Gisteren in valkenswaard een grijze clio 16v.Ik zat e knipperen maar het enige wat hij deed was claxoneren.furious_tuning schreef:Vanmiddag richting Breda, circa 300 Renaults, kep nog gezwaaid maar ze zwaaide nie terug![]()
De Onbekende Renault.
-
- Car: Renault Clio III RS
mmmmmm dat was ik nie, ben gister niet in IJmuiden geweest alleen in Santpoort, waarschijnlijk de RSi van Ray (R(si)ay), jammer ik hoopte dat ik eindelijk is een keer gespot zou wordenRoyW schreef:Gister in lisse. de rode gtt van Martijn. tevens bij hem in de straat een zwarte laguna met oz superturismo achtige velgen eronder en witte rtc stickers op de achterramen.
gistermiddag rond 3 uur zag ik beaat rijden in ijmuiden en gisteravond rond een uurtje of 18:15 zag ik thijs rsi rijden. ook in ijmuiden.
-
heb vandaag een hele zooi Renaultjes zien staan bij de makro in Breda 

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
jij hebt toch die oz superturismo velgen eronder. of in ieder geval die er op lijken?~thijs~ schreef:mmmmmm dat was ik nie, ben gister niet in IJmuiden geweest alleen in Santpoort, waarschijnlijk de RSi van Ray (R(si)ay), jammer ik hoopte dat ik eindelijk is een keer gespot zou wordenRoyW schreef:Gister in lisse. de rode gtt van Martijn. tevens bij hem in de straat een zwarte laguna met oz superturismo achtige velgen eronder en witte rtc stickers op de achterramen.
gistermiddag rond 3 uur zag ik beaat rijden in ijmuiden en gisteravond rond een uurtje of 18:15 zag ik thijs rsi rijden. ook in ijmuiden.
car: '93 bmw 325 i cabrio
-
- Contacteer:
op weg naar breda haalde ik op a27 een rode clio sport in. kenteken weet ik niet helemaal meer **-L*-** zaten een man en vrouw in. hij bleef ff achter me rijden en later ernaast om naar bodykit te kijken. kreeg een
en hij terug natuurlijk 

Mijn velgen lijken niet op OZ'jes hoorRoyW schreef:jij hebt toch die oz superturismo velgen eronder. of in ieder geval die er op lijken?~thijs~ schreef:mmmmmm dat was ik nie, ben gister niet in IJmuiden geweest alleen in Santpoort, waarschijnlijk de RSi van Ray (R(si)ay), jammer ik hoopte dat ik eindelijk is een keer gespot zou wordenRoyW schreef:Gister in lisse. de rode gtt van Martijn. tevens bij hem in de straat een zwarte laguna met oz superturismo achtige velgen eronder en witte rtc stickers op de achterramen.

Alleen nog maar VW!
Ja kep idd wel oz-tjes eronder, kan me niet herinneren dat ik zaterdag in IJmuiden ben geweestR(ay)Si schreef:Mijn velgen lijken niet op OZ'jes hoorRoyW schreef:jij hebt toch die oz superturismo velgen eronder. of in ieder geval die er op lijken?~thijs~ schreef:mmmmmm dat was ik nie, ben gister niet in IJmuiden geweest alleen in Santpoort, waarschijnlijk de RSi van Ray (R(si)ay), jammer ik hoopte dat ik eindelijk is een keer gespot zou wordenRoyW schreef:Gister in lisse. de rode gtt van Martijn. tevens bij hem in de straat een zwarte laguna met oz superturismo achtige velgen eronder en witte rtc stickers op de achterramen.
gistermiddag rond 3 uur zag ik beaat rijden in ijmuiden en gisteravond rond een uurtje of 18:15 zag ik thijs rsi rijden. ook in ijmuiden., Had net me auto opgehaald

