5 TR-T [400K!!!]
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Origineel stuur past niet op een naaf verlenger, daar heb je echt een sport (sparco ed) voor nodig. Verschil diagonaal van de montagegaten is ongeveer 8 mm. Je hebt dus nodig: naaf, naaf verlenger en stuur. Misschien dat je op specifieke Renault site's iets voor originele sturen kan vinden, of je moet iets laten maken.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Heb inderdaad ooit een stuurtje overgenomen van Arno.
Erg fijn dingetje. Net effe een maatje kleiner dan een org. gtt stuur. Nee, dat maakt het inparkeren er niet makkelijker op....maar verder wel erg lekker.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-dkGq ... AG0028.jpg[/img]
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-Inuf ... AG0029.jpg[/img]
Kunnen jullie zien of hier iets mee te beginnen is?
En kan ik zo'n naaf of verlenger niet gewoon aanpassen? (Gaten boren oid...)
En even voor de duidelijkheid....
Je stoel op standje strandstoel is sowieso kansloos.
Ik zit altijd al vrij rechtop.
Ik wil sturen in een auto...niet slapen.
Ben zelf iets van 1,85+
Het kan ook allemaal wel (zoals ik eerder al zei...heb het al 10 jaar zo gedaan), maar ik zit graag niet al te ver van het stuur vandaan. Dus als ik met mn armen perfect zit, dan zit ik met mn benen nèt niet helemaal lekker. (en vice versa)
Een paar cm dichter naar mij toe en het zou helemaal perfect zijn.
EDIT:
Naaf is dus in ieder geval anders dan de originele...
Gaten zitten ook niet op dezelfde plek.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-RSe1 ... AG0030.jpg[/img]
Erg fijn dingetje. Net effe een maatje kleiner dan een org. gtt stuur. Nee, dat maakt het inparkeren er niet makkelijker op....maar verder wel erg lekker.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-dkGq ... AG0028.jpg[/img]
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-Inuf ... AG0029.jpg[/img]
Kunnen jullie zien of hier iets mee te beginnen is?
En kan ik zo'n naaf of verlenger niet gewoon aanpassen? (Gaten boren oid...)
En even voor de duidelijkheid....
Je stoel op standje strandstoel is sowieso kansloos.
Ik zit altijd al vrij rechtop.
Ik wil sturen in een auto...niet slapen.
Ben zelf iets van 1,85+
Het kan ook allemaal wel (zoals ik eerder al zei...heb het al 10 jaar zo gedaan), maar ik zit graag niet al te ver van het stuur vandaan. Dus als ik met mn armen perfect zit, dan zit ik met mn benen nèt niet helemaal lekker. (en vice versa)
Een paar cm dichter naar mij toe en het zou helemaal perfect zijn.
EDIT:
Naaf is dus in ieder geval anders dan de originele...
Gaten zitten ook niet op dezelfde plek.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-RSe1 ... AG0030.jpg[/img]
daar poot je toch zo een universele adapter op man.
effe wat gaatjes er bij in boren en draad tappen en klaar ben je.
gewoon effe doen!!
effe wat gaatjes er bij in boren en draad tappen en klaar ben je.
gewoon effe doen!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Altijd 'ff'... 

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Ik kan het wel eens voor je opmeten als je dat wil.
Maar ik ben afgelopen week al effe langs Biesheuvel gereden aangezien ik daar toch in de buurt was.
Daar even met het stuurtje en naafverlengers lopen passen en kijken.
Maar helaas, dat gaat allemaal net niet passen...
En dan "effe" gaten boren....ik weet niet. Het verschil is namelijk niet groot, dus dan zit je al gauw half in een bestaand gat te boren.
Lijkt me toch een hoop gedoe.
Misschien beter om zelf iets te laten maken/draaien.
Iemand die zoiets zou kunnen maken voor me?
Stukkie alu van een cm of drie dik met de gaten op de juiste plek.
Ik zag dat Luco een draaibank had staan.....
.....???
