ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Jasper16v schreef:gooi je temporary internet files folder leeg?
nee nooit

en het rare is
alleen in het window wat ik open door dreamweaver kan ik in jpeg opslaan
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Jeroen
Contacteer:

edwin19 schreef:
Jeroen schreef:In principe elke auto bedrijf.

Zij kunnen het bestellen bij Car Equipment.
http://www.carequipment.be
Geen dank.

Het is voor jou een eind rijden maar je kunt ook zelf daar spullen halen.
Scheelt weer het bedrag wat jouw dealer erop legt. :wink:

Ik ga ze binnenkort weer eens een bezoekje brengen :)
edwin19
Contacteer:

Jeroen schreef:
edwin19 schreef:
Jeroen schreef:In principe elke auto bedrijf.

Zij kunnen het bestellen bij Car Equipment.
http://www.carequipment.be
Geen dank.

Het is voor jou een eind rijden maar je kunt ook zelf daar spullen halen.
Scheelt weer het bedrag wat jouw dealer erop legt. :wink:

Ik ga ze binnenkort weer eens een bezoekje brengen :)
mijn dealer hoeft niet zoveel te verdienen :lol:
-PAZ-
Über-Spammer

zo net terug van internationaal tuning salon in mechelen, veel mooi spul gezien, vooral die dikke skyline's met twin turbo set's erop, en dan +/- 450 pk aan de wielen (Y) (Y)

en voor de gtt nog een under car neonkit op de kop getikt voor een zeer mooi prijsje, twas weer een geslaagd dagje
R5GTT. Drive it like you stole it
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Jasper16v schreef:gooi je temporary internet files folder leeg?
Heb nu ook de temp. files gewist, en alles schijnt nu ok te zijn!

Thanxs!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Jeroen
Contacteer:

Zonde,zonde,zonde:

Een grote brand in het Twentse Hengelo heeft een autobedrijf vrijwel verwoest. De dealer op het industrieterrein Twentekanaal handelt in exclusieve merken als Ferrari en Maserati. De rookwolken zijn tot in een wijde omtrek zichtbaar.

Op de snelweg A35 zorgt de brand voor opstoppingen. Automobilisten staan langs de kant van de snelweg te kijken naar de brand. De brandweer is op het moment nog volop bezig met blussen. De politie probeert het massaal toegestroomde publiek op afstand te houden.

Om 15.15 werd het sein brandmeester gegeven. De brand is ontstaan in de showroom waar onder meer de Ferrari's stonden. De oorzaak is onduidelijk, men gaat echter niet uit van brandstichting. De boekhouding, de computers en enkele auto's zijn gered van de vlammenzee. Ook het kantoorgedeelte is ongeschonden gebleven. De behoorlijke rookontwikkeling heeft geen schade opgeleverd voor de volksgezondheid, zo bleek uit metingen van de brandweer. De directeur van het autobedrijf was onbereikbaar voor commentaar.

Het gaat om http://www.munsterhuissportscars.nl/

Naar het schijnt moetsten op last van de verzekerings maatschappij alle auo's op slot in de showroom staan.
Daarom waren de auto's niet te redden.

[img]http://www.megane-2.nl/upload2/bestanden/ferrari.jpg[/img]
Jasper16v

brandende ferrari?

check dit filmpje, echt ziek...

http://yx.gamepoint.net/TBK_FAMEFLAME_D ... eedway.mpg
Laatst gewijzigd door Jasper16v op zo 31 okt 2004 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Florus

Jasper16v schreef:brandende ferrari?

check dit filmpje, echt ziek...

http://www.motorsportmediamulti.com/Tet ... eedway.mpg
Link werkt niet,bij mij dan teminste.
Jasper16v

ow hijs down...ik upload hem ff
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jeroen schreef: Een grote brand in het Twentse Hengelo heeft een autobedrijf vrijwel verwoest. De dealer op het industrieterrein Twentekanaal handelt in exclusieve merken als Ferrari en Maserati. De rookwolken zijn tot in een wijde omtrek zichtbaar.
Zal het een gevalletje tillen van de verzekering zijn? Ik bedoel, de autoverkopen gaan niet echt super momenteel..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Mike (spitsoor)
Contacteer:

bij mij ook nie hoor :s
antoine
Car: Renault Clio III RS

Chris schreef:
Jeroen schreef: Een grote brand in het Twentse Hengelo heeft een autobedrijf vrijwel verwoest. De dealer op het industrieterrein Twentekanaal handelt in exclusieve merken als Ferrari en Maserati. De rookwolken zijn tot in een wijde omtrek zichtbaar.
Zal het een gevalletje tillen van de verzekering zijn? Ik bedoel, de autoverkopen gaan niet echt super momenteel..
Ik denk dat het het werk was van stevenk.Hij wilde meer service plek voor de rally van volgende week. :p
Jasper16v

Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:
Wat weet jij, wat wij niet weten? zit jij in dat complot :lol: :lol: :lol:
Florus

Chris schreef:de autoverkopen gaan niet echt super momenteel..

Dat idee kreeg ik ook al een beetje :wink: .
Mike (spitsoor)
Contacteer:

aai die heeft ut vast nie overleefd in de ferarri brr geen mooi gezicht
Florus

.............daar wordt je toch wel ff stil van :s
Droes

Florus schreef:
.............daar wordt je toch wel ff stil van :s
je neemt me de woorden uit de mond.
verschrikkelijk dit.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

holy shit, hier word je echt stil van :(
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

damnzz niet normaal dat filmpie :(
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Idd,.