ik kwam van de snelweg af en reed richting ijmuiden en jij of ray reed richting spaarnwoude~thijs~ schreef:Ja kep idd wel oz-tjes eronder, kan me niet herinneren dat ik zaterdag in IJmuiden ben geweestR(ay)Si schreef:Mijn velgen lijken niet op OZ'jes hoorRoyW schreef:jij hebt toch die oz superturismo velgen eronder. of~thijs~ schreef:mmmmmm dat was ik nie, ben gister niet in IJmuiden geweest alleen in Santpoort, waarschijnlijk de RSi van Ray (R(si)ay), jammer ik hoopte dat ik eindelijk is een keer gespot zou wordenRoyW schreef:Gister in lisse. de rode gtt van Martijn. tevens bij hem in de straat een zwarte laguna met oz superturismo achtige velgen eronder en witte rtc stickers op de achterramen.
in ieder geval die er op lijken?, Had net me auto opgehaald
o en een mooie witte renault express op de plek van mijn williams gezien. willie staat bij veban. wou niet meer starten
ik kwam van de snelweg af en reed richting ijmuiden en jij of ray reed richting spaarnwoude~thijs~ schreef:Ja kep idd wel oz-tjes eronder, kan me niet herinneren dat ik zaterdag in IJmuiden ben geweestR(ay)Si schreef:Mijn velgen lijken niet op OZ'jes hoorRoyW schreef:jij hebt toch die oz superturismo velgen eronder. of~thijs~ schreef:mmmmmm dat was ik nie, ben gister niet in IJmuiden geweest alleen in Santpoort, waarschijnlijk de RSi van Ray (R(si)ay), jammer ik hoopte dat ik eindelijk is een keer gespot zou wordenRoyW schreef:Gister in lisse. de rode gtt van Martijn. tevens bij hem in de straat een zwarte laguna met oz superturismo achtige velgen eronder en witte rtc stickers op de achterramen.
in ieder geval die er op lijken?, Had net me auto opgehaald
o en een mooie witte renault express op de plek van mijn williams gezien. willie staat bij veban. wou niet meer starten
Tja...wie is het nu geweest van ons Thijs??RoyW schreef:Gister in lisse. de rode gtt van Martijn. tevens bij hem in de straat een zwarte laguna met oz superturismo achtige velgen eronder en witte rtc stickers op de achterramen.

Ik ben wel in IJmuiden geweest...*hint*

Laatst gewijzigd door R(ay)Si op ma 8 mar 2004 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen nog maar VW!
-
pfff lekker gequote gasten 

Hij blijft doorgaan he haha! Ik zal m'n seinlicht snel maken zodat ik volgende keer kan flitsenant1 schreef:Gisteren in valkenswaard een grijze clio 16v.Ik zat e knipperen maar het enige wat hij deed was claxoneren.furious_tuning schreef:Vanmiddag richting Breda, circa 300 Renaults, kep nog gezwaaid maar ze zwaaide nie terug![]()

-
Vanmorgen bij de piet klerkx meubelboulevard in waalwijk een witte gtt phase 1, deze reed zonder grille. Was omstreeks half 8.
Gisteren rond 17:30 op de A15 bij papendrecht tot Hardinxveld een blauwe clio 16V gespot met RTC stickers. Dacht iets van een Z..... kenteken
Zo op het oog (wat best lastig is met een iets hogere snelheid
) org. velgen en sportuitlaat.
Wie was dit??
Zo op het oog (wat best lastig is met een iets hogere snelheid

Wie was dit??
-
Zaterdag gespot in Druten, Zilvergrijze clio2 met lexuslichten en rtc sticker op zijruit. Waarschijnlijk naar pocketpop toe gegaan??
-
Vandaag op de invoegstrook van de A1 richting Amersfoort. Bij knooppunt Eemnes, vanaf de stoplichten bij Baarn.
Een R5, volgens mij een GT Turbo. Grijs, wielkuipverbreders en luchthapper op de motorkap. Stond op de vluchtstrook met de motorkap open. Klein gevalletje van pech.
Een R5, volgens mij een GT Turbo. Grijs, wielkuipverbreders en luchthapper op de motorkap. Stond op de vluchtstrook met de motorkap open. Klein gevalletje van pech.
Clio 1.4 S strak in de lak!
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
was ie niet meer groen grijzig, kan misschien ferdy geweest zijn.Shorty 16v schreef:Zaterdag gespot in Druten, Zilvergrijze clio2 met lexuslichten en rtc sticker op zijruit. Waarschijnlijk naar pocketpop toe gegaan??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dat was ferdy ook, alleen ging hij niet naar pocketpop maar moest er zelf spelen.Johan schreef:was ie niet meer groen grijzig, kan misschien ferdy geweest zijn.Shorty 16v schreef:Zaterdag gespot in Druten, Zilvergrijze clio2 met lexuslichten en rtc sticker op zijruit. Waarschijnlijk naar pocketpop toe gegaan??
Ik ben wel geweest, dus niet op de parkeerplaats tegenover de droes een blauwe clio gezien??