Maar ik ben afgelopen week al effe langs Biesheuvel gereden aangezien ik daar toch in de buurt was.
Daar even met het stuurtje en naafverlengers lopen passen en kijken.
Maar helaas, dat gaat allemaal net niet passen...
En dan "effe" gaten boren....ik weet niet. Het verschil is namelijk niet groot, dus dan zit je al gauw half in een bestaand gat te boren.
Lijkt me toch een hoop gedoe.
Misschien beter om zelf iets te laten maken/draaien.
Iemand die zoiets zou kunnen maken voor me?
Stukkie alu van een cm of drie dik met de gaten op de juiste plek.
Ik zag dat Luco een draaibank had staan.....

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Het volgende...
Mis van 1 van de voorstoelen de hendel om de rugleuning te verstellen.
Heb van mn TR-stoelen nog hendels dus ik dacht, die zet ik effe over...
Blijkt dat de aansluiting van die ene gtt-stoel (passagiers kant) net anders is dan van alle andere stoelen.... (inclusief de bestuurders gtt-stoel)
Namelijk zo:
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-_0uZ ... AG0033.jpg[/img]
in plaats van zo:
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-GuQX ... AG0034.jpg[/img]
Klopt het dat de passagiersstoel op een gt de aansluiting op de eerste foto heeft?
En heb je daar dan ook een bijpassende hendel voor?
Of is dit gewoon weer eens vreemd?
Mis van 1 van de voorstoelen de hendel om de rugleuning te verstellen.
Heb van mn TR-stoelen nog hendels dus ik dacht, die zet ik effe over...
Blijkt dat de aansluiting van die ene gtt-stoel (passagiers kant) net anders is dan van alle andere stoelen.... (inclusief de bestuurders gtt-stoel)
Namelijk zo:
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-_0uZ ... AG0033.jpg[/img]
in plaats van zo:
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-GuQX ... AG0034.jpg[/img]
Klopt het dat de passagiersstoel op een gt de aansluiting op de eerste foto heeft?
En heb je daar dan ook een bijpassende hendel voor?
Of is dit gewoon weer eens vreemd?
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
mensen, heb weer even advies nodig...
Mn carb "zweet" al een tijd een beetje. Nu heb ik zo'n Carburettor Service Kit en was ik van plan die carb eens uit elkaar te trekken.
Heb hem er nu uit liggen, maar begin nu zelf een beetje te zweten...
Vraag me sterk af of het wel handig is om hem helemaal uit elkaar te halen.
Hij liep namelijk gewoon best goed (voor zover ik kan bepalen).
Is het misschien aan te raden om alleen de hoofdpakkingen te vervangen zodat het zweten is verholpen?
Of is het toch aan te raden alles uit de kit te vervangen aangezien ik nu toch bezig ben?
Heb gewoon geen zin in carb. problemen die ik nog niet had... (stationair/stotteren/co/inhouden/etc etc...)
Plus dat hij volgens mij ook weer afgesteld moet worden als ik alles vervang (toch?), en dat heb ik nog nooit gedaan en zie ik ook een beetje tegenop...
Komt er dus op neer dat ik doodsbang ben de carburatie te verneuken waardoor ik straks met een slechter lopende auto zit dan voorheen.
What to do...?
Mn carb "zweet" al een tijd een beetje. Nu heb ik zo'n Carburettor Service Kit en was ik van plan die carb eens uit elkaar te trekken.
Heb hem er nu uit liggen, maar begin nu zelf een beetje te zweten...
Vraag me sterk af of het wel handig is om hem helemaal uit elkaar te halen.
Hij liep namelijk gewoon best goed (voor zover ik kan bepalen).
Is het misschien aan te raden om alleen de hoofdpakkingen te vervangen zodat het zweten is verholpen?
Of is het toch aan te raden alles uit de kit te vervangen aangezien ik nu toch bezig ben?
Heb gewoon geen zin in carb. problemen die ik nog niet had... (stationair/stotteren/co/inhouden/etc etc...)
