Ivo's Clio 16V coupe
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ivo is wel van de witte achterlichtjes toch? 

ga ik volgend weekend ff bij kijkenWouter de Wit schreef:netzoals die Witte 16v die in Wognum te koop staat?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die gast mailde mij dat de distributie voor het laatst gedaan was in 2002 bij een KM stand van 100.000 (nu 195.000.............), de dorpels en achterschermen toch wel roestig waren, de banden niet veel profiel maar hadden en die auto beetje naar 1 kant trok.tutuur schreef:ga ik volgend weekend ff bij kijkenWouter de Wit schreef:netzoals die Witte 16v die in Wognum te koop staat?
Voor 750 euro had ik daar geen zin.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
nee dat snap ik, distributiemoet dus ook meteen gedaan... hmm maar beetje proberen van de prijs af te krijgen he 

Zo morgen gaat mn collega Michel ff aan de slag met de Clio.
Distr. setje gaat er ff vers omheen, gelijk maar ff onderhoud doen wat nodig is, en kijk ook wel even of er binnekort nog even een ander eind dempertje onder kan..., kunnen we lekker "vlammen"
Distr. setje gaat er ff vers omheen, gelijk maar ff onderhoud doen wat nodig is, en kijk ook wel even of er binnekort nog even een ander eind dempertje onder kan..., kunnen we lekker "vlammen"

Zo de Clio is weer "fris" en klaar voor wat km's
Auto ziet er opzich prima uit aan onderzijde, motor en bak keurig droog, geen gekke dingen tegengekomen
Alleen aan de bestuurderskant is de fuseekogel los, ff een verse bestellen voordat we gaan rijden...
Zit alleen wel een dikkere demperloze Devil buis onder van voor tot achter, dus ben een beetje huiverig voor de herrie die er straks uit gaat komen...
Olie weer vers, filtertjes, even uitlijning bekeken, ben benieuwd naar de eerste km's

Auto ziet er opzich prima uit aan onderzijde, motor en bak keurig droog, geen gekke dingen tegengekomen

Alleen aan de bestuurderskant is de fuseekogel los, ff een verse bestellen voordat we gaan rijden...
Zit alleen wel een dikkere demperloze Devil buis onder van voor tot achter, dus ben een beetje huiverig voor de herrie die er straks uit gaat komen...

Olie weer vers, filtertjes, even uitlijning bekeken, ben benieuwd naar de eerste km's

Laatst gewijzigd door Ivo op za 20 feb 2010 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Ivo van Achthoven schreef: Zit alleen wel een dikkere demperloze buis onder van voor tot achter, dus ben een beetje huiverig voor de herrie die er straks uit gaat komen...![]()

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hessel schreef:Ivo van Achthoven schreef: Zit alleen wel een dikkere demperloze buis onder van voor tot achter, dus ben een beetje huiverig voor de herrie die er straks uit gaat komen...![]()
![]()

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
IVO DENKT :
Wel handig iets meer herrie in de clio ....
Kinderstoeltje achterin de auto, kind erin en als het dan gaat janken zoals de meeste kinderen geef ik gewoon gas genoeg zodat de uitlaat dat gejank overstemt
Dus het is gewoon voorbedachte rade

Kinderstoeltje achterin de auto, kind erin en als het dan gaat janken zoals de meeste kinderen geef ik gewoon gas genoeg zodat de uitlaat dat gejank overstemt

Dus het is gewoon voorbedachte rade

-
Jochem de Haas schreef:IVO DENKT :
Kinderstoeltje achterin de auto, kind erin en als het dan gaat janken zoals de meeste kinderen geef ik gewoon gas genoeg zodat de uitlaat dat gejank overstemt![]()
Dus het is gewoon voorbedachte rade![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
JIJ ?Ivo van Achthoven schreef:![]()
![]()
Zal allemaal wel mee vallen denk ik..., van de week knutsel ik de pijp er ff onder...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Ik gok dat er 2 handen open liggen na afloop

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee van een verkoper en binnenkort papa
-
Ja, hoe staat het met dat hok?
Paar
's mag ook wel.
Of een filmpje met uitlaatgeluid....
BTW: Welkom terug als lid Florus! ouwe gier !(Y)
Paar

Of een filmpje met uitlaatgeluid....

BTW: Welkom terug als lid Florus! ouwe gier !(Y)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Post geedit whe 

-

Laatst gewijzigd door Willeon de Zoete op ma 22 feb 2010 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Donderdag avond foto tijd ...kan je het mooi ff op je vrije dag doenIvo van Achthoven schreef:Pijp hangt nog niet was erg druk vandaag...
Zodra ie eronder hengt plaats ik wel een fotootje...
Hier ook maar eens even wat nieuws melden...
Inmiddels is de Clio redelijk "Ringklaar"...
De auto heeft groot onderhoud gehad, hangt inmiddels een Superspint pijpie onder (nog ff niet helemaal rammelvrij..), klinkt overigens erg lekker.
De folie is van de ramen af getrokken, en gisteravond hebben RonnieB en ik de auto ff een poetsie gegeven. Lekker opgeknapt trouwens.
Nu nog ff een vers brandstof filter besteld, en de uitlaat nog even rammelvrij opghangen, radio er inknopen en denk dat ie dan wel klaar is .
Rijdt opzich prima, maar had de auto wel wat sneller verwacht...., dus gisteravond heeft Jochem even een test rondje gedaan....., tja volgens hem gewoon een standaard 16 klepper....
Gelijk maar even een afspraak gemaakt bij Fastchip voor "iets"meer toeren....
Zal komend weekend eens ff wat foto's maken. Toch wel weer lache zo'n ouwe 16 kleppert

Inmiddels is de Clio redelijk "Ringklaar"...

De auto heeft groot onderhoud gehad, hangt inmiddels een Superspint pijpie onder (nog ff niet helemaal rammelvrij..), klinkt overigens erg lekker.
De folie is van de ramen af getrokken, en gisteravond hebben RonnieB en ik de auto ff een poetsie gegeven. Lekker opgeknapt trouwens.
Nu nog ff een vers brandstof filter besteld, en de uitlaat nog even rammelvrij opghangen, radio er inknopen en denk dat ie dan wel klaar is .
Rijdt opzich prima, maar had de auto wel wat sneller verwacht...., dus gisteravond heeft Jochem even een test rondje gedaan....., tja volgens hem gewoon een standaard 16 klepper....

Gelijk maar even een afspraak gemaakt bij Fastchip voor "iets"meer toeren....

Zal komend weekend eens ff wat foto's maken. Toch wel weer lache zo'n ouwe 16 kleppert

waarom een dure fastchip beurt? cupclio chip is wel te vinden in engelse fora voor een euro of 40. heb je gelijk begrenzer op 8000rpm
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hehehe rookend de bocht door, wieltje omhoog....zegt Ivo: oh dat heb ik er nog niet mee gedaan ....ff vertrouwen krijgen
Vlammen met dat ding

Vlammen met dat ding
Heb vandaag ff gebeld met Henk, en die bakt er ff een aangepaste "coupe" chip in. Ga er niet de bank mee op, maar gewoon ff een kleine aanpassing puur voor de fun....
Schijnt betere gasrespons te krijgen, en wat beter op te pakken onderin, en de begrenzer gaat wat omhoog...
Schijnt betere gasrespons te krijgen, en wat beter op te pakken onderin, en de begrenzer gaat wat omhoog...