- Renault 19 16V phase 1
- Kleur: blauw
- Staat: netjes
- Bijzonderheden: Dit was Marcel16v. Ik wilde net weg gaan en hij kwam eraan rijden.

Nog gewonnen met kegelen gozer?
Nope, kwam wel het verst met gooien.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanavond gespot bij restaurant In den Stallen nabij Winschoten:
- Renault 19 16V phase 1
- Kleur: blauw
- Staat: netjes
- Bijzonderheden: Dit was Marcel16v. Ik wilde net weg gaan en hij kwam eraan rijden.![]()
Nog gewonnen met kegelen gozer?
Bestuursvergadering van RTC bij jouw thuis Chris?Chris schreef:Gespot in Bodegraven:
- Model: R5 supercampus.
- Kenteken: DR-??-??.
- Kleur: Wit.
- Staat: Netjes.
- Tuning: Geen, wel zwarte RTC stikkers op de zijschermen.
- Bijzonderheden: Ruim drie ton op gas, nummerplaathouder van en bedrijf uit Arnhem.
- Model: R1916V phase1 Chamade.
- Kenteken: Z?-??-??.
- Kleur: Blauw metallic.
- Bijzonderheden: RTC numerplaathouders.
- Model: Clio Williams.
- Kenteken: GR-??-??.
- Staat: Zeer netjes.
- Bijzonderheden: RTC nummerplaathouder.
ej en die VW Golf station dan?Chris schreef:Gespot in Bodegraven:
- Model: R5 supercampus.
- Kenteken: DR-??-??.
- Kleur: Wit.
- Tuning: Geen, wel zwarte RTC stikkers op de zijschermen.
- Bijzonderheden: Ruim drie ton op gas, nummerplaathouder van en bedrijf uit Arnhem.
- Model: R1916V phase1 Chamade.
- Kenteken: Z?-??-??.
- Kleur: Blauw metallic.
- Bijzonderheden: RTC numerplaathouders.
- Model: Clio Williams.
- Kenteken: GR-??-??.
- Staat: Zeer netjes.
- Bijzonderheden: RTC nummerplaathouder.
Zal wel een vooruitgang wezen.-Ray- schreef:zojuist gespot op de kennemerlaan in ijmuiden: een spierwitte GTT fase 2, kenteken RG-PZ-54, 15" eronder, behoorlijk getinte ramen. Glom je tegemoet.
Misschien de nieuwe van de eigenaar van die vieze witte fase 2 met sidepipe?
Douwe schreef:Zojuist gespot rode clio RSI in apeldoorn bij het kruispunt in zuid. Wie o wie zou dat nou wezen??![]()
was dat Keizer?catrinus schreef:Vandaag gespot in stadskanaal. Een rooie gtt phase1 in nieuwstaat. Helemaal origineel en alles was perfect aan die gtt. Stond bij schadeherstelbedrijf kuiper. Echt heel netjes. Zou graag in contact komen met die eigenaar
Vospower schreef:
En was het riel niet in Bodegrave met de campus???
zie je pmNh1 schreef:Hallo,
ik wilde even reageren op de oude onderstaande post van 3 december 2003 uit deze thread:
gespot zo net in zoetermeer:
Renault 5 turbo phase II
Wit parolmour(ofzo iets)
Kentken RV-TR-66
Helmaal standaard zelfs de velgjes.
Uit vertrouwde bron (pa) heb ik vernomen dat deze eigenaar er twee jaar geleden er een splinternieuwe motor heeft in laten lepelen door renault van marwijk.
Bijzonderheid: hij stond geparkeerd leek wel of er niet mee gereden wordt.
Deze RV-TR-66 is van mij en heeft inderdaad een flink aantal maanden stilgestaan! Maar er ligt GEEN nieuwe motor in bij mijn weten (ik heb de wagen sinds zomer 2003). Ik heb nu weer wat meer tijd en ga 'm weer rijdbaar maken. Er moeten nogal wat dingen aan gebeuren. In de diverse forums zal ik jullie om raad vragen!
Groeten,
Sipke de Swart, Zoetermeer
Die GTX staat daar altijd, ter hoogte van frami en liberty zegmaar. Rijd volgens mij eeen vrouwtje in.Tim schreef:Op de rijksstraatweg in Haarlem
R5 GTX
Kleur:donker groen
Kenteken:XY-75-?? zoiets
staat: mowhaa
tuning:standaart
Verder op zag ik nog een clio16v/williams rijden volgens mij standaart lichtmetaal (grijs)kleur blauw, reed in een flits voorbij dus geen kenteken.