Ik ga em thuis niet opbouwen, sta nu lekker warm, droog en heb al het gereedschap tot mn beschikkingDennisT schreef:Vet WouterAls ie thuis staat kom ik wel helpen met opbouwen
Neej de accu is leegMartijn Kool schreef:beters wouter, volgende week rijden dus?
Zijn die nog toonbaar of doorgesleten tapijten? Jij hebt toch ook een zwart kleed erin liggen? Nieuw gekocht of niet?Roy schreef:Anders heeft van Tol er nog een liggen voor de schappelijke prijs van 150 euri...![]()
Op marktplaats komen ze af en toe nog wel voorbij.
Roy schreef:De mijne komt bij Stevie vandaan.![]()
In een gewone 5 ligt ook een zwarte mat. Niet hoogpolig zoals de blue sport versie maar wel beter dan die rode. En anders kun je altijd nog een grijze uit een ph 1 halen.
Hijs evilWouterW schreef: En een nieuwe vriend erbij![]()
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... all%29.JPG[/img]
Ja Thanks, zie net je belletje en voicemail bericht pas (had familie etentje).... Super! Het scherm heb ik vorige week al helemaal vastgezet. Misschien dat die steun nog iets gericht moest worden. Het koplamphuis zat ook ongeveer een centimetertje scheef na het ongelukje.Arco schreef:7703072289 POPNAGELS![]()
Was het ff vergeten......
Het lijkt wel of het scherm aan de voor/onderzijde niet is vastgemaakt....
En hij staat ook te hoog. Kijk maar nar de je koplamp aan de onderrand in vergelijk met de onder rand voor de uitsparing van je knipperlicht.. deze pas dan ook niet echt lekker.
PlanningRoy schreef:Zo te zien moet er nog een boutje in idd.
Al past zo'n 5 nooit helemaal lekker in elkaar...![]()
Voorjaar 2009 rijden?
Ja 2 nieuwe besteld bij de dealert. 1tje was er kapot en beide waren al wat wazig dus direct maar nieuw besteld.-PAZ- schreef:Heb je er ook nieuwe koplampen in zitten??