:-* :-* :-* van dat volk word je toch schijtziek die moet je het rijbewijs afnemen :-* :-* :-* . Van die opa's en oma's die normaal alleen zondags rijden (en vrijdags boodschappen) maar opeens erachter komen dat ze nog wat vergeten zijn en dan met 35 km/h (waar je vijftig mag)voor je rijden! :-*SandeR16v schreef:onnodig links rijden valt het onder
is dus verboden
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Clio 16v.....
-
- Moderator
- Car: MB
was net even de auto aan het testen omdat die gisteren zo stotterde. Dat bleek dus over te zijn en toen ie lekker warm was heb ik er net even een saab 9-5 3.0 Turbo uit getrokken (en dat met een standaard GTT van 89
). Op de snelweg kon ik hem ook nog vrij goed bijhouden........die man keek niet echt vrolijk toen hij een 5je niet bij kon houden 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Net op de A9 thv afslag beverwijk tussen de flitspalen door gekrost met een zilvere Clio2 phase I RS. Man en vrouw waren kennelijk onder de indruk van een Willi....gezien het bij houden erg lastig was voor ze 
Volgens mij houdt die kerel wel van een beetje snelheid gezien de auto onder allerlei 'race'stikkers zat plus een sporteinddemper, maja zoals gezegt was ie niet snel genoeg
Oja terwijl we bezig waren moest nog een BMW 530 td worden opgeduwt...

Volgens mij houdt die kerel wel van een beetje snelheid gezien de auto onder allerlei 'race'stikkers zat plus een sporteinddemper, maja zoals gezegt was ie niet snel genoeg

Had ff langsgekomen.Robert dB. schreef:Net op de A9 thv afslag beverwijk tussen de flitspalen door gekrost met een zilvere Clio2 phase I RS. Man en vrouw waren kennelijk onder de indruk van een Willi....gezien het bij houden erg lastig was voor ze

-
Dit weekend in Ridderkerk.
Ik in zijn 5 naast een oude mazda 323 F. Die chagerijnige vent stoer doortrekken (in zijn 3 denk ik) , stug niet mijn kant opkijken, mij rechts passeren en vervolgens vol gas ervandoor.
Heb hem lekker laten gaan, want ik had er gewoon geen zin in.Hebben jullie dat ook wel eens???
Ik in zijn 5 naast een oude mazda 323 F. Die chagerijnige vent stoer doortrekken (in zijn 3 denk ik) , stug niet mijn kant opkijken, mij rechts passeren en vervolgens vol gas ervandoor.
Heb hem lekker laten gaan, want ik had er gewoon geen zin in.Hebben jullie dat ook wel eens???
nie willen,of nie kunnen(er bestaan snelle 323f ook hoor)[rsi]peerke schreef:Dit weekend in Ridderkerk.
diep van binnen weet ie toch wel dat ie het niet kan winnen.
Net als ik vanmorgen tegen een mini cooper S, ik trok em er net uit bij een klein stoplichtsprintje, maar ik weet toch wel dat als hij echt ze best doet, hij het wel wint.
Net als ik vanmorgen tegen een mini cooper S, ik trok em er net uit bij een klein stoplichtsprintje, maar ik weet toch wel dat als hij echt ze best doet, hij het wel wint.

Don't walk the grass... smoke it
-
Als ik hem nog een keer tegenkom, dan probeer ik het wel....goed??
En dan doe ik wel even verslag op het forum.
En dan doe ik wel even verslag op het forum.
Robert, had deze Clio ook Lexus style achterlampen misschien? Op 27-10-2002, de dag met die harde storm, heb ik vanuit Assen tot aan De Meern ook achter een zilvergrijze RS aangezeten met diverse stikkers. En de GTT kon het goed bijbenen.Robert dB. schreef:Net op de A9 thv afslag beverwijk tussen de flitspalen door gekrost met een zilvere Clio2 phase I RS. allerlei 'race'stikkers plus een sporteinddemper,

Het weer en de regen was wel wat minder...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Nope Chris, hij had standaard phase I achterlichten. Echt supersnel zijn de RS-en niet he?! Gezien het aantal pkaas dat ze standaard hebben.
-
ja, daarop verliest hij idd! Ik vraag me alleen nog af hoe het met de 0-100 sprint zal zijn...wie durft?Tom schreef:maar ze wegen op een aardige slok meer

-
In wie z'n voordeel?Tom schreef:denk dat het verschil niet zo gek groot zal zijn eigenlijk
Moeilijk te zeggen, hangt ook sterk van de rijders af.... Als jij teveel wheelspin hebt schiet het ook niet op natuurlijk
(30% wheelspin is optimaal)
Als die gelijk zijn denk ik dat de RS het iets zal winnen, maarja als hij net ff wat minder snel schakelt dan kun jij het misschien weer winnen...

Als die gelijk zijn denk ik dat de RS het iets zal winnen, maarja als hij net ff wat minder snel schakelt dan kun jij het misschien weer winnen...
-
Nou het sterkst moet een RS zijn op hoge snelheid (koppel voordeel) plus dan is de pk/kg verhouden minder belangrijk...maja daarop win ik het al. Dus de sprint moet een gechipte Willi het ook kunnen reden tegen een RS.
le-zenSteven (Fiets) schreef:Wob = Robert dB. hoe ie aan die naam komt mag ie zelf uitleggen
-
jaja, het is Wob. En dat is weer verzonnen door een vriend die mij Whopper noemde, later weer Wobbert....vervolgens afgekort als Wob, en door Ray n keer opgevangen en in de groep gegooidmartin rs schreef:en waar blijft de uitleg dan over wop????

whèhè, I know nothing, I'm from Barcelona 

Immer wieder die verdammte Holländer