woei dat word vetjes vnaaf

Tja of je zo blij moe zijn dat je naar thijs mag da weet ik nie.P@TB@D schreef:zo moet ik effe kwijt dit, ben net gebeld door een matin van mij of ik mee wil naar tiesto GRATIS. hij had twee kaarten gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
woei dat word vetjes vnaaf
Missc hien welChris schreef:Misschien is Adje wel jaloers?
drop-Ray- schreef:wat eten we vandaag?
pannekoeke-Ray- schreef:wat eten we vandaag?
Het bewijs........
Kaartlezertje kopen ( prijs ligt onder de 20 euro) . Kaartje uit telefoon halen, in kaartlezer doen. Kaartje openen via Deze Computer en erop knallen maar. Bij bestandsbeheer in je toestel kan je dan alles installeren/openen.Ferdy schreef:hoe krijg ik die op mn 3650 ?
Merijn schreef:Jongens, waar zijn we mee bezig als we dit soort topics klakkeloos dicht gaan gooien?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 98#1491898
De search-functie werkt op de eerste plaats gewoon ruk en ten tweede kunnen we het forum beter sluiten en alleen de search-functie werkzaam houden als we dit soort topics dicht gaan gooien. Alles is al eens besproken op het forum, maar misschien wordt het tijd dat we de newbies eens wat meer vrijheid geven. Dat wij hier al jaren zitten en weten wat er allemaal al eens is langsgekomen, wil nog niet zeggen dat elke nieuwe forummer dit maar klakkeloos kan vinden.
Lekker open laten dit soort topics, als ze maar niet wekelijks opnieuw aangemaakt worden natuurlijk.