Friday Nightmeeting Groningen.
Er was zelf een groep die bleef kamperen. Links in de hoek stond een heel nest Volkswagenbusjes.
Ik vind zo'n busje best grappig en dat je daar een club voor hebt snap ik ook nog wel, maar wat doen ze in hemelsnaam op een meeting voor sportieve auto's?
Ik heb mijn Saab toch ook gewoon thuis laten staan en ben op de fiets gegaan.
Ik vind zo'n busje best grappig en dat je daar een club voor hebt snap ik ook nog wel, maar wat doen ze in hemelsnaam op een meeting voor sportieve auto's?
Ik heb mijn Saab toch ook gewoon thuis laten staan en ben op de fiets gegaan.
-
Ik vond het erg geslaagd.
Ben nog wel wat RTC mensen tegengekomen.
Aleen met wegrijden moest je nog wat uitkijken voor andere auto's.
En ik ga zekers kwa ICE nog eens aan de gang want
zag al bij 2 mensen dat ze de fase verkeerd om hadden
Er waren maar een handje vol die dat echt goed voormekaar hadden.
En die zou ik dan kwa klank en geluidsdruk al aardig bij kunnen blazen straks.
Die jongen met de trabi ken ik nog van school vroegha.
Mischa heet ie geloof ik.
Daar hebben we nog als klas aan gesleuteld.
Was echt lache joh.
Bijv. moesten de remmen nagekeken worden en die werden door de leeraar een beetje schoongeblazen.
Dus ik stap een eind weg van de stofwolk en zeg droogjes.
"zeg hebben ze daar nog geen asbest in gebruikt?"
Dus de deur ging maar snel open toen.
Greets
Andries

Ben nog wel wat RTC mensen tegengekomen.

Daar hebben we nog als klas aan gesleuteld.

Was echt lache joh.
Bijv. moesten de remmen nagekeken worden en die werden door de leeraar een beetje schoongeblazen.
Dus de deur ging maar snel open toen.

Greets
Andries
Helemaal mee eens... vond er weinig aan eigenlijk, alleen maar zoeken naar clubleden, sfeer was er niet, het was alleen druk... nou lol wat een meeting!iMAGE schreef:Mjah, misschien ben ik wat negatief daar ik de sfeer wat minder vond. Het was niet echt 'gezellig' ofzo.
Ik ga toch voor gezelligheid, praten met mensen, dingen vragen, ICE luister... nee dat werd hier niet wat.

Eventuele volgende keer, vroeg heengaan, gezellig een plek opzoeken met club bij elkaar... misschien zit er dan meer in!

Onze colonne...
[img]http://www.staytunedijsselland.nl/pictu ... C08964.JPG[/img]
[img]http://www.staytunedijsselland.nl/pictu ... C08974.JPG[/img]

[img]http://www.staytunedijsselland.nl/pictu ... C08964.JPG[/img]
[img]http://www.staytunedijsselland.nl/pictu ... C08974.JPG[/img]
-

Keb 1 Clio 16V gezien, en 1 GT Turbo blue sport, en voor de rest weinig Renault en bekenden
-
Dolf, als je bij de onbekende renault topic kijkt kun je zien wat ik allemaal gespot heb die avond. Jammer dat we elkaar zijn misgelopen.
-
Zojuist op TV Noord een stuk over de meeting van afgelopen zaterdagavond.
ja, jammer... volgende keer beterMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dolf, als je bij de onbekende renault topic kijkt kun je zien wat ik allemaal gespot heb die avond. Jammer dat we elkaar zijn misgelopen.

Dank jeiMAGE schreef:Mjah, misschien ben ik wat negatief daar ik de sfeer wat minder vond. Het was niet echt 'gezellig' ofzo.
Die oranje trabant was wel leuk ja, alleen vond ik de uitlaat in het midden wat minder.
Helemaal lachwekkend vond ik het knaapje met zijn bordeaux rode BMW met z'n vlammenuitlaat. Zijn bumber zat gewoon te smeulen. Zat ie heel stoer zijn schouders voor op te trekken, maar zodra niemand keek zat ie toch maar met een doekje te slaan en te blazen.![]()
Van wie was trouwens die blauwe 5 gtt met halve voorbumper en Elmo op de achterbank? Eindigd op pp-84 geloof ik. Die mag de volgende keer wel vrolijker kijken

GTE , GTT , als je het snel uitspreekt klinkt het allemaal het zelfdeKarin schreef:Dank jeiMAGE schreef:Mjah, misschien ben ik wat negatief daar ik de sfeer wat minder vond. Het was niet echt 'gezellig' ofzo.
Die oranje trabant was wel leuk ja, alleen vond ik de uitlaat in het midden wat minder.
Helemaal lachwekkend vond ik het knaapje met zijn bordeaux rode BMW met z'n vlammenuitlaat. Zijn bumber zat gewoon te smeulen. Zat ie heel stoer zijn schouders voor op te trekken, maar zodra niemand keek zat ie toch maar met een doekje te slaan en te blazen.![]()
Van wie was trouwens die blauwe 5 gtt met halve voorbumper en Elmo op de achterbank? Eindigd op pp-84 geloof ik. Die mag de volgende keer wel vrolijker kijkenzo goed, kwam net uit het ziekenhuis vandaar. Maarre die bumper heb ik veel commentaar op gehad
Ben nog bezig toch. Enne nog wat ...GTE !!

