Vannacht in de vroege uurtjes weer terug aangekomen uit Italië
Wat een hel die terugrit zeg, 45 min wachten op de tolpoortjes in Italië met 37 graden in de volle zon, 2 uur stilstaan voor de Gotthardt tunnel, pfff dat zat allemaal niet mee. Totaal 17 uur over 1200 km gedaan
Goede nieuws is wel dat ik absoluut geen problemen met de auto gehad heb! Totaal half litertje olie verbruikt (ook niet zo heel raar met die snelheid door Duitsland heen

) en kvs e.d. is allemaal nog prima op niveau. Gemiddeld een 170-180 gereden door Duitsland, en natuurlijk ff verder testen

Ik heb de 240 gehaald, met 3 man + bagage, en moest toen weer lossen omdat het drukker werd. Ik had in iedergeval nog wel wat over toen ik op de 240 zat

De uitlaat is behoorlijk wat harder geworden door het flinke doorrijden, en ook een paar flinke klappen eruit gehad na een tijdje 190 rijden en dan het gas los
Helaas niet veel met de Clio kunnen rijden in Italië doordat het pad naar het huis heel erg slecht was, vol met kuilen/stenen/spoorvorming en dat we 2 cabrio's mee hadden. Erg jammer, want er waren zo ontzettend veel mooie wegen daar, bijna geen recht stuk te vinden.
Wel is er schade gereden met de 19 16v

Na een dagje uit naar Turijn even wisselen van bestuurder omdat het al laat was. Ik reed erachter in een 205. We reden de vluchtstrook af en wilden invoegen, alleen lag er een klapband van een vrachtwagen half op de vluchtstrook

De 19 vol er overheen, kwam met 2 wielen los maar bleef gelukkig rechtuit gaan. Ik kon zelf nog maar net de band ontwijken die over de weg vloog! 500 meter verderop stond toevallig die vrachtwagen, bestuurder lag te slapen. Wij wilden natuurlijk een ingevuld schadeformulier hebben en probeerden de chauffeur wakker te maken, maar die begreep er niets van en dacht overvallen te worden, dus dat schoot niet op. Foto's gemaakt, auto geen ernstige schade en maar naar huis gereden. Op was krassen en klemmetjes na gelukkig geen ernstige schade, had veel erger kunnen aflopen. Aangifte gedaan, dus het is nu aan de RB om dit verder op te lossen.
Foto's heb ik helaas nog niet, zodra ze op de pc staan zal ik hier wel wat plaatsen