RTC goat nord'n, reactietopic.
-
- Contacteer:
Ja ben benieuwd naar de jouwe 

-
- Moderator
- Car: MB
[img]http://216.40.241.68/contrib/corky/smilies6.gif[/img]Rene (Mr. TX) schreef:Natuurlijk kan dat! Daar is de meeting voor
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
Was je reply nu met een uitroep- of een vraagteken? 

Jongens, helaas van mij een afmelding
Ik moet nog behoorlijk wat aan mijn GT doen om Žm volgende week keuringsklaar te krijgen (pas anderhalve maand te laat
), dus kan ik daar morgen beter mijn spaarzame tijd in stoppen!
René, het kussentje gooi ik op de post, mits je me nog even je adres geeft via pm
De volgende keer ben ik er weer bij, mét GT

Ik moet nog behoorlijk wat aan mijn GT doen om Žm volgende week keuringsklaar te krijgen (pas anderhalve maand te laat

René, het kussentje gooi ik op de post, mits je me nog even je adres geeft via pm

De volgende keer ben ik er weer bij, mét GT
-
He, Mr Cool, rijd jij ook richting de meeting morgen?
Samen erheen rijden??? Bel me dan maar, nummer zit heb ik in een PM gezet. Wou zo rond 11:00 wegrijden, wil nog eerst vanavond uit.
Samen erheen rijden??? Bel me dan maar, nummer zit heb ik in een PM gezet. Wou zo rond 11:00 wegrijden, wil nog eerst vanavond uit.
-
Ray vergeet jij niet mijn folie morgen
-
- Contacteer:
He Rudo, wat jammer man dat je niet komt!!
Ik heb mijn GT nog niet af trouwens, er moeten nog wat plekjes afgewerkt worden.. En een lekke uitlaat.. zucht.. Nou ja, het gaat om de meeting
Ik heb mijn GT nog niet af trouwens, er moeten nog wat plekjes afgewerkt worden.. En een lekke uitlaat.. zucht.. Nou ja, het gaat om de meeting

-
ben er morgen rond 12:00 , en ga rond 13:30 uiterlijk weer weg , moet iets regelen wat onverwachts is gekomen , en kom daarna een uurtje later ongeveer denk ik weer terug...
[baalmodus]
K*T K*T K*T, door omstandigheden moet ik ineens TOCH werken, ik kan dus NIET komen
Ik baal hier echt van, want ik had er echt zin in. Ik ga kijken of ik nog wat kan regelen.
Neem 1 ding van mij aan: Ga NOOIT in een familiebedrijf werken.
[/baalmodus]
K*T K*T K*T, door omstandigheden moet ik ineens TOCH werken, ik kan dus NIET komen

Neem 1 ding van mij aan: Ga NOOIT in een familiebedrijf werken.
[/baalmodus]
Cat, is het al gelukt met die ene lelijke 1.4 die zo op iemand lijkt???catrinus schreef:catrinus schreef:Neemt er iemand ook een televisie mee of zo. Anders kan ik misschien wel een tv regelen.

Immer wieder die verdammte Holländer
argh..... das jammer, misschien dat ie morgen in de buurt rijdt, zijn we ver van hoogezand af???
Mac in Drachten is 12km ofzo. Mac in Groningen (bij Ikea) is 28km ongeveer. Er is echter tegenover het terein een snackbarmrcool schreef:is er dicht bij marum ook een MAC dicht in de buurt of is er FOOD op de meeting te krijgen ??

Ik ben er morgen rond 13.00 met mijn barrel.
Geen paniek. er komt 1tje met een 1.2 clio die hard bezig is om veel op jouw clio te gaan lijken. Anders vliegen we ff naar hoogezand toe en zullen we gaan kijken of we hem kunnen vinden.Ray (Zonnebril) schreef:argh..... das jammer, misschien dat ie morgen in de buurt rijdt, zijn we ver van hoogezand af???
There will be plenty of time to rest when your dead
reken maar van yesSteven(ventieldopje) schreef:Ik kom morgen helaas niet meer met mijn 5, die staat nu bij Marinus.
Dus wordt het weer feesten bij Ray&Stephan in de auto

-
- Contacteer:
ik kom
ik kom
ik kom
NIET
ik kom
ik kom
NIET
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ik kom nu samen met een kerel in een PUG 405. Hij heeft ook een 309 GTI 16v, mja, die heeft geen APK.
Steven, jij kent m
Steven, jij kent m

-
- Contacteer:
Helaas moet ik ook verstek laten gaan.
Heb wel een goede reden. Maandag moet dus nieuwe e-com site live. En hebben momenteel een gigantisch probleem met betaal verkeer. Hebben begin van de avond iemand a la minuut in de auto laten stappen in Seatle. Daar vandaan gelijk naar het vliegveld. Die persoon is morgen 8 uur op Schiphol. Hopelijk kan deze programeur het probleem vinden....
(Klote AS400 bak ook....)
In ieder geval is het voor mij morgen weer een werk dag. Tenzij ik snel dingen kan over dragen en om 12:00 al weg kan dan ga ik de meeting niet meer halen.
Dus klote...
Baal er van want het me er wel op verheugt...
Heb wel een goede reden. Maandag moet dus nieuwe e-com site live. En hebben momenteel een gigantisch probleem met betaal verkeer. Hebben begin van de avond iemand a la minuut in de auto laten stappen in Seatle. Daar vandaan gelijk naar het vliegveld. Die persoon is morgen 8 uur op Schiphol. Hopelijk kan deze programeur het probleem vinden....
(Klote AS400 bak ook....)
In ieder geval is het voor mij morgen weer een werk dag. Tenzij ik snel dingen kan over dragen en om 12:00 al weg kan dan ga ik de meeting niet meer halen.
Dus klote...
Baal er van want het me er wel op verheugt...
Drive it like you stole it
ehm, wij (S,S, en R) staan ook om 1100 bij de Meern. dus wel effe wachten hè op het rooie gevaar!!! 

-
Ja, en daar wel ZIJN om 11:00...ik wil niet later vertrekken!Ray (Zonnebril) schreef:ehm, wij (S,S, en R) staan ook om 1100 bij de Meern. dus wel effe wachten hè op het rooie gevaar!!!
-
Ik zal ook zorgen dat ik om uiterlijk 11.00 ur bij de Meern ben.
Anyhow....tot straks dus!
Anyhow....tot straks dus!
het begint toch om 13.00 uur ?Jan-Geert schreef:ben er morgen rond 12:00 , en ga rond 13:30 uiterlijk weer weg , moet iets regelen wat onverwachts is gekomen , en kom daarna een uurtje later ongeveer denk ik weer terug...
1000 uur zijn we bij stevie, en beverwijk-utrecht is op zondagochtend een halfuurtje, beetje slalommen tussen de flitspalen door, komt helemaal goed.Robert dB. schreef:Ja, en daar wel ZIJN om 11:00...ik wil niet later vertrekken!Ray (Zonnebril) schreef:ehm, wij (S,S, en R) staan ook om 1100 bij de Meern. dus wel effe wachten hè op het rooie gevaar!!!

tot straks!!