ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn nippeltje wat het vaccum slangetje vasthoud op de Renix is afgebroken.
Moet ik nu een andere Renix? of is dat plastic dingetje ook te vervangen?
Moet ik nu een andere Renix? of is dat plastic dingetje ook te vervangen?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nou, het advies is nieuwe renix kopen 
..
maar je kan ook een dun koperen leidingkje warm maken en dat in het afgebroken nippeltje frotten en zorgen dat 't goed dicht is. Je kan met een flitslamp controleren of 't goed werkt

..
maar je kan ook een dun koperen leidingkje warm maken en dat in het afgebroken nippeltje frotten en zorgen dat 't goed dicht is. Je kan met een flitslamp controleren of 't goed werkt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat plastic gevalletje kun je dus niet vervangen?
en hoe moet ik dat zien om het met een flitslamp te controleren?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
[quote="Erik Olijnsma"]Dat plastic gevalletje kun je dus niet vervangen?[quote]
Is niet te vervangen. Ik heb nog een 209 liggen, kopen
gr s
nder
Is niet te vervangen. Ik heb nog een 209 liggen, kopen
gr s

Laatst gewijzigd door Sander op vr 19 nov 2004 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Waarschijnlijk om de verlating te meten. Op 't vliegwiel heErik Olijnsma schreef:Dat plastic gevalletje kun je dus niet vervangen?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoort gewoon bij een 5paz-maniac schreef:dat piepen en lawaai maken van de ventilator motor, kan je daar eenvoudig wat aan doen of moet je die gewoon vervangen, het begint op men zenuwen te werken

Is wel makkelijk, zit een soort rooster overheen die je er ff afhaalt
Dan zit de motor in een soort roosterbakje, dit hele bakje kun je er dus uitklikken.
Wat je dan doet is de onderkant en de bovenkant van het asje even smeren en dat voldoet 99% van de keren als ie piept.
Dan zit de motor in een soort roosterbakje, dit hele bakje kun je er dus uitklikken.
Wat je dan doet is de onderkant en de bovenkant van het asje even smeren en dat voldoet 99% van de keren als ie piept.
-
ja hoor je radio harder zettenpaz-maniac schreef:dat piepen en lawaai maken van de ventilator motor, kan je daar eenvoudig wat aan doen of moet je die gewoon vervangen, het begint op men zenuwen te werken

Heeft er hier al eens iemand gehoord van een electrische waterpomp die in een gt turbo in de kachelslang zou zitten?
(volgens een gt-turbo kenner)

Nog nooit, zou ook niet weten wat het toevoegt daar. Kan je beter je waterpomp vervangen door een lectrische waterpomp.Riël schreef:Heeft er hier al eens iemand gehoord van een electrische waterpomp die in een gt turbo in de kachelslang zou zitten?
gr sander
oke. danku merijn. ik zal binnekort eens meten.Merijn schreef:Effe doormeten op je accu. Bij draaiende motor moet ie geloof ik 14V aangeven of zo. Als ie op 12 zit of zelfs daaronder, dan kun je er vanuit gaan dat ie aan z'n einde is.
Geloof ik...
Zie ik daar een leuk veldje voor een meeting???!!!!dennisvr schreef:[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_2gtt.jpg[/img]
net mijn Bleu Sport gewassen, mijn buurjongen had zijn witte er achter gezet
toch leuk 2 van die GTT's hier in de straat

Das dus 2500 voor de GT en 7000 voor de stickers.Chris schreef:Ivo8hoven schreef:Die lui zijn niet wijs joh......, denk echt dat dit berust op een vergissing....
Één ding weet ik zeker, het is een echte liefhebber, want hij wil er niet graag vanaf.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tja zo lang er nog geen huizen staan.......Rudo schreef:Zie ik daar een leuk veldje voor een meeting???!!!!dennisvr schreef: [img]
toch leuk 2 van die GTT's hier in de straat![]()
veldje gaat binnenkort weg.
-
Dan woon jij vlakbij onsRudo schreef:Zie ik daar een leuk veldje voor een meeting???!!!!dennisvr schreef:[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_2gtt.jpg[/img]

En de korfbalvereniging kennende waar dat veldje van is, zullen ze niet echt blij zijn als daar allemaal opgefokte renootjes staan

Ideaal, meteen wat 14 jarige kinders laaien!!jeroen_natas schreef:Rudo schreef:Zie ik daar een leuk veldje voor een meeting???!!!!dennisvr schreef:[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_2gtt.jpg[/img]
En de korfbalvereniging kennende waar dat veldje van is, zullen ze niet echt blij zijn als daar allemaal opgefokte renootjes staanLullig maar waar
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
PM eens een straat dan?jeroen_natas schreef:Dan woon jij vlakbij onsRudo schreef:Zie ik daar een leuk veldje voor een meeting???!!!!dennisvr schreef:[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_2gtt.jpg[/img]
en hebben we jouw wagentje vaak bewonderd (en die van je buurjongen) voor we zelf een gtt kochten
![]()
En de korfbalvereniging kennende waar dat veldje van is, zullen ze niet echt blij zijn als daar allemaal opgefokte renootjes staanLullig maar waar

En wel kijken niet eens even aanbellen? Foei

Moet je trots op zijn. Ohja ACT: 5 GT Turbo, geen pedoforum heren