Je ziet die coureur de deur nog opendoen, en dan niets meer.

Weet iemand of diegene het nog gehaalt heeft?
Remco_Rs
Contacteer:

Dit er maar eff bijzetten,dan kan je lezen dat deze man het wel heeft overleefd en flink wat $ heeft mogen vangen wegens onderandere verkeerde beslissingen van de marshalls.============================================
Crippled car racer wins massive payout

A racing car driver whose career ended with a sickening crash five years ago Wednesday was awarded 90 million yen compensation after the Tokyo District Court ruled race organizers were to blame for his crippling accident.

Mainichi Shimbun
"I still love car racing," Ota said after the ruling.

Tetsuya Ota fell well short of getting the 300 million he had been asking from the five organizers and the marshal of the 1998 race where he suffered severe burns that ruined his driving career, but received the vindication he had been looking for.

"The crash was caused when the flag car suddenly slowed down," Presiding Judge Tsuyoshi Ono said. "Firefighting and rescue preparations were also not up to scratch."

Ota was delighted with the court win. "I would like to thank everybody who has supported me along the way," the 43-year-old once referred to as Japan's best Ferrari handler said in the wake of the ruling.

Those ordered to pay Ota include Fuji Speedway in Shizuoka Prefecture, where the horrifying crash occurred, and TV Tokyo, which broadcast the race.

None of the defendants have stated whether they will appeal against the ruling, including TV Tokyo, which spent the entirety of the court battle arguing that it could not be regarded as one of the race organizers.

Court records said Ota's terrifying crash occurred during a warm-up lap before the official start of the race in May 1998. Ota's car burst into flames after slamming into another vehicle that had already stopped because of a different accident.

Ota was stuck in the fireball for almost 90 seconds before rescuers finally dragged him out. He sustained burns across his body and is still unable to move his right arm, right shoulder and fingers properly.

Judges ruled the flag car should have been traveling at about 60 kilometers per hour instead of the 150 kilometers it was doing, and caused the accident by slowing too quickly. Ota was forced to unexpectedly drop his pace and, as a result, he lost control and smash into the stationary vehicle.

They also decided that Ota was left in his flaming vehicle for too long and organizers had neglected their responsibility to get him out of the burning car within 30 seconds of the blaze erupting.

A pre-race agreement between Ota and the organizers not to pursue legal action in the event of an accident was also dismissed as unacceptable.

"A letter that tries to eliminate one party from taking any responsibility for major accidents caused by gross negligence is incorrect, unfair and not void in this court," presiding judge Ono said.

TV Tokyo's attempt to avoid being regarded as one of the race organizers was dismissed by the court, which ruled it was involved in sufficient decisions made about the race to be viewed as one of the organizations directly concerned with running it.

Ota made his debut in 1982, racing in the Formula 3000 series before switching to GT car races in which he competed in four straight Le Mans 24-hour races. (Mainichi Shimbun, Japan, Oct. 29, 2003)
Laatst gewijzigd door Remco_Rs op zo 31 okt 2004 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

hoi holland !! Ik heb me ingeschreven voor the king of europe contest.

http://www.kingofeurope.net/

Iemand zin om mee te doen?

Je moet ook es kijken naar pre-registered cars, das het voorlopige deelnemersveld....daar wordt je ook effe stil van >-)

Grts, Jo
joeri_16V
Car: megane 2

Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

joeri_clio16V schreef:dit ben jij toch he?
[img]http://www.streetracingmania.com/koe/images/64.jpg[/img]
Raar, als je de link van t plaatje in de internet adresbalk zet doet ie het wel
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

@ Jo : cool man :) welke ben jij ???

<plaatje>
Grijze renault 5 GT Turbo uit frankrijk :)
mmmzz nice 230PK :D
Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op zo 31 okt 2004 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
joeri_16V
Car: megane 2

Erik Olijnsma schreef:
...foto....

doet ie t bij jou niet dan?
Laatst gewijzigd door joeri_16V op zo 31 okt 2004 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

@ erik: dat probleem had ik ook.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

joeri_clio16V schreef:
Erik Olijnsma schreef:
...foto....

doet ie t bij jou niet dan?
Ik had een kruisje, nu niet meer trouwens
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Chris schreef:
als dit er allemaal nog stond, zullen ze bij de verzekering blij zijn :p

http://217.114.99.235/klant/occasion.ph ... 277&page=1
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Jasper16v

omg, dat is dure grap

2 x F40 :(
3 x Maranello's
1 x 612
1 x Lambo Gallardo
en nog eeen shit load meer
Foeke

Een vriend van mij heeft een probleempje met zijn mitsubishi colt van '89 een 1.5 8v multipoint injectie.

Hier komt zijn verhaaltje ff:

Het probleem ontstond toen de uitlaat lek ging. Ik kon niet meer schakelen want dan sloeg de motor uit. (gebeurde tijdens het rijden op de snelweg) Nu draait de motor eerst wel maar hoe warmer de motor wordt hoe eerder de motor uit slaat. Bij een warme motor slaat de motor helemaal niet aan.

Iemand een idee......
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Corniels
Contacteer:

Steven
Car: M536

Achjee, ist jouw auto die daar staat soms? :p

Zonde, maar ik lig er echt niet wakker van hoor...
-Ray-
Contacteer:

ik slaap ook gewoon lekker denk ik hoor :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Gesloten