Friday Nightmeeting Zuid-Nederland Roosendaal

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Jesper16v
Contacteer:

*15* (heb ik altijd al willen doen :lol: )
Tja, tot vanavond dan maar! 8)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Jesper16v schreef:Ik kom ook!!!!
met clio 16v!
Tom! 20.00 bij Mac in Rosmalen???
Wat spreken we af, Jesper? Dito gaat definitief niet mee, dus als ik met je mee kan rijden ben ik zeer tevreden.

Ik kan ook wel met iemand anders meerijden, denk ik, maar dat is een Corrado en daar kan ik eigenlijk niet in gezien worden, is het wel? ;)
Patrick L.

Ik ga denk ik ook wel mee vanavond, mischien Marco en Rob ook. Riël, hoe laat vertrek jij? Mischien kunnen we afspreken op carpoolaats in Urmond ofzo? :)
marco

nou patrick zeg het maar joh ik ga wel mee , waar spreken we af,hoop dat hajong en riel ook meegaan lijkt me wel zo cool,anders bel me ff als je mijn tel nog hebt ,anders zet ik het ff onder prive message's,greetz marco
Jesper16v
Contacteer:

Het word nog vrij druk ook nog!!! cool 8) :p
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Wie gaan er weer komen deze keer?

Effe weer een update.

- Edwin5gtt. R5GTT.
- Merijn. R5GTT.
- Tom. R5GTT.
- Riel. R5GTT.
- Xtronx. R5GTT.
- Marco. R5GTT.
- Patrick L. R5GTE.
- Moontje. Megane Coupe.
- Mark. Megane Coupe.
- NielsN. Megane Coupe Cabrio.
- Angeliek. Megane Coupe.
- Aschwin. Megane Coupe.
- Paul. Megane Coupe.
- Paultje. Megane Coupe.
- Mark. Megane Coupe.
- Robclio16V. Clio16V.
- Jesper16v. Clio16V.

Het is dus op de carpoolplaats bij de mac in Veldhoven. De eerste mensen komen rond 20:00uur en het duurt tot de laatste weg gaat.
Heb je vragen mail mij dan effe.

Nou mensen wie komen er nog meer??
Laat het weer effe weten of je komt dan zet ik het er weer bij. De groeten en tot vrijdag.

Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Dit word vanavond echt gezellig.
Tot vanavond mensen.

Mazzelzzzzz
Merijn
Über-Spammer

Ik neem aan dat het een 'Renault-only' meeting is!?
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Naar mijn mening eigenlijk wel. Waarom dit? Kijk naar Bodegraven. Daar hebben ze problemen met de politie gekregen en moesten ze verkassen. Ik denk als wij tegen andere merken gaan zeggen om ook te komen dat we dan problemen met de politie gaan krijgen. Dus ik zou zeggen 1 andere merk auto erbij is niet erg maar een aantal van een ander merk wel.
Anders word onze club weer in het licht gezet als straatrace club en dat willen wij dus absoluut niet.
De parkeerplaats daar is ook niet groot, maar wel groot genoeg om nog makkelijk het dubbele aantal mensen te krijgen als wat er vanavond gaan komen.
Dit is dus naar mijn mening. :)

Tot vanavond mensen
Merijn
Über-Spammer

Edwin5gtt schreef:Naar mijn mening eigenlijk wel. Waarom dit? Kijk naar Bodegraven. Daar hebben ze problemen met de politie gekregen en moesten ze verkassen. Ik denk als wij tegen andere merken gaan zeggen om ook te komen dat we dan problemen met de politie gaan krijgen. Dus ik zou zeggen 1 andere merk auto erbij is niet erg maar een aantal van een ander merk wel.
Anders word onze club weer in het licht gezet als straatrace club en dat willen wij dus absoluut niet.
De parkeerplaats daar is ook niet groot, maar wel groot genoeg om nog makkelijk het dubbele aantal mensen te krijgen als wat er vanavond gaan komen.
Dit is dus naar mijn mening. :)

Tot vanavond mensen
Ben ik het mee eens! Nu zal ik mijn vrienden toch echt moeten overhalen een Renault aan te schaffen! ;)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Mee eens... Alleen Renaults !!!! :lol: :D :lol:
Riël
Über-Spammer

Patrick L. schreef:Ik ga denk ik ook wel mee vanavond, mischien Marco en Rob ook. Riël, hoe laat vertrek jij? Mischien kunnen we afspreken op carpoolaats in Urmond ofzo? :)
Ik ben rond 19u bij moontje. We kunnen in Urmond afspreken dan rond 18u30, maar, rij dan meteen even door tot de mac in sittard. Anders bel me ff zie je private msg.