Maaruh, qua uiterlijk waarin verschillen die van elkaar. Die van jou dan?
En alleen commentaar op je voorbumper? Niet eens op je velgen?

En uit het ziekenhuis? Niets ernstigs met jezelf/ander hoop ik voor je. Ik dacht dat het kwam omdat je pakje Marlboro bijna leeg was.

-
Nouja zeg!
Ik lees in de krant dat de politie de meeting als verzameling van illegale straatracers beschouwde
.
met dank aan het Nieuwsblad van het Noorden.
Hieronder het bericht.
Politie Voorkomt illegale Straatrace.
Groningen.
De politie heeft zaterdagavond voorkomen dat er op het Sontplein in Groningen een illegale straatrace zou worden gehouden.
ZoŽn 500 jongeren met 250 autoŽs hadden zich op de parkeerplaats bij de IKEA verzameld.
De politie deelde wel 21 bekeuringen uit, nam 3 autoŽs in beslag en pakte het rijbewijs van drie jonge automobielisten af.
De bekeuringen vielen vooral voor allerlij vormen van verboden verlichting op de autoŽs en gevaarlijk rijgedrag.
De drie bestuurders in de leeftijd van 27,21 en 18 jaar uit respectievelijk Hoogezand, Harkema en Bedum moesten hun rijbewijzen inleveren omdat zij met hun autoŽs stunts uithaalden.
Tja ik weet verder dus niet wat voor "stunts" werden uithaald.(Maar sommige lui reden best aso ja.)
Hieruit maak ik dus op dat we door de politie in Groningen heel schofterig allemaal worden uitgemaakt voor illigale straatracers.
En dat terwijl ik en de rest van de RTC'ers gewoon naar een georganiseerde meeting kwamen kijken en bekeken worden.
Greets
Andries
Ik lees in de krant dat de politie de meeting als verzameling van illegale straatracers beschouwde

Hieronder het bericht.
Groningen.
De politie heeft zaterdagavond voorkomen dat er op het Sontplein in Groningen een illegale straatrace zou worden gehouden.
ZoŽn 500 jongeren met 250 autoŽs hadden zich op de parkeerplaats bij de IKEA verzameld.
De politie deelde wel 21 bekeuringen uit, nam 3 autoŽs in beslag en pakte het rijbewijs van drie jonge automobielisten af.
De bekeuringen vielen vooral voor allerlij vormen van verboden verlichting op de autoŽs en gevaarlijk rijgedrag.
De drie bestuurders in de leeftijd van 27,21 en 18 jaar uit respectievelijk Hoogezand, Harkema en Bedum moesten hun rijbewijzen inleveren omdat zij met hun autoŽs stunts uithaalden.
Tja ik weet verder dus niet wat voor "stunts" werden uithaald.(Maar sommige lui reden best aso ja.)
Hieruit maak ik dus op dat we door de politie in Groningen heel schofterig allemaal worden uitgemaakt voor illigale straatracers.
En dat terwijl ik en de rest van de RTC'ers gewoon naar een georganiseerde meeting kwamen kijken en bekeken worden.
Greets
Andries
dan moet ik jou ook kennen want ik heb ook bij "trabant mischa" op school gezeten...GTTprutser schreef:Ik vond het erg geslaagd.![]()
Ben nog wel wat RTC mensen tegengekomen.![]()
Daar hebben we nog als klas aan gesleuteld.![]()
Was echt lache joh.
Dus de deur ging maar snel open toen.![]()
Greets
Andries
ik deed daar toen verkoop...
was jij een aantal maanden geleden ook niet bij de meeting in assen bij de havenkade????? volgens mij heb ik toen nog ff met je gepraat..
ik rij ik een zwarte clio1 met gouden speedlines...
grtz lennart
paar keer zo'n meeting en het wordt verboden daar...
Waanzin dat stuk in de krant. Goed ik kan alleen oordelen over wat ik gezien heb in die 2 1/2 uur dat ik er was, maar straatraces? hehe. Ze reden rondjes op de parkeerplaats, maar het was er zo druk dat dat zelfs min of meer stapvoets moest. En behalve de ANWB bus heb ik slechts 1 busje gezien waar twee oom agenten in zaten.
Goed, misschien dat ze verderop op het industriegedeelte over de maximaal toegestane snelheid zijn gegaan, maar dat vind ik persoonlijk niets met deze meeting te maken hebben.
Goed, misschien dat ze verderop op het industriegedeelte over de maximaal toegestane snelheid zijn gegaan, maar dat vind ik persoonlijk niets met deze meeting te maken hebben.
eeuh neej heb niet op alfa groningen gezeten, de school waar ik het over had was de vincent van gogh in Assen..elwin81 schreef:hé lennnart deed jij de opleiding voor verkoopleider personen auto's in groningen op het alfa?!
Verder alles goed?!
Zal nog even kijken voor een logo voor je
![]()
![]()
16
![]()
![]()
ik heb wel een jaar op alfa college in hoogeveen gezeten.. ik deed daar int. handel en groothandel...
maare werk jij toevallig bij koops dan???
grtz lennart
Qua uiterlijk niksiMAGE schreef:GTE , GTT , als je het snel uitspreekt klinkt het allemaal het zelfdeKarin schreef:Dank jeiMAGE schreef:Mjah, misschien ben ik wat negatief daar ik de sfeer wat minder vond. Het was niet echt 'gezellig' ofzo.
Van wie was trouwens die blauwe 5 gtt met halve voorbumper en Elmo op de achterbank? Eindigd op pp-84 geloof ik. Die mag de volgende keer wel vrolijker kijkenzo goed, kwam net uit het ziekenhuis vandaar. Maarre die bumper heb ik veel commentaar op gehad
Ben nog bezig toch. Enne nog wat ...GTE !!
![]()
Maaruh, qua uiterlijk waarin verschillen die van elkaar. Die van jou dan?
En alleen commentaar op je voorbumper? Niet eens op je velgen?
En uit het ziekenhuis? Niets ernstigs met jezelf/ander hoop ik voor je. Ik dacht dat het kwam omdat je pakje Marlboro bijna leeg was.

