Marcel B. schreef:Net in Rijswijk/Den Haag/Voorburg/Leidschendam weet niet precies van wie et daar is een willi, donkere gozer erin, maar volgens mij was't sunil niet
moet hem zijn geweest hij is de enigste donkere in een willie
Misschien reed er een kennis van hem in
Marcel B. schreef:Net in Rijswijk/Den Haag/Voorburg/Leidschendam weet niet precies van wie et daar is een willi, donkere gozer erin, maar volgens mij was't sunil niet
moet hem zijn geweest hij is de enigste donkere in een willie
Misschien reed er een kennis van hem in
Misschien toch niet de enige donkere... Half donker , mag dat ook...?
Steven schreef:Ik heb em al 2x in Haarlem ergens zien rijden.
Dus vermoed nog steeds dat dit em is, welke Devil anders? Ik stond naast me eigen dus die was het niet
Dave ze auto met de devil van tack en mijn ouwe Forge dumpie
Vandaag bij de Gamma in Arnhem(Rijkerswoerd) een mooie Renault 5 Baccara gespot.
Was een Bruine en zag er,gezien vanaf de Gamma binnen,mooi standaard uit.
Was een ingevoerde en het kenteken begon met NT-
Ollie schreef:Iedere keer als ik in de trein naar Eindhoven zit staat langs het spoor, ter hoogte van Roermond Papier, een ontzettend dikke blauwe 5 GTT.
Iemand die daar werkt van de Limburgers?
Ik heb wel een ontzettend dikke blauwe 5 GTT, maar helaas... ik zou niet weten wat ik daar moet doen.
Turbo Marco schreef:Vandaag bij de Gamma in Arnhem(Rijkerswoerd) een mooie Renault 5 Baccara gespot.
Dat is mario waarschijnlijk. hier beter bekend als aleycat, met gouden stikkers op de achterruitjes...
Turbo Marco schreef:Vandaag bij de Gamma in Arnhem(Rijkerswoerd) een mooie Renault 5 Baccara gespot.
Dat is mario waarschijnlijk. hier beter bekend als aleycat, met gouden stikkers op de achterruitjes...
Dat moet hem inderdaad zijn, hij heeft ook een N(-import) kenteken.
zo juist een donker groene Alpine gespot bij chris dijkgraaf in krimpen aan de ijssel bij hun op het terein zag alleen een ronde duplex uitlaat
kenteken begon met TB-..-..
Dat dacht ik al,maar kon de achterruitjes niet zien,vandaar.
Al een paar keer een blauwe gtt zien rijden bij het Grafisch Lyceum Rotterdam (Heer Bokelweg).
Heeft zo'n bekend uitbouwkitje voor de 5 (geen idee meer hoe die heet...Dimma ofzo misschien?)
En ook meerdere(?) stickers van Renault Sport erop.
Op de skirts bijv.
Leuk om te zien tussen al het gajes in bmw/golf wat er langs komt blazen.
Dat was ik!
Van binnenuit de Gamma? Werk je daar? Ik heb je niet gezien, anders had ik wel ff een praatje gemaakt....
Dat was ik!
Van binnenuit de Gamma? Werk je daar? Ik heb je niet gezien, anders had ik wel ff een praatje gemaakt....
uh....Nee ik,de vrouw van Marco En ik heb je auto daar gezien.Hoorde later van Marco dat jij dat waarschijnlijk was.Maar je mag met mij ook een praatje maken hoor,ben ook besmet met het Renaultvirus
Dat was ik!
uh....Nee ik,de vrouw van Marco En ik heb je auto daar gezien.Hoorde later van Marco dat jij dat waarschijnlijk was.Maar je mag met mij ook een praatje maken hoor,ben ook besmet met het Renaultvirus
Oke, is ook goed ( dan mag je ook wel eens met mijn vriendin gaan praten, misschien kun jij haar overhalen ).Wat voor werk doe je daar dan? werk je achter de kassa? Zo ja, dan ben ik daar nog langsgelopen en heb gevraagd of er een tuinafdeling was....
Lady Justice schreef:Volgens mij zag ik dinges uit Anna Paulowna vandaag voorbijrijden bij de afslag Hippolytushoef. Grijze Clio met sticker op de achterruit.
Dinges,ja klopt ik zag jou ook maar was net te laat met reageren!Jij ging net de weg op met je 19 16v toch?Mooie wagen!
P.s. kom uit Alkmaar
Vandaag op de weg van Nieuwerbrug naar Woerden werd ik ineens ingehaald door en clio williams. Was Robert dB. Voortaan wel ff rekening houden met de langzame verkeer he
Vanmiddag op de a 15 bij rozenburg net door
de tunnel;een zwarte 5gtturbo kenteken BX-..-..
,stond met panne langs de kant met de motorkap
open,hoop dat het niks ernstig was.
Lady Justice schreef:Volgens mij zag ik dinges uit Anna Paulowna vandaag voorbijrijden bij de afslag Hippolytushoef. Grijze Clio met sticker op de achterruit.
Dinges,ja klopt ik zag jou ook maar was net te laat met reageren!Jij ging net de weg op met je 19 16v toch?Mooie wagen!
P.s. kom uit Alkmaar
Gister in lisse. de rode gtt van Martijn. tevens bij hem in de straat een zwarte laguna met oz superturismo achtige velgen eronder en witte rtc stickers op de achterramen.
gistermiddag rond 3 uur zag ik beaat rijden in ijmuiden en gisteravond rond een uurtje of 18:15 zag ik thijs rsi rijden. ook in ijmuiden.