Tja, tot vanavond dan maar!

Wat spreken we af, Jesper? Dito gaat definitief niet mee, dus als ik met je mee kan rijden ben ik zeer tevreden.Jesper16v schreef:Ik kom ook!!!!
met clio 16v!
Tom! 20.00 bij Mac in Rosmalen???
Ben ik het mee eens! Nu zal ik mijn vrienden toch echt moeten overhalen een Renault aan te schaffen!Edwin5gtt schreef:Naar mijn mening eigenlijk wel. Waarom dit? Kijk naar Bodegraven. Daar hebben ze problemen met de politie gekregen en moesten ze verkassen. Ik denk als wij tegen andere merken gaan zeggen om ook te komen dat we dan problemen met de politie gaan krijgen. Dus ik zou zeggen 1 andere merk auto erbij is niet erg maar een aantal van een ander merk wel.
Anders word onze club weer in het licht gezet als straatrace club en dat willen wij dus absoluut niet.
De parkeerplaats daar is ook niet groot, maar wel groot genoeg om nog makkelijk het dubbele aantal mensen te krijgen als wat er vanavond gaan komen.
Dit is dus naar mijn mening.![]()
Tot vanavond mensen
Ik ben rond 19u bij moontje. We kunnen in Urmond afspreken dan rond 18u30, maar, rij dan meteen even door tot de mac in sittard. Anders bel me ff zie je private msg.Patrick L. schreef:Ik ga denk ik ook wel mee vanavond, mischien Marco en Rob ook. Riël, hoe laat vertrek jij? Mischien kunnen we afspreken op carpoolaats in Urmond ofzo?
Je kan misschien wel met Tom of iemand anders die naar de Mac in Rosmalen komt meerijden. Als je rond 20.00 uur bij die Mac kan zijn kan je zeker bij iemand instappen... Dat is geen probleem, denk ik.robclio16V schreef:Zoals het er nu naar uitziet, kan ik vanavond waarschijnlijk niet komen, want m'n auto wil niet meer starten.![]()
![]()
![]()
Misschien kan ik nog met de auto van m'n vader komen, maar die uitlaat is flink kapot dus lijkt me dat eigenlijk niet echt zo'n goed idee.
Ik weet precies waar het is... Sterker nog, ik heb net bij die Mac zitten lunchen!Jesper16v schreef:Merijn, jij doet navigeren he!!! anders komen we er nooit. kheb namenlijk niet zo'n orientatie/geografisch vermogen
Dat zou wel mooi zijn, dan kom ik gewoon naar de Mac met m'n pa z'n auto. Is trouwens een Honda Accord grijs met een kapotte uitlaat, dus flinke herrie!!Merijn schreef:Je kan misschien wel met Tom of iemand anders die naar de Mac in Rosmalen komt meerijden. Als je rond 20.00 uur bij die Mac kan zijn kan je zeker bij iemand instappen... Dat is geen probleem, denk ik.robclio16V schreef:Zoals het er nu naar uitziet, kan ik vanavond waarschijnlijk niet komen, want m'n auto wil niet meer starten.![]()
![]()
![]()
Misschien kan ik nog met de auto van m'n vader komen, maar die uitlaat is flink kapot dus lijkt me dat eigenlijk niet echt zo'n goed idee.
Merijn schreef:Ik weet precies waar het is... Sterker nog, ik heb net bij die Mac zitten lunchen!Jesper16v schreef:Merijn, jij doet navigeren he!!! anders komen we er nooit. kheb namenlijk niet zo'n orientatie/geografisch vermogen
XtronX 5 GTT ph2 schreef:Wij hebben het weer mogen hebben...
Ik zit met m'n vrouwke bij haar vader, en we vertrekken uiteindelijk vrij laat Veldhoven.
Ik wist wel niet meer waar we juist moesten zijn.
Ik herinnerde me nog wel de carpool...
Wij dus rondrijden in Veldhoven, na een 30-tal minuten héél wat straten gezien te hebben zijn we terug naar huis getuft. (22h15) Ik ging er vanuit dat er niemand meer ging zijn .. snif..
Ik had maar even alles moeten uitprinten.
260 km die dag gereden met de GTT dus hij heeft het goed gedaan.
Zondag ben ik er zeker, en dat kan niet missen