schreef:Had dan ff gebeld of zo. Omdraaien is niet zo heel moeilijk.dennisvr schreef:gezien jouw rijstijl?~Haas~ schreef: @Frits, heb nog langs de kant gestaan..kun je dat geloven..ja
wat was er?
ai ai ai... ach, t was gezellig, daar ging t omChris schreef:Ik heb het ook super naar mijn zin gehad, het laatste deel van de avond heb ik helaas niet helemaal `bewustŽ meer meegemaakt...~Haas~ schreef: @Bodegraven crew: echtdat jullie er waren, inclusief vrouwelijk gezelschap, he ollie
![]()
Volgende keer blijf ik pitten, was nu om 06.30 thuis, en een paar uur later moest ik een maat verhuizen.![]()
en dat was zelfs op t eind vd dag nog steeds zo. Er was zelfs een dude in een golf II die t nodig vond mij 'uit te remmen' daar net na de poort. En dan zwaaien dat ik door moet rijden...Chris schreef:We zijn trouwens zondag ook nog geweest, maar niet het terrein op, we hebben bij de uitgang gestaan, alwaar iedereen lekker patserig wegreed!
Overdag natuurlijk met RTC shirt lopenMr Bullet (Sietze) schreef:Wilma ik miste je je T-shirt met de door mij voorgestelde tekst![]()
Ah, ik zat al te denken: kan me niet herinneren een Bleu Sport GTT te hebben gezien, alleen bij de uitgang bij die rotonde een donkerblauwe. Dat was jij dus.Chris schreef:We zijn trouwens zondag ook nog geweest, maar niet het terrein op, we hebben bij de uitgang gestaan, alwaar iedereen lekker patserig wegreed!