ACT: Twingo I
Sorry? Waarvoor?DxRsd schreef:ook kloppen de verhoudingen nu nog niet maar volgends mij moet het wel passend zijn en mooi...sorry dat ik er wel zo positief over ben maar vind het echt wa hebben zit d'recht over te twijfelen om em te halen :$

Smaken verschillen, gelukkig... Anders reden we allemaal met hetzelfde

Ik geef ook alleen mn mening

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
auto nr 7 op de stoepWilma schreef:205

Hans, ze zijn allemaal APK gekeurd, aangemeld bij de RDW (wegenbelasting) en verzekerd

De Sprint in Vlaardingen?
Is het goed gelukt gisteravond? Naar je zin? Krijgen we nog
???

Is het goed gelukt gisteravond? Naar je zin? Krijgen we nog

Oké, dan ga ik vanmiddag naar de Sprint. (Wat kost dat eigenlijk ongeveer? Doe dat namelijk niet elke dag
)
Ja, het is zeker goed gelukt gisteravond. Wat leuk
Foto's staan over 5 minuten in mijn project-topic.

Ja, het is zeker goed gelukt gisteravond. Wat leuk

Foto's staan over 5 minuten in mijn project-topic.

Rond de 40-45 euro was ik laatst kwijt hier in R'kerk
Tut gaat morgen ook
Tut gaat morgen ook

Me zus der twingo in de poeiers
Ze stond geparkeerd en een of andere debiel is tegen een geparkeerde auto aan geknalt in volle vaart. Die auto is weer naar voren geknalt, en die auto die daarvoor stond is op de auto van me zus geknalt.
En daarvoor stond een auto met flinke trekhaak.
Gevolg de achterklep staat ongeveer 10cm naar binnen. allebei de bumpers uiteraard kapot. Voor is die balk helemaal verbogen. Maar gelukkig is er niets beschadigd in de motorruimte. Radiateur is niet lek.
En ze heeft een flinke deuk naast de tankdop.
Maja zoiets gaat toch snel richting total loss.

Ze stond geparkeerd en een of andere debiel is tegen een geparkeerde auto aan geknalt in volle vaart. Die auto is weer naar voren geknalt, en die auto die daarvoor stond is op de auto van me zus geknalt.
En daarvoor stond een auto met flinke trekhaak.
Gevolg de achterklep staat ongeveer 10cm naar binnen. allebei de bumpers uiteraard kapot. Voor is die balk helemaal verbogen. Maar gelukkig is er niets beschadigd in de motorruimte. Radiateur is niet lek.
En ze heeft een flinke deuk naast de tankdop.
Maja zoiets gaat toch snel richting total loss.

Ah bagger man
Totall loss ligt aan hoe oud de wagen is, hoe je zus verzekerd is en hoeveel de schade bedraagt.
Gelukkig dat de motor nog goed is. Misschien met wat onderdelen bij elkaar zoeken dat hij nog te redden is!
Wens je zus maar sterkte met dit.
En als we ze ergens mee kunnen helpen

Totall loss ligt aan hoe oud de wagen is, hoe je zus verzekerd is en hoeveel de schade bedraagt.
Gelukkig dat de motor nog goed is. Misschien met wat onderdelen bij elkaar zoeken dat hij nog te redden is!
Wens je zus maar sterkte met dit.
En als we ze ergens mee kunnen helpen

Thx.
Het is een al wat oudere twingo. Denk dat de dagwaarde niet hoger zal zijn als 3000 euro rond de 2500 euro. Daar zit je al snel op dan.
Volgens mij is me zussie gewoon WA verzekerd.
Maja de expert zou vandaag al komen. Dus kijken wat hij ervan zegt.
Misschien hebben we binnenkort wel een setje bumpers nodig en een achterklep. Maja dat laat ik aan me zus over om te beslissen.
Het is een al wat oudere twingo. Denk dat de dagwaarde niet hoger zal zijn als 3000 euro rond de 2500 euro. Daar zit je al snel op dan.
Volgens mij is me zussie gewoon WA verzekerd.
Maja de expert zou vandaag al komen. Dus kijken wat hij ervan zegt.
Misschien hebben we binnenkort wel een setje bumpers nodig en een achterklep. Maja dat laat ik aan me zus over om te beslissen.
voor een twingo ook?DxRsd schreef:sommige bumpers zijn goedkoper als uitbouwbumpers ipv normale nieuwe
slechts nr 5 hierGabri schreef:auto nr 7 op de stoepWilma schreef:205