Plus dat hij volgens mij ook weer afgesteld moet worden als ik alles vervang (toch?), en dat heb ik nog nooit gedaan en zie ik ook een beetje tegenop...
Komt er dus op neer dat ik doodsbang ben de carburatie te verneuken waardoor ik straks met een slechter lopende auto zit dan voorheen.
What to do...?
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
gewoon doen is niet heel moeilijk
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
carb. verhaal is trouwens allemaal gelukt. Zweet nu nergens meer.
Alleen zag ik toen al dat de benzineleidingen niet helemaal fris meer waren...
Die wil ik nu dus vervangen.
Maar ik wil de brandstofdrukregelaar ook meteen even een ander plekje geven.
Vraag: Moet de brandstofdrukregelaar horizontaal gemonteerd worden? Of maakt dat geen bal uit hoe die zit.
Zag namelijk bij Joost dat hij hem tegen de veerpoot aanheeft zitten.
En zo te zien zit die ook niet horizontaal.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 0_7773.jpg[/img]
Dus ik neem aan dat dat geen probleem is?

Alleen zag ik toen al dat de benzineleidingen niet helemaal fris meer waren...
Die wil ik nu dus vervangen.
Maar ik wil de brandstofdrukregelaar ook meteen even een ander plekje geven.
Vraag: Moet de brandstofdrukregelaar horizontaal gemonteerd worden? Of maakt dat geen bal uit hoe die zit.
Zag namelijk bij Joost dat hij hem tegen de veerpoot aanheeft zitten.
En zo te zien zit die ook niet horizontaal.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 0_7773.jpg[/img]
Dus ik neem aan dat dat geen probleem is?
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
maakt niets uit het systeem staat onder druk ik heb hem zo gemonteerd dat ik het metertje af kan lezen....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Krijn,
als ik het goed zie heeft joost er een instelbare brandstofdrukverdeler op zitten. Of je de originele ook op zn kant kan zetten durf ik niet te zeggen.
als ik het goed zie heeft joost er een instelbare brandstofdrukverdeler op zitten. Of je de originele ook op zn kant kan zetten durf ik niet te zeggen.
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
klopt is niet de gene die renault er standaard heeft opgezet maar dan nog maakt het niets uit.....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Thanks Joost.
Dacht al te zien dattie op zn kant zat.
Ik heb geen instelbare/afleesbare, maar ook geen originele meer. Lijkt erg op die van Joost, maar dan zonder meter er op. Ik zoek gewoon een geschikt plekkie om hem te monteren. Originele plek is a) lastig vanwege de kokerbalk waar hij dan aan vast moet waar je weinig mee kan, en b) hij zit zo verdomde onbereikbaar verstopt...
Wil er gewoon iets makkelijker bij kunnen komen.
Dacht al te zien dattie op zn kant zat.
Ik heb geen instelbare/afleesbare, maar ook geen originele meer. Lijkt erg op die van Joost, maar dan zonder meter er op. Ik zoek gewoon een geschikt plekkie om hem te monteren. Originele plek is a) lastig vanwege de kokerbalk waar hij dan aan vast moet waar je weinig mee kan, en b) hij zit zo verdomde onbereikbaar verstopt...
Wil er gewoon iets makkelijker bij kunnen komen.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Er loopt een steun tussen de uitlaat en het spruitstuk, maar ik weet gewoon echt niet meer waar die op het spuitstuk gemonteerd zit...
Kan iemand het me vertellen?
Ik kan het ook nèt niet zien op onderstaande foto...
Maar dan weet je om welke steun het gaat.
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-7CKa ... 0steun.jpg[/img]
Kan iemand het me vertellen?
Ik kan het ook nèt niet zien op onderstaande foto...
Maar dan weet je om welke steun het gaat.
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-7CKa ... 0steun.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
op een van de tapeinden van je uitlaatspruitstuk als ik het goed in mn hoofd heb zitten.
ff passen en meten en je bent er.
ff passen en meten en je bent er.
