Interessante meuk op marktplaats - Deel 1
-
- Contacteer:
En zijn er hier al potentiële kopers,ik heb al een bod gedaan en een mail gestuurd
Ik ben benieuwd naar de reactie of al interesse getoond is of iets dergelijks,misschien is me al iemand voor
,ik wacht even af.
Mocht het zijn dat ik deze auto zou kunnen gaan kopen dan denk ik er aan om de evo weg te doen,misschien

Ik ben benieuwd naar de reactie of al interesse getoond is of iets dergelijks,misschien is me al iemand voor

Mocht het zijn dat ik deze auto zou kunnen gaan kopen dan denk ik er aan om de evo weg te doen,misschien

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Check!

-
Patrick schreef: Mocht het zijn dat ik deze auto zou kunnen gaan kopen dan denk ik er aan om de evo weg te doen,misschien

oke dan is dat bij deze geregeld dat jij eerste keus hebt
Ik zal eerst eens moeten zien hoe het gaat lopen bij de koop van de te koop staande EBS,maar ik hou je op de hoogte
We kunnen al eens praten

Ik zal eerst eens moeten zien hoe het gaat lopen bij de koop van de te koop staande EBS,maar ik hou je op de hoogte
We kunnen al eens praten

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Ruilen voor een intercooler?

Sorry...on-topic maar weer..

Sorry...on-topic maar weer..
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
http://link.marktplaats.nl/285325361
deze alpine staat weer te koop,voor de 3e keer in 2 maanden!
Eerst voor 5950,- in Groningen,later bij particulier voor 8444,- en nu weer voor 7950,- bij een handelaar.......
deze alpine staat weer te koop,voor de 3e keer in 2 maanden!
Eerst voor 5950,- in Groningen,later bij particulier voor 8444,- en nu weer voor 7950,- bij een handelaar.......
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
-
- Über-Spammer
Het is in ieder geval geen origineel spruitstuk. Een Williams spruitstuk is trouwens de slechtste keus voor een F7 motor, de gietijzeren F7P variant is tenminste nog een 4-2-1, waar de Williams een 4-1 is.
-
- Über-Spammer
Tis geen williams spruitstuk, dan zou de buis van de 3e cilinder hoger moeten lopen.
Devil is het ook niet, dan zouden de 3e en 4e cilinder redelijk gelijk lopen.
Devil is het ook niet, dan zouden de 3e en 4e cilinder redelijk gelijk lopen.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Iets voor jou Nath. ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Hmm daar is 1 of 2 keer een auto de zijkant in gegaan op zandvoort, zonde autotje was best netjes .. 

dit zoek ik dus echter liefst iets dichter bij huis.
puur om mijn nieuw te bouwen blok in te testen daarna mag ie weer weg.
wie haalt hem op?
http://auto.marktplaats.nl/renault/2862 ... groen.html
puur om mijn nieuw te bouwen blok in te testen daarna mag ie weer weg.
wie haalt hem op?
http://auto.marktplaats.nl/renault/2862 ... groen.html
-
- Über-Spammer
Auw man hej, en waar laat ik dat? wanneer komt Mark hem halen? Komt me eigenlijk erg ongelegen moet ik zeggen, alles staat vol en ben maar alleen dit weekend 

-
- Über-Spammer
Haha, ja is opzich wel leuk maar probeer mezelf te dwingen alleen nog iets te kopen waar ik direct wat aan heb ipv verzamelwoede 

Yep.Ronnie schreef:Doet Jeroen hem alweer weg. Zonde.
De EBS staat nu sinds januari in de loods.
Een paar x een stukje mee gereden en dat is het.
Zonde dus.
Patrick komt zondag langs, ben benieuwd of we er uit komen.

Hmm in het begin wel, maar later besef je dat de kas gewoon op was. Blij dat ik hem toen heb verkocht en niet nog een winter gehouden. Ben toen meteen op kamers gegaan, wat meer in het echte studenten leven.Wouter de Wit schreef:kriebelt het niet om em terug te kopen??
Loop nu stage in Ierland en volgend jaar ga ik voor een internationale course naar Finland, Duitsland, UK en Delft. Duurt een jaartje zit er over na te denken om dan een 16vtje te kopen voor het reizen.
Nu beetje aan het uitvogelen, wat zo'n ding doet qua onderhoud, vant voorjaar dan maar een redelijk exemplaar ergens ophalen. Ik hou iig mijn ogen open! En bezoek nog regelmatig het forum, om beetje uptodate te blijven.
R5GTT phase2
-
hoezo kas is op? zit er zo veel roest aan dan?KoenGTT schreef:Hmm in het begin wel, maar later besef je dat de kas gewoon op was. Blij dat ik hem toen heb verkocht en niet nog een winter gehouden. Ben toen meteen op kamers gegaan, wat meer in het echte studenten leven.Wouter de Wit schreef:kriebelt het niet om em terug te kopen??
Loop nu stage in Ierland en volgend jaar ga ik voor een internationale course naar Finland, Duitsland, UK en Delft. Duurt een jaartje zit er over na te denken om dan een 16vtje te kopen voor het reizen.
Nu beetje aan het uitvogelen, wat zo'n ding doet qua onderhoud, vant voorjaar dan maar een redelijk exemplaar ergens ophalen. Ik hou iig mijn ogen open! En bezoek nog regelmatig het forum, om beetje uptodate te blijven.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Renault Clio III RS
http://auto.marktplaats.nl/renault/2864 ... turbo.html
Is dit geen MB motor?
Edit: de motor tijdens Essen 2004
[img]http://94.100.114.83/754950001-75500000 ... _5kaQ.jpeg[/img]
[img]http://94.100.113.198/754950001-7550000 ... _fY2y.jpeg[/img]
Is dit geen MB motor?
Edit: de motor tijdens Essen 2004
[img]http://94.100.114.83/754950001-75500000 ... _5kaQ.jpeg[/img]
[img]http://94.100.113.198/754950001-7550000 ... _fY2y.jpeg[/img]
Martijn Kool schreef:hoezo kas is op? zit er zo veel roest aan dan?KoenGTT schreef:Hmm in het begin wel, maar later besef je dat de kas gewoon op was. Blij dat ik hem toen heb verkocht en niet nog een winter gehouden. Ben toen meteen op kamers gegaan, wat meer in het echte studenten leven.Wouter de Wit schreef:kriebelt het niet om em terug te kopen??
Toen ik hem kocht wel, daarna primitief opgelapt, omdat ik het niet waard vond om er heel veel geld in te steken en gewoon graag mee wou rijden. Kan me voorstellen dat ie op een aantal plekkies weer roest ook nu dat er het een aan ander aan deuken bij is gekomen.
R5GTT phase2
ben het hier zeker niet mee eens. een f7r met 16v wokkelspruitstuk presteerd aanzienlijk minder dan met orgineel.Robke schreef:Het is in ieder geval geen origineel spruitstuk. Een Williams spruitstuk is trouwens de slechtste keus voor een F7 motor, de gietijzeren F7P variant is tenminste nog een 4-2-1, waar de Williams een 4-1 is.
Ook het devil spruitstuk voor een f7 motor is een 4-1. en zelfs alle huidige cupclio's (clio 3) hebben een 4-1. 4-1 is gewoon beter voor hoge toeren en een 4-2-1 beter voor je koppel.