Mzzl!

Riel
marco

mensen uit limbo land, zullen we anders afspreken om 18:45 iedereen bij de mac in sittard??
als het goed is geef dan ff een seintje hiero
greetz marco
Riël
Über-Spammer

Ik vind 't prima. Weet niet of patrick L het zou halen. Wie komt er nog dan? Maar dan zoals het nu is komen we dus eerst bij de mac in sittard, dan rijden we naar moontje, OF, moontje komt OOK naar de mac.

Zeg ut maar

MZzl
marco

ik neem aan dat patrick ook wel zal komen ????
en hoe zit het met hajong?????
ik denk dat het het beste is als we allemaal samen komen bij de mac in sittard,en vandaar uit samen oprijden naar veldhoven ,
greetz en tot vanavondt
marc
Robke
Car: Lexus IS250

Zoals het er nu naar uitziet, kan ik vanavond waarschijnlijk niet komen, want m'n auto wil niet meer starten. :( :( :evil:

Misschien kan ik nog met de auto van m'n vader komen, maar die uitlaat is flink kapot dus lijkt me dat eigenlijk niet echt zo'n goed idee.
Merijn
Über-Spammer

robclio16V schreef:Zoals het er nu naar uitziet, kan ik vanavond waarschijnlijk niet komen, want m'n auto wil niet meer starten. :( :( :evil:

Misschien kan ik nog met de auto van m'n vader komen, maar die uitlaat is flink kapot dus lijkt me dat eigenlijk niet echt zo'n goed idee.
Je kan misschien wel met Tom of iemand anders die naar de Mac in Rosmalen komt meerijden. Als je rond 20.00 uur bij die Mac kan zijn kan je zeker bij iemand instappen... Dat is geen probleem, denk ik.
Jesper16v
Contacteer:

Merijn, jij doet navigeren he!!! anders komen we er nooit. kheb namenlijk niet zo'n orientatie/geografisch vermogen ;)
Merijn
Über-Spammer

Jesper16v schreef:Merijn, jij doet navigeren he!!! anders komen we er nooit. kheb namenlijk niet zo'n orientatie/geografisch vermogen ;)
Ik weet precies waar het is... Sterker nog, ik heb net bij die Mac zitten lunchen! :D
Robke
Car: Lexus IS250

Merijn schreef:
robclio16V schreef:Zoals het er nu naar uitziet, kan ik vanavond waarschijnlijk niet komen, want m'n auto wil niet meer starten. :( :( :evil:

Je kan misschien wel met Tom of iemand anders die naar de Mac in Rosmalen komt meerijden. Als je rond 20.00 uur bij die Mac kan zijn kan je zeker bij iemand instappen... Dat is geen probleem, denk ik.
Dat zou wel mooi zijn, dan kom ik gewoon naar de Mac met m'n pa z'n auto. Is trouwens een Honda Accord grijs met een kapotte uitlaat, dus flinke herrie!! :D
Jesper16v
Contacteer:

Merijn schreef:
Jesper16v schreef:Merijn, jij doet navigeren he!!! anders komen we er nooit. kheb namenlijk niet zo'n orientatie/geografisch vermogen ;)
Ik weet precies waar het is... Sterker nog, ik heb net bij die Mac zitten lunchen! :D
:lol:
Dan is et goed, ik hoor je vanavond wel!!!
Merijn
Über-Spammer

Zekers!
Tom
Moderator
Car: MB

kom net thuis en het word met het uur drukker vanavond :D :D (wat een klote weer overigens).

En Rob, als je er bent om 20.00 uur dan kun je met me meerijden als je zou willen.
Riël
Über-Spammer

FF voor de limburgers voor vanavond: Kwart voor zeven bij de macdonalds in sittard!!! Weet niet wie nog kwam, marco jij kwam zeker he? Nou we zien ut wel.

