Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
zouden jullie wat kunnen regelen voor me?? Als het goed is komt patrick volgende week naar de FNO toe, en ik zou mijn onderlip graag willen hebben
Dus als het zou kunnen kan zou jij(jasper) hem mee willen geven aan Patrick. En als patrick zo vriendlijk zou willen zijn hem volgende week mee te nemen zou ik jullie beide heel dankbaar zijn.
Gr.Frits
P.s. jasper ik ga nog voor je kijken voor die bekleding van je 11 Turbo maar ik ben nu nog al druk.
Deze meeting is pas 23 mei.
je hebt gelijk ik let niet op.
tegen die tijd wil ik die ondelip er al op hebben zitten dus dit schiet neit opzo.
Ik weet niet of jasper voor de fno-meeting van volgende week een keer naar amsterdam komt, dan kunnen we natuurlijk altijd wat regelen en kan ik hem mee nemen naar fno. Ik weet trouwens ook niet of ik wel is langs edam rij? Waar ligt dat precies?
En anders kom je gezellig een keer naar onze regio meeting Iedereen is welkom.
Ik weet niet of jasper voor de fno-meeting van volgende week een keer naar amsterdam komt, dan kunnen we natuurlijk altijd wat regelen en kan ik hem mee nemen naar fno. Ik weet trouwens ook niet of ik wel is langs edam rij? Waar ligt dat precies?
En anders kom je gezellig een keer naar onze regio meeting Iedereen is welkom.
ik ging er vanuit dat deze week er weer een meeting in haarlem was. toen ik jullie beide zag staan dacht ik van misschien kan het zo geregeld worden. hoef ik niet naar edam.
Edam ligt net voor volendam als ik me niet vergis. Ik zal jasper zo eens een PM sturen met de vraag of ie nog in amsterdam komt of bij jou in de buurt in iedergeval.
En bij jullie meeting wil ik best komen maar normaal moet ik werken tot 21.00 en dan nog komen wordt me te laat. vooral ook als ik de volgende dag om 07.30 weer moet beginnen.
Was dus even weer een slaperige post van mij. maar toch bedankt alvast.
Frits als jij het financiele gedeelte regeld (over maken aan jasper), dan wil ik nog wel voor je ophalen (of wat afspreken met jasper), moet toch afentoe naar purmerend kan ik net zo goed ff om rijden. Dan heb jij volgende week je lippie
Gezellig hiero ...
Frits en patrick , ik heb jullie beide een pm gestuurd om dit "lipo" verhaal af te maken en terug te keren naar de meeting in ... alkmaar.
enne patrick , bel effe. thanks.
groet jasper
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
RO 16v schreef:Dus je komt gewoon.
Mooi dan kunnen jullie Cat aan z'n oren meetrekken.
Cat kan niet want cat moet zaterdag vroeg op voor een versiering . Ray begrijpt mij wel
moest ff denken, maar ik weet het weer
denk je ook aan mij?
Tuurlijk denk ik aan jou. . Morgen als het goed is om 13.00 uur. Tenminste als hij het ontwerp af heeft gekregen vandaag . En mijn lieftallige assistente gaat ook mee
There will be plenty of time to rest when your dead