Chris schreef:Naar welk terras zijn jullie uiteindelijk gegaan?
de pompier...ff bijtanken.

Chris schreef:Naar welk terras zijn jullie uiteindelijk gegaan?
Om wat te doen?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wanneer komt de FNB eens een keer naar de FNG? Tis al eens een keer beloofd.(Heb alleen geen zin om FNB topic door te spitten)
Tuurlijk! Als wij aanwezig zijn wel.Chris schreef:Om wat te doen?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wanneer komt de FNB eens een keer naar de FNG? Tis al eens een keer beloofd.(Heb alleen geen zin om FNB topic door te spitten)Bestaat de F.N.G. nog wel?
Uhm, nee. Ik wilde wel gaan, ben heel enthousiast de GT gaan wassen en poetsen, maar kwam erachter dat ik meer tijd nodig had om of dat ik met een half gepoetste GT op stap moest. Toen heb ik maar gekozen voor het eerste, was hard nodig ook.Chris schreef:Vroeger kwam je nog wel eens naar de mooie Randstad toe..
Rudo, ben jij vrijdag nog geweest?
Theoretisch wel Moet alleen werken het weekend :-*Chris schreef:Je kan nog steeds met ze meegaan laguna2!
ligt er maar net aan met wie je bentjochem de haas schreef:Lex schreef: Wist je dat Woerden best gezellige kroegen kent?[/quote ] NEE DAT WIST IK NIET , EN HET IS OOK NIET ZO
Nou Bodengraven was bijna als van oudst, met een aantal mensen van het eerste uur en eindelijk weer eens een hele rij renaults (owja en een volvojochem de haas schreef:ene als bodegraven nou weer eens werd wat het was .
Ey, da's echte Chris-tuning !!!Chris schreef:de veel mooiere opgelegde letter variant.