Ik weet wat je bedoeld Luco ze zetten maar een beperkt aantal foto's van getunde bakken neer terwijl er binnen de RTC ook een hele hoop mooie redelijk ''standaard'' auto's bij zitten!
Denk dat iemand van het bestuur betrokken had moeten worden bij de selectie!
Ik vond die 5GTT shoot zowieso een aanfluiting eens maar nooit weer dat ik zoiets verzin!
Robert-Jan schreef:Ik weet wat je bedoeld Luco ze zetten maar een beperkt aantal foto's van getunde bakken neer terwijl er binnen de RTC ook een hele hoop mooie redelijk ''standaard'' auto's bij zitten
juist en voor de buitenwereld is het nu dus de rtc met een hele dikke vette T naar mijn mening, en dat wordt dan weer geassocieerd met petjes en aso's
Robert-Jan schreef:
Ik vond die 5GTT shoot zowieso een aanfluiting eens maar nooit weer dat ik zoiets verzin!
Ik vond die fotoshoot van die 5jes nog wel goed die ze hebben gedaan, ik was van mening dat jij dit zou regelen maar het is dat danny en ik dit nog hebben gevraagd bij die kerel van tuningpark anders waren er denk ik helemaal geen verzamel foto's van de 5jes geweest.
Jah ik was te laat ik had een lijste gemaakt en kwam niet verder dan 12 mensen en het tijdstip zou 3 uur zijn ik was 10 over 3 aanwezig het is dat Chris wat zei anders had ik er helemaal niks over geweten!
Mij maakt het niet uit hoop dat het een inspiratiebron is voor vele die zoiets willen gaan organiseren.
Robert-Jan schreef:Jah ik was te laat ik had een lijste gemaakt en kwam niet verder dan 12 mensen en het tijdstip zou 3 uur zijn ik was 10 over 3 aanwezig het is dat Chris wat zei anders had ik er helemaal niks over geweten!
Mij maakt het niet uit hoop dat het een inspiratiebron is voor vele die zoiets willen gaan organiseren.
is ook niet als aanval bedoelt hoor trouwens
Lijkt me leuk om het de volgende meeting weer een keer te proberen, alleen dan alle 5jes op een rij zetten en niet 2 ervoor, niet dat die het niet waard waren hoor maar vond dat eigenlijk zonde van het overzicht.
EN misschien kunnen we het dan niet alleen met de 5jes doen maar ook met de clio's de 19's etc.
Het is maar net wat je er zelf van maakt mijn mening waren te veel auto's tegelijk!
Die 2 auto's ervoor leuk idee maar zonde van de andere auto je gaan toch de aandacht verleggen naar de voorste 2 wat totaal niet terrecht is want in de grote rij stonden ook hele mooie auto's!
Wie zonder spiegelreflex camera stond te fotograferen kon er zowieso weinig van maken.
Goed stukje, objectief geschreven ondanks dat je gewoon 1 van ons bent
Ooit een opleiding voor gedaan ofzo, dat je nog wel eens iets schrijft voor die website..?
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Robert-Jan schreef:Ik weet wat je bedoeld Luco ze zetten maar een beperkt aantal foto's van getunde bakken neer terwijl er binnen de RTC ook een hele hoop mooie redelijk ''standaard'' auto's bij zitten
juist en voor de buitenwereld is het nu dus de rtc met een hele dikke vette T naar mijn mening, en dat wordt dan weer geassocieerd met petjes en aso's
mssn een idee om bij de welkoms paketten een petje en aso attest toe te voegen.
misschien eens een idee, om een stukje opbouwende kritiek naar Tuningpark te sturen, niet negatief, maar ons verhaal dat zijn selectie wellicht niet hélemaal is wat wij zijn?
Dan kan hij e.e.a. wellicht aanpassen en zijn stukje schrijven !
Zo heel erg slecht vind ik het beeld nog niet eens hoor.. die man kwam ook naar mij toe voor zo'n stukje, en of mijn auto op de foto moest.. heb gezegd dat er veel mooiere zijn
Ben alleen benieuwd wie W. van de Stanne is??
mssn een idee om bij de welkoms paketten een petje en aso attest toe te voegen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Goed stukje, objectief geschreven ondanks dat je gewoon 1 van ons bent
Ooit een opleiding voor gedaan ofzo, dat je nog wel eens iets schrijft voor die website..?
Ik doe een minor Journalistiek. Beetje aanklooien naast mijn studie. Die site is van onze minor.
Ik heb het artikel vorige week ofzo ergens gelezen maar ik meen toch juist gelezen te hebben dat er in stond dat het een club voor de hele familie is en dat er alle soorten auto's zijn.
RoyH schreef:Ik heb het artikel vorige week ofzo ergens gelezen maar ik meen toch juist gelezen te hebben dat er in stond dat het een club voor de hele familie is en dat er alle soorten auto's zijn.
Daar pas jij prima bij.
Dus maak je niet druk.
gelukkig maar dat ik aan jouw mening geen enkele waarde hecht
Daar pas jij prima bij.
Dus maak je niet druk.
gelukkig maar dat ik aan jouw mening geen enkele waarde hecht