[5GTT] Lex'GTT Orange Project
niet gelukt of geprobeerd?
-
- Contacteer:
Bestel nummer bij Brezan van de snelstarter:
Spidan 1358
Spidan 1358
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

in de herfst rijdend?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zeg maar 1 ding : die lex is best een handige donder ...chris sloopt er 6 in 2 jaar en hij 2 in 2 dagen ........
Maar het blok zit er in en nu weer puzzelen hoe het verder moet .....hoe zat het ookal weer

Maar het blok zit er in en nu weer puzzelen hoe het verder moet .....hoe zat het ookal weer

jochem de haas schreef:Ik zeg maar 1 ding : die lex is best een handige donder ...chris sloopt er 6 in 2 jaar en hij 2 in 2 dagen ........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet waar je het over hebt jochem het heeft met te lange bouten te maken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dus je hebt je eindelijk aangemeld, stiekeme mee lezerpjedro schreef:jochem de haas schreef:Ik zeg maar 1 ding : die lex is best een handige donder ...chris sloopt er 6 in 2 jaar en hij 2 in 2 dagen ........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
goed he kan ik ook eens wat zeggenLex schreef:Dus je hebt je eindelijk aangemeld, stiekeme mee lezerpjedro schreef:jochem de haas schreef:Ik zeg maar 1 ding : die lex is best een handige donder ...chris sloopt er 6 in 2 jaar en hij 2 in 2 dagen ........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ga naar het fiat forum

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja om het blok in de fiat te leggen ....Lex schreef:Die zijn niet intressant meer. Zometeen gaat ie ook nog een 5je kopen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wees maar niet bang dat worden het wel en er zullen er minder zijn dan die rugzakjespjedro schreef:dan moeten het wel oldtimers worden anders is het niet leukLex schreef:Die zijn niet intressant meer. Zometeen gaat ie ook nog een 5je kopen
zullen het afwachtenjochem de haas schreef:Wees maar niet bang dat worden het wel en er zullen er minder zijn dan die rugzakjespjedro schreef:dan moeten het wel oldtimers worden anders is het niet leukLex schreef:Die zijn niet intressant meer. Zometeen gaat ie ook nog een 5je kopen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik denk dat ie nog eerder rijd dan ..... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat bedoelde ik dan ?...
Nee lex doet zeker zijn best .....hij hoeft nu toch niet meer morgen klaar te zijn .....meetings en het weer is toch over.
Dus van het voorjaar is vroeg genoeg

Nee lex doet zeker zijn best .....hij hoeft nu toch niet meer morgen klaar te zijn .....meetings en het weer is toch over.
Dus van het voorjaar is vroeg genoeg
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
SorryLex schreef:Eikeljochem de haas schreef:Ik denk dat ie nog eerder rijd dan .....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo effe een update:
Aandrijfassen zitten weer in de bak, nieuwe remslangen voor gemonteerd, verse bakolie, schakelstang weer aangekoppeld, Turbo+elbow+downpipe zitten er weer op. Kleppendeksel effe mooi zwart gespoten en gemonteerd, Renix zit weer op zijn plaats, linker koplamp zit er weer in.
Het begint steeds meer op een auto te lijken.
Effe een vraagje, ik ben de banjo-bout kwijt waar mee de olietoevoerleiding v/d turbo aan het blok vast gezet wordt. Hij is niet meer bij Renault leverbaar heeft iemand een suggestie?
Aandrijfassen zitten weer in de bak, nieuwe remslangen voor gemonteerd, verse bakolie, schakelstang weer aangekoppeld, Turbo+elbow+downpipe zitten er weer op. Kleppendeksel effe mooi zwart gespoten en gemonteerd, Renix zit weer op zijn plaats, linker koplamp zit er weer in.
Het begint steeds meer op een auto te lijken.
Effe een vraagje, ik ben de banjo-bout kwijt waar mee de olietoevoerleiding v/d turbo aan het blok vast gezet wordt. Hij is niet meer bij Renault leverbaar heeft iemand een suggestie?
Er hier een ophalen?Lex schreef:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoezo heb je er zoveel dan?GerryTT schreef:Er hier een ophalen?Lex schreef:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik probeer het eerst effe bij de lokale bouten en moeren boer. Anders PM ik je wel effe. Bedankt voor het aanbod GerryGerryTT schreef:Zou er zowiezo nog 3 moeten hebben. En ik help graag mensen die een gt zo netjes opknappen

Zal trouwens maandag ook effe wat nieuwe foto's maken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo de uitlaat hangt, Groep A zit ook op zijn plek. Was wat laat is de schuur dus niet heel veel gedaan.
Vandaag komen er weer onderdelen binnen en kunnen we vanavond weer verder klussen.
Ook mŽn banden zijn binnen dus die gaan we vanmiddag effe op de velg leggen dan is dat ook weer gebeurt.
FotoŽs volgen nog
Vandaag komen er weer onderdelen binnen en kunnen we vanavond weer verder klussen.
Ook mŽn banden zijn binnen dus die gaan we vanmiddag effe op de velg leggen dan is dat ook weer gebeurt.
FotoŽs volgen nog
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rijd ıe nou nog nıet
Als ık terug ben uıt turkıje moet ıe zeker al op de NL wegen rond tuffen ?

Als ık terug ben uıt turkıje moet ıe zeker al op de NL wegen rond tuffen ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wanneer kom je terug dan?
Maandag en dinsdag komt Pascal (die ook geholpen heeft met de motorblok reviseren) helpen. Dan nog effe de plaatwerker regelen voor de finishing touch
Maandag en dinsdag komt Pascal (die ook geholpen heeft met de motorblok reviseren) helpen. Dan nog effe de plaatwerker regelen voor de finishing touch
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ben er 4 oktober weer .......rijdt ie dan ?
Wel beter extra hulp
Wel beter extra hulp