Project: GTT Blue Sport
Als je 'm eerst vastzet op de downpipe zie je vanzelf op welke die moet komen, uit mijn hoofd de 2e van rechts
Ik zou alle steunen van de uitlaat er wel op zetten om te zorgen dat er niet te veel spanning op de downpipe/spruitstuk komt, die willen nog wel eens scheuren namelijk.

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Je ziet/voelt het allemaal gewoon zo verdomde lastig...
Gewoon weer eens niet lekker bij te komen.
Plus toen de steun aan de downpipekant vastzat lijnde hij niet goed uit met de spruitstuk kant...
Effe lopen klooien en dan kan hij inderdaad maar op 1 manier vast.
Maarreeehhh, Gerry...
Volgens jou moet het dus zijn: spruitstuk/moer/steun/moer?
Want dat krijg ik dus never nooit allemaal op dat ene tapeindje.
Is het not-done om het zo te doen: spruitstuk/steun/moer?
Is er dan kans dat het gaat lekken ofzo?
Of heb ik er gewoon een verkeerd tapeind opzitten?
Hoort er eentje langer te zijn?
Gewoon weer eens niet lekker bij te komen.
Plus toen de steun aan de downpipekant vastzat lijnde hij niet goed uit met de spruitstuk kant...
Effe lopen klooien en dan kan hij inderdaad maar op 1 manier vast.
Maarreeehhh, Gerry...
Volgens jou moet het dus zijn: spruitstuk/moer/steun/moer?
Want dat krijg ik dus never nooit allemaal op dat ene tapeindje.
Is het not-done om het zo te doen: spruitstuk/steun/moer?
Is er dan kans dat het gaat lekken ofzo?
Of heb ik er gewoon een verkeerd tapeind opzitten?
Hoort er eentje langer te zijn?
volgens mij komt die plaat zelf bovenop de flens?
er hangt hier wel ergens een fototje van Roy z'n gtt rond die al zeker 80x keer gepost is....
er hangt hier wel ergens een fototje van Roy z'n gtt rond die al zeker 80x keer gepost is....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
die foto zocht ik ook al, maar kan hem ff niet vinden.tutuur schreef:volgens mij komt die plaat zelf bovenop de flens?
er hangt hier wel ergens een fototje van Roy z'n gtt rond die al zeker 80x keer gepost is....

Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
eeehhh......
Volgens mij gaan er nu wat zaken door elkaar...
Waar ik het over heb is de steun (stang) tussen de downpipe (flens) en het spruitstuk. (duidelijk zichtbaar op de eerste foto [grijs] + zie ook de foto die ik heb gepost ....[omcirkelt])
Volgens mij gaan er nu wat zaken door elkaar...
Waar ik het over heb is de steun (stang) tussen de downpipe (flens) en het spruitstuk. (duidelijk zichtbaar op de eerste foto [grijs] + zie ook de foto die ik heb gepost ....[omcirkelt])
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Na 10 jaar gtt rijden, nu een tweede mooie mijlpaal bereikt dit jaar....
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-7-HO ... AG0014.jpg[/img]

[img]https://lh4.googleusercontent.com/-7-HO ... AG0014.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hij/zij rijdt inmiddels dus weer ? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Top op naar de volgende 100.000km
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Super 

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Even een soort van waarschuwing voor alle mensen die rijden met voertuigen met niet-originele motoren....
Afgelopen weekend reed ik langs een, op de vluchtstrook stilstaande, politiewagen. Ik reed gewoon normaal. Niks geks (trajectcontrole A13...).
Dus ik dacht er geeneens twee keer over na.
Toch werd ik ineens ingehaald door de betreffende wagen en kreeg ik het sein om te volgen.
Hmmm...vreemd dacht ik. Was ist loss.
Eenmaal op een parkeerplaats aangekomen vragen de heren mij naar mijn papieren...... en of ik de kap meteen even open wil maken....
Vrijwel meteen ziet een van de agenten dat er een turbootje in ligt.
Dat ga ik dan ook niet ontkennen.
...[insert korte preek over dat dat niet zomaar mag...]...
