Kan ik me voorstellen, wel zwaar relaxed als je daar een tent hebt.-Ray- schreef:nee, ik zat met alle collega's in een appartement redelijk vlakbij.Ronnie schreef:Heb je daar toen op een camping gestaan Ray? Ze vragen weer mensen dacht ik
echt hoor, als ik geen relatie zou hebben was ik nooit teruggekomen
ACT: Vakantie!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het was hard doorwerken hoor, zeker in het hoogseizoen. flink doorstampen en zelf af en toe ook een slokkie 

Immer wieder die verdammte Holländer
dat geloof ik graag!
had ik eigenlijk ook nog wel eens willen doen, maar ja, met een vaste baan is dat niet zo handig meer. Ach, misschien als ik er binnenkort uitvlieg...
had ik eigenlijk ook nog wel eens willen doen, maar ja, met een vaste baan is dat niet zo handig meer. Ach, misschien als ik er binnenkort uitvlieg...

Haas, geloof me, pak wat spullen en ga naar de zon. in de winter hoppen naar Oostenrijk en in het voorjaar weer terug.
er zijn mensen die zowel een tent in spanje als in oostenrijk hebben, kwestie van de juiste contacten!
GAAN
er zijn mensen die zowel een tent in spanje als in oostenrijk hebben, kwestie van de juiste contacten!
GAAN

ja, afgelopen voorjaar al een beetje aangewakkerd door een van de lokale bardame in oostenrijk. Die werkte daar van november tot/m april, ging dan naar NL terug, bleef er 6 wkeen en vertrok dan voor 4 maanden naar spanje. heerlijk!!!
sja..wat heb ik hier nou, een golf en een clio gestripped, geen vriendin, geen hond, niets.
denk dati k ff een lastminuteje boek

sja..wat heb ik hier nou, een golf en een clio gestripped, geen vriendin, geen hond, niets.

denk dati k ff een lastminuteje boek

ik ga mee, zeg wel dat ik op zakenreis ga 

strak plan roomie!
waar wil je heen? Gran Canaria? Mallorca? zeg t eens..
-
- Contacteer:
Haas schreef: denk dat ik ff een lastminuteje boek
Zal niet meer meevallen met dat prachtige weer hiero...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
ik zeg chersonissos of el arenal, lloret de bar is zoooo passéHaas schreef:strak plan roomie!

als ik maar niet in de ochtengloren zo'n mekkerend schaap hoor, vind ik alles prima. Als dat wel zo is, neem ik me gun mee 

Freelancen ?RoyH schreef:Inderdaad, nu je fulltime werkt merk je pas hoeveel vrije tijd je altijd had... Ach dan maar blijven zoeken naar die parttime baan van 20 uur die betaald voor een 40-urige werkweekEgon schreef:ja zo gaat dat met scholierenAnthonyR schreef:Ik heb van 27 April tot 21 Mei vakantie gehad, en vanaf 1 Juni heb ik nu tot september vakantiedie hebben bijna het hele jaar door vakantie
a man with a mission!

Naja, stiekem werk je ze dan toch

ik ben gek op fètaHaas schreef:als ik maar niet in de ochtengloren zo'n mekkerend schaap hoor, vind ik alles prima. Als dat wel zo is, neem ik me gun mee

en ik lust t niet 

Nah gewoon ergens als consultant ofzoiets gaan werken, lekker uit je nek kletsen, een rapport schrijven wat ze heel veel geld heeft gekost en stiekem kon jij (en het volledige personeel) de oorzaak van het probleem ook al op dag 1 aangeven. CachingRiël Notermans schreef:Freelancen ?RoyH schreef:Inderdaad, nu je fulltime werkt merk je pas hoeveel vrije tijd je altijd had... Ach dan maar blijven zoeken naar die parttime baan van 20 uur die betaald voor een 40-urige werkweekEgon schreef:ja zo gaat dat met scholierenAnthonyR schreef:Ik heb van 27 April tot 21 Mei vakantie gehad, en vanaf 1 Juni heb ik nu tot september vakantiedie hebben bijna het hele jaar door vakantie
a man with a mission!
![]()
Naja, stiekem werk je ze dan toch

Reno-loos
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
En weer thuis!
op speciaal verzoek even 2 foto's

Uitzicht in de bus.. mooi landschap??
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... resize.jpg[/img]
En Gabri? dit misschien een bekende van jou? zo fries als wat.. verstond er maar weinig van
binnenkort maar es kijken wat er op de camera staat, maar nog geen zin om de tas uit te pakken
op speciaal verzoek even 2 foto's

Uitzicht in de bus.. mooi landschap??

En Gabri? dit misschien een bekende van jou? zo fries als wat.. verstond er maar weinig van

binnenkort maar es kijken wat er op de camera staat, maar nog geen zin om de tas uit te pakken

-
- Contacteer:

Tot volgende week!!!
Misschien dat ik komende week nog een keertje in kan loggen.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Leuke foto's Paul
Alleen op die 2e foto, die broek van de dame in kwestie... Verschrikkelijk 
Maar door dit topic te lezen krijg ik ook wel weer ernstig zin om weer naar Spanje ergens/ Rimini te gaan op vakantie... Volgend jaar toch maar weer eens kijken
Maar eerst komende zaterdag maar eens de coupe aantrappen richting Oostenrijk
Ook leuk!

Maar door dit topic te lezen krijg ik ook wel weer ernstig zin om weer naar Spanje ergens/ Rimini te gaan op vakantie... Volgend jaar toch maar weer eens kijken

Maar eerst komende zaterdag maar eens de coupe aantrappen richting Oostenrijk

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Tsjah, ik ga morgen richting Vlieland voor 3 weken.
3 weken lang varen op benedenstaand apparaat. 11 meter, 500 pk Scania 6 cilinder Turbodiesel
met jet.
[img]http://www.waddenadventures.nl/pix/evenement-1.jpg[/img]
Of deze: 13,5 meter, 2 x 500 pk Scania 6 cilinder Turbodiesels met 2 jets:
![Afbeelding]()
3 weken lang varen op benedenstaand apparaat. 11 meter, 500 pk Scania 6 cilinder Turbodiesel

[img]http://www.waddenadventures.nl/pix/evenement-1.jpg[/img]
Of deze: 13,5 meter, 2 x 500 pk Scania 6 cilinder Turbodiesels met 2 jets:
Waar waren jullie nou? Ik heb jullie gemist-Ray- schreef:ik zeg chersonissos of el arenal, lloret de bar is zoooo passéHaas schreef:strak plan roomie!

Ga een weekje naar Madeira ...

-
- Moderator
- Car: MB
Na de verhuizing volgende week nog effe een weekje naar Bordeaux. Ben vaak naar de middellandse zee geweest maar nog niet aan de atlantische kant. Ben Benieuwd, mijn ballen zullen er wel afvriezen in zee 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ga je met de willie?
-
- Moderator
- Car: MB
ben ook weer terug van een weekje France. Wat auto's betreft niet zoveel bijzondere reno's gezien. 1 willi ph2 in bordeaux, 1 clio 16 en een GTT onderweg terug naar NL. Wel een aantal nieuwe twingo's gezien en een aantal nieuwe fiat 500's. Beide leuke karretjes 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
me 2, laatste week februari pas