vanmorgen de wagen toch mee naar het werk genomen maar hij loopt weer net zo kl*te

nee zit al een trug slag klep inGTE (Sjoerd) schreef:maar loopt de benzine dan terug in de tank ofzo??
nee nog niet bij mn pa en bij op het werk hebben we allebei eentje die je op ventie op gallerei moet monteren en niet tussen de slangTijn schreef:en heb je nu inmiddels wel al een keer een benzinedrukmeter gemonteerd ergens ?
Als het zo met warmte en koude te maken heeft, loopt je brandstofleiding wel goed afgeschermt van de hitte van het blok ?
jep dat bedoel ik. want ik zie nergens een lekkage als ie staat te lopen en er ligt ook niks onder de wagen in de garage als ie stil gestaan heeftHaas schreef:lekkende injector? datie leegloopt op 1 cilinder bedoel je?
hopen dat dat het was dan !Danny van Duren schreef:hm ik moet me eigenlijk schamen, heb probleem denk gevonden
de rubbertjes tussen injectiegalerei en injectors zijn niet goed of daar lekt ie zo als ik nu zag toen ik hem open haalde precies bij de binnenste injectors was de cilinderkop nat van de benzine
tja hoop het misschien zaten ze niet goed of verkeerde rubbertjesFerdy schreef:hopen dat dat het was dan !Danny van Duren schreef:hm ik moet me eigenlijk schamen, heb probleem denk gevonden
de rubbertjes tussen injectiegalerei en injectors zijn niet goed of daar lekt ie zo als ik nu zag toen ik hem open haalde precies bij de binnenste injectors was de cilinderkop nat van de benzine
denk het ook welFerdy schreef:we horen morgen wel of het verholpen is !
reingen het geen nut hij lekt ergens boven aan de buitenkantFrits Clio 16v schreef:Dingen zijn behoorlijk duur geloof ik (100,-??).
Kun je beter een 2e handse zoeken, en die ultrasoon reinigen.
Gr, Frits.
ohzo ik begreep het effe verkeerd tja, kijk morgen wel wat er eentje kost morgen nieuwt tot 100,- wil ik nog wel gaan.Frits Clio 16v schreef:Ja daarom zei ik ook een andere zoeken, en reinigen zodat hij weer fris is.
Maar nieuw kosten ze geloof ik wel rond de 100 euro.
Gr, Frits.
]Mrtn schreef:Ik heb nog injectors liggen als je interesse hebt! Zijn goed!
PM maar, de postbode rijdt z'n ronde wel
tja denk het wel mn oliepomp werkt goed en het afvoerslangetje van turbo zweet olie dus olie krijgt en er zit een nieuwe waterpomp in dus dat moet ook goed zijnMrtn schreef:Krijgt de turbo wel koeling?? dus olie en koelvloeistof?? Ik krijg die van mij niet gloeiend!
misschien stomme vraag maar waar is dat voor nodig ? als ik vragen mag?Mrtn schreef:Leg trouwens eens een xtra massa aan! van het blok direct op de accu.
en tja dat van koelvloeistof zal morgen het systeem eens proberen te onluchten misschien is er ergens een luchtbel blijven zitten, maar dat kan haast niet.Mrtn schreef:Krijgt de turbo wel koeling?? dus olie en koelvloeistof?? Ik krijg die van mij niet gloeiend!
moet je meer gas gevenMrtn schreef:Krijgt de turbo wel koeling?? dus olie en koelvloeistof?? Ik krijg die van mij niet gloeiend!
ok zal morgens eens kijken heb volgensmij nog ergens een massakabel liggen die van blok naar accu kan die dan ook maar monterenMrtn schreef:ik heb ook eens gehad dat ie inhield, stotterde en meer... toen bleek een massakabel gaar te zijn.
Het zou het zo maar eens kunnen zijn hoor
naar de pomp zit trugslagklep dus trug lopen kan nietBadlands schreef:Ik ben dan maar een leek, maar als je benzinedruk verliest ligt dat dan niet aan je benzinepomp of in die richting?