En idd. mn peuken bijna op. Enne er is ook niet veel aan als je er alleen moet rond wandelen

Ook commentaar op mn velgen ...... maar ja die heb ik nog niet klaar. Heb het een beetje te druk ....
Mja, ik liep er ook in m'n eentje rond, maar ik 'ken' dan ook nog niemand he. Volgende keer mag je wel aansluiten hoorKarin schreef: Qua uiterlijk niks![]()
En idd. mn peuken bijna op. Enne er is ook niet veel aan als je er alleen moet rond wandelen![]()
Ook commentaar op mn velgen ...... maar ja die heb ik nog niet klaar. Heb het een beetje te druk ....

En ach, misschien wel commentaar, maar hij rijdt! Die van mij is nog steeds niet door de APK

Ik ben er heen gegaan omdat het een officiele meeting was, tenminste als ik die ''poster'' bekijk op deze site. De sfeer was ok, en je hebt altijd lieden erbij die wat ''onrustig'' zijn... maar om nu te spreken van illegale straatracers??! Nope, dat doet afbreuk aan de meeting.GTTprutser schreef:Nouja zeg!
Ik lees in de krant dat de politie de meeting als verzameling van illegale straatracers beschouwde.
Hieronder het bericht.
Groningen.
Greets
Andries
-
Ja, ze kunnen het ook overdrijven.
Maar zitten toch paar bij die het verpesten.
Toch jammer dat ze dan niet weten dat ze de sfeer verpesten.
Maarja stoer doen gaat boven alles.
Maar zitten toch paar bij die het verpesten.
Toch jammer dat ze dan niet weten dat ze de sfeer verpesten.
Maarja stoer doen gaat boven alles.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
wanneer zullen we eens een keertje een FNG houden????
het mooie weer komt er weer aan, dus tijd om de auto's te luchten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
was toch zaterdag of zondag avond?edwin19 schreef:wanneer zullen we eens een keertje een FNG houden????
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
nee, dat hebben we vorige keer gedaan omdat er toen een grote meeting was op het ikea tereinOlijnsma schreef:was toch zaterdag of zondag avond?edwin19 schreef:wanneer zullen we eens een keertje een FNG houden????
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ohzo
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
18 juni?
edit: zien nog wel wanneer 

Laatst gewijzigd door edwin19 op zo 6 jun 2004 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Daar ga ik heenFoeke schreef:18 juni zijn de eerste sprints op Drachten weer.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
me tooRobertR19 schreef:Daar ga ik heenFoeke schreef:18 juni zijn de eerste sprints op Drachten weer.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan aankomende vrijdag?
Friday Night Groningen
datum: 11-6
aanvang: 20.00
zeker:
-
-
-
mischien:
- edwin
-