Uitgelegd dat ik alleen de carrosserie heb vervangen om deze, voor mij bijzondere, auto te kunnen blijven rijden en ik nog van plan ben om het door de RDW op papier te laten krijgen (stom stom stom...had ik allang willen doen....).
En dat alles origineel is en dat hij zo gekeurd is en dus geen gevaar op de weg vormt.
De heren gaan even overleggen en komen bij me terug...
220euro is de boete....
die ze me gaan besparen....!
Zodat ik dat kan gebruiken om hem te laten keuren bij de RDW.
{pfew!}
Maar mn kentekenbewijs is wel ingenomen.
Vervangende papieren gekregen waar ik nog mee door mocht rijden.
Krijg mn papieren terug als alles bij de RDW is geregeld.
Dusss.....
Nooit verwacht dat ze op deze manier zouden jagen op een auto met, misschien wel, afwijkende technische gegevens.
Dacht dit alleen misschien een keer bij een controle tegen te gaan komen.
Leek me dus wel even de moeite waard om hier te vermelden.
Aangezien ik volgens mij niet de enige ben met een niet-zo-origineel blok voorin....
Afgelopen weekend reed ik langs een, op de vluchtstrook stilstaande, politiewagen. Ik reed gewoon normaal. Niks geks (trajectcontrole A13...).
Dus ik dacht er geeneens twee keer over na.
Toch werd ik ineens ingehaald door de betreffende wagen en kreeg ik het sein om te volgen.
Hmmm...vreemd dacht ik. Was ist loss.
Eenmaal op een parkeerplaats aangekomen vragen de heren mij naar mijn papieren...... en of ik de kap meteen even open wil maken....
Vrijwel meteen ziet een van de agenten dat er een turbootje in ligt.
Dat ga ik dan ook niet ontkennen.
...[insert korte preek over dat dat niet zomaar mag...]...
Uitgelegd dat ik alleen de carrosserie heb vervangen om deze, voor mij bijzondere, auto te kunnen blijven rijden en ik nog van plan ben om het door de RDW op papier te laten krijgen (stom stom stom...had ik allang willen doen....).
En dat alles origineel is en dat hij zo gekeurd is en dus geen gevaar op de weg vormt.
De heren gaan even overleggen en komen bij me terug...
220euro is de boete....
die ze me gaan besparen....!
Zodat ik dat kan gebruiken om hem te laten keuren bij de RDW.
{pfew!}
Maar mn kentekenbewijs is wel ingenomen.
Vervangende papieren gekregen waar ik nog mee door mocht rijden.
Krijg mn papieren terug als alles bij de RDW is geregeld.
Dusss.....
Nooit verwacht dat ze op deze manier zouden jagen op een auto met, misschien wel, afwijkende technische gegevens.
Dacht dit alleen misschien een keer bij een controle tegen te gaan komen.
Leek me dus wel even de moeite waard om hier te vermelden.
Aangezien ik volgens mij niet de enige ben met een niet-zo-origineel blok voorin....
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Dat was ik
Maar dat is flink balen! Je kunt dus nog wel rijden met het tijdelijk kentekenbewijs?
Als je auto aan de APK eisen voldoet dan stelt zon keuring niets voor.
Je moet alleen kunnen laten zien waar de motor vandaan komt. Ze kijken of het deugdelijk zit allemaal, remmen en Co. Meting. Succes ermee iig!

Maar dat is flink balen! Je kunt dus nog wel rijden met het tijdelijk kentekenbewijs?
Als je auto aan de APK eisen voldoet dan stelt zon keuring niets voor.
Je moet alleen kunnen laten zien waar de motor vandaan komt. Ze kijken of het deugdelijk zit allemaal, remmen en Co. Meting. Succes ermee iig!
Aha! Motorcode alleen neem ik aan? Ik meende gelezen te hebben dat ze ook een geluidsmeting doen? Of klopt daar weer geen hol van...die lui zijn aan de telefoon namelijk ook niet bijster op de hoogte....