Ben vandaag naar De Sprint in Vlaardingen geweest.
Moest ik gewoon 2 uur wachten.
Ik vragen of ik dan een afspraak kon maken voor ongeveer 2 uur later, kon dit ook niet.
Dit vind ik vreemd, want voor mijn uitlaat was het wel mogelijk om een afspraak te maken.
Weet iemand anders nog een zaak?
Moest ik gewoon 2 uur wachten.
Ik vragen of ik dan een afspraak kon maken voor ongeveer 2 uur later, kon dit ook niet.
Dit vind ik vreemd, want voor mijn uitlaat was het wel mogelijk om een afspraak te maken.
Weet iemand anders nog een zaak?
Had de Kwik-Fit daar op het terrein ook geen tijd?
Anders ff naar de Sprint op de Slinge rijden. Die hebben een
service.
Anders ff naar de Sprint op de Slinge rijden. Die hebben een

Om even een voorbeeld te geven van nieuwe onderdelen voor een Twingo fase 1 op intercarparts.nl
Voorbumper 31,50
Achterbumper 77,70
Voorfront 62,90
Achterklep 208,30
Denk dat je bij de sloop wel goedkoper een achterklep kan scoren, maar wil je nieuw / imitatie dan zijn dit toch prijzen die aardig te doen zijn...
Voorbumper 31,50
Achterbumper 77,70
Voorfront 62,90
Achterklep 208,30
Denk dat je bij de sloop wel goedkoper een achterklep kan scoren, maar wil je nieuw / imitatie dan zijn dit toch prijzen die aardig te doen zijn...
:$ =

Thx!Wilma schreef:Om even een voorbeeld te geven van nieuwe onderdelen voor een Twingo fase 1 op intercarparts.nl
Voorbumper 31,50
Achterbumper 77,70
Voorfront 62,90
Achterklep 208,30
en dit is gewoon nieuw origineel??
Valt me 100 % mee zeg!
Bedankt!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wie komen er vanavond nou allemaal klussen?
Volgens mij werkt Intercarparts veel met imitatie. Maar wel nieuwMadmaus schreef:Thx!Wilma schreef:Om even een voorbeeld te geven van nieuwe onderdelen voor een Twingo fase 1 op intercarparts.nl
Voorbumper 31,50
Achterbumper 77,70
Voorfront 62,90
Achterklep 208,30
en dit is gewoon nieuw origineel??
Valt me 100 % mee zeg!
Bedankt!

@ Paul: ikke

vandaag volgetankt, maar reserve bolletje blijft het enige bolletje dat oplicht, en het pinkt (in tegenfase met de dubbele punt van mn klok)tut schreef:en nog een vraag: wat wilt het zeggen als je benzinemeter op reserve pinkt? ik heb normaal nog een 2-3 bolletjes over, maar k heb een stuk (15-20km) zonder display gereden. kan het daaraan liggen?
iemand een idee?
Ik ben onderweg! TKT tot zo! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Snippy schreef:Hallo,
ik ben benieuwd of iemand mij kan vertellen met welk probleem ik te maken heb. Onze twingo maakt sinds een tijd een krakend geluid wat bij de stuurkolom weg komt. Hij stuurd dan ook een stuk zwaarder dan voorheen. Het is net of er iets gesmeerd zou moeten worden. Mocht iemand dus een idee hebben hoe dit komt, dan zou ik dit graag vernemen.
Groeten Michel
ok, volgens de dialogys software moet ik een het display vervangen...tut schreef:vandaag volgetankt, maar reserve bolletje blijft het enige bolletje dat oplicht, en het pinkt (in tegenfase met de dubbele punt van mn klok)tut schreef:en nog een vraag: wat wilt het zeggen als je benzinemeter op reserve pinkt? ik heb normaal nog een 2-3 bolletjes over, maar k heb een stuk (15-20km) zonder display gereden. kan het daaraan liggen?
iemand een idee?
of
ik rij gewoon vanaf nu met om de 400km tanken

(seffens display openhalen en zien of ik iets vind)
Zijn jullie lekker aan het klussen?
helaas is het voor mij net iets te ver rijden

ik heb net gedaan met klussenJoosten schreef:Zijn jullie lekker aan het klussen?![]()

ik heb mn display hersteld gekregen

k ben eigenlijk wel redelijk blij

volgende probleem: k heb sinds ik een K&N vervangfilter gestoken heb (wel, een 50km erna eigenlijk) heb ik een heel "sportief" geluid. maar het komt precies niet van mn filter, en gezien t een inlegfilter is, verwacht je ook geen vet geluid.
sou het kunnen dat ik toevallig mn uitlaat kapot heb gereden vlak na mn nieuwe filter? of geeft een inlegfilter ook een duidelijke geluidswinst?