Groete!

Riel.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik ben er ook Riel... Maar dat wist je al... :D
Riël
Über-Spammer

Huh? Jij?

:D
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ja... Ik... :D
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Ikke ga zo vertrekken. mazzelzzzzzzz
Tom
Moderator

Edwin, houd een plekkie vrij voor mijn 5 :lol: :lol: .Ik denk dat wij er rond 20.30 uur zullen zijn (verwacht ik)
Mark G
Contacteer:

Wij hebben het weer mogen hebben...
Ik zit met m'n vrouwke bij haar vader, en we vertrekken uiteindelijk vrij laat Veldhoven.

Ik wist wel niet meer waar we juist moesten zijn.
Ik herinnerde me nog wel de carpool...
Wij dus rondrijden in Veldhoven, na een 30-tal minuten héél wat straten gezien te hebben zijn we terug naar huis getuft. (22h15) Ik ging er vanuit dat er niemand meer ging zijn .. snif..
Ik had maar even alles moeten uitprinten.

260 km die dag gereden met de GTT dus hij heeft het goed gedaan.

Zondag ben ik er zeker, en dat kan niet missen :D
Tom
Moderator

XtronX 5 GTT ph2 schreef:Wij hebben het weer mogen hebben...
Ik zit met m'n vrouwke bij haar vader, en we vertrekken uiteindelijk vrij laat Veldhoven.

Ik wist wel niet meer waar we juist moesten zijn.
Ik herinnerde me nog wel de carpool...
Wij dus rondrijden in Veldhoven, na een 30-tal minuten héél wat straten gezien te hebben zijn we terug naar huis getuft. (22h15) Ik ging er vanuit dat er niemand meer ging zijn .. snif..
Ik had maar even alles moeten uitprinten.

260 km die dag gereden met de GTT dus hij heeft het goed gedaan.

Zondag ben ik er zeker, en dat kan niet missen :D

Jammer XtronX, Ik kom net thuis dus er er waren nog vollop mensen. Je kunt die Mac vanaf de snelweg al zien liggen dus in feite is het heeeel makkelijk te vinden.
Mark G
Contacteer:

Ik snap het echt niet, ik heb daar het industrie-terein 'plat' gereden tot in eindhoven. Dan nog wat in het dorpje Veldhoven rondgekeken. In de hoop ergens een Renault voorbij te zien flitsen.

Zondag hier en daar eens informeren naar wat tel. nummers van jullie mobieltjes. Dat had gewoon de oplossing geweest. Ik kon niemnd bellen.. snif..

Echt spijtig, volgende keer zal ik vroeger vertrekken, als het nog licht is :lol:
Tom
Moderator

hij ligt notabene aan de A2!!!!!! Ik weet het afslag nummer niet uit mijn hoofd, maar dat kan ik morgen wel even voor je opzoeken.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Afslag Veldhoven, De Hurk....

Maarre, was een toppie avond vanavond... Lekker gezellig druk, leuke groep ook... Vanalles wat !! :)
Mensen, bedankt voor de gezellige avond !!!! :wink:
Volgende keer weer, over twee weekjes in Veldhoven... Ik ben weer van de partij... :lol:
Merijn
Über-Spammer

Kloppen de tijden niet die bij de posts staan of ben ik nou gek? We reden pas om 23.00 uur weg bij de Mac en voor die tijd hebben jullie al gereplied? Ik heb geen PC gezien in de Mac!?

Het was inderdaad erg gezellig! Voor mij de eerste keer naar een F.N.?. en meteen een goede indruk. Effe lullen met iedereen en eindelijk is er nu een grote kans dat ik erachter ben waar het probleem van mijn 5 ligt! Toch maar eens mijn koppeling gaan vervangen, voordat 'ie er echt mee uitscheid! Bedankt, mensen!

Als het aan mij ligt ben ik er de volgende keer in Veldhoven weer bij. Ik hoop met mijn eigen 5'je, maar dat is nog effe afwachten...

Mzzls!
Merijn
Über-Spammer

Hmmm... Nu staan de tijden ineens wel weer goed... Of zou het aan mij liggen? Het is al laat, hè! ;)
Plaats reactie