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Nee, niet gezien, om de hoek geen blauwe 16v gezien?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Welke hoek? Welke kant op??Shorty 16v schreef:Nee, niet gezien, om de hoek geen blauwe 16v gezien?
Project: GTT Blue Sport
Vanmiddag rond 16.00 uur bij het station van Zeist / Driebergen:
Renault 5 GT Turbo Bleu Sport
Kleur 449
YN-52-DK
Auto verkeerde in originele staat, wat gebruikers sporen, was wel wat smerig.
Helemaal standaard, org. wieltjes eronder, en de voorbumper miste de onderrand.
De Bleu Sport logo's zaten nog op de deuren, bekleding was nog wel redelijk netjes, en de auto had van die mooie stootstrips op de deuren......, exact dezelfde als mijn Bleu Sport...
Als ie er morgen weer staat, zal ik is een briefje onder zn ruit doen.......leuk om een helemaal org. GT te zien, ik kende m niet.
Renault 5 GT Turbo Bleu Sport
Kleur 449
YN-52-DK
Auto verkeerde in originele staat, wat gebruikers sporen, was wel wat smerig.
Helemaal standaard, org. wieltjes eronder, en de voorbumper miste de onderrand.
De Bleu Sport logo's zaten nog op de deuren, bekleding was nog wel redelijk netjes, en de auto had van die mooie stootstrips op de deuren......, exact dezelfde als mijn Bleu Sport...

Als ie er morgen weer staat, zal ik is een briefje onder zn ruit doen.......leuk om een helemaal org. GT te zien, ik kende m niet.
Vanavond gespot omstreeks 18:15:
- Lokatie: Hefbrug Alphen a/d Rijn in de richting van Ter Aar.
- Model: R1916V phase1.
- Kenteken: 69-DT-JF.
- Kleur: Rood.
- Staat: Strak&origineel, maar mag wel eens gepolijst worden.
- Lokatie: Hefbrug Alphen a/d Rijn in de richting van Ter Aar.
- Model: R1916V phase1.
- Kenteken: 69-DT-JF.
- Kleur: Rood.
- Staat: Strak&origineel, maar mag wel eens gepolijst worden.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
vanochtend rond half 12 een rode alpine gespot ter hoogte van afslag hilversum.
dat was ik !Shorty 16v schreef:Zaterdag gespot in Druten, Zilvergrijze clio2 met lexuslichten en rtc sticker op zijruit. Waarschijnlijk naar pocketpop toe gegaan??

we moesten zelf op pocketpop spelen

en mn auto is steppegroen i.p.v. zilvergrijs

zal wel donker geweest zijn
-
vorige week gespot op tv in OP WEG..
RENAULT SLOPERIJ oudehaske... een monteur?? reed te hard en kreeg 1 boete....
gespot in assen... diverse renaults van het type GT TURBO... tevens die mooie oranje cabrio van iemand van de renault club... kweet zen naam ff niet... stond naast hem op de meeting in de meern vorig jaar.. toen zag ie er nog een stuk minder sportief uit!!
23 februari gespot bij de mac donalds in groningen
RENAULT CLIO V6 keteken 71-HJ-TH grijs..
bijzonderheden: reed een oudere vrouw in die het gaspedaal wel wist te vinden....
gespot bij STRIKWERDA en VAN DER KAAP te MARUM
RENAULT CLIO V6 grijs.. bijzonderheid: TE KOOP!
groeten van piet
RENAULT SLOPERIJ oudehaske... een monteur?? reed te hard en kreeg 1 boete....

gespot in assen... diverse renaults van het type GT TURBO... tevens die mooie oranje cabrio van iemand van de renault club... kweet zen naam ff niet... stond naast hem op de meeting in de meern vorig jaar.. toen zag ie er nog een stuk minder sportief uit!!

23 februari gespot bij de mac donalds in groningen
RENAULT CLIO V6 keteken 71-HJ-TH grijs..
bijzonderheden: reed een oudere vrouw in die het gaspedaal wel wist te vinden....

gespot bij STRIKWERDA en VAN DER KAAP te MARUM
RENAULT CLIO V6 grijs.. bijzonderheid: TE KOOP!
groeten van piet
Rond een uurtje of zeven bij de rabobank in lisse een williams uitgevoerde clio 16v met gouden rtc stickers op de achterraampjes
en net van lisse naar Hilligom een zwarte clio 16v. was erg laag en ging erg hard door de bochten. is of was volgens mij van een monteur bij de renault dealer in Hillegom.
en net van lisse naar Hilligom een zwarte clio 16v. was erg laag en ging erg hard door de bochten. is of was volgens mij van een monteur bij de renault dealer in Hillegom.
Gespot:
Paarse / Donker Blauwe Alpine GT V6 Turbo, bij het stoplicht in Barendrecht bij de MacDonalds / Mazda Dealer. Stond zelf achter een Golf GayTI, kon daarom niet seinen, had een erg volle kofferbak.
Op de Snelweg was ie er snel vandoor, dus weer geen tijd om te seinen, zat namelijk op een andere afslag
Paarse / Donker Blauwe Alpine GT V6 Turbo, bij het stoplicht in Barendrecht bij de MacDonalds / Mazda Dealer. Stond zelf achter een Golf GayTI, kon daarom niet seinen, had een erg volle kofferbak.
Op de Snelweg was ie er snel vandoor, dus weer geen tijd om te seinen, zat namelijk op een andere afslag