Hebbie dan nog een nieuwe liggen ??Jochem de Haas schreef:Joh zaag dat dash aan bonken wat ken jouw dat nou schele............

Hebbie dan nog een nieuwe liggen ??Jochem de Haas schreef:Joh zaag dat dash aan bonken wat ken jouw dat nou schele............
Wat denk je zelf ?Arco schreef:Hebbie dan nog een nieuwe liggen ??Jochem de Haas schreef:Joh zaag dat dash aan bonken wat ken jouw dat nou schele............![]()
heb ik heel de tijd al gezegdFlorus schreef:Arco's Equipment & Klimrekken service..........![]()
![]()
![]()
Vandaag maar weer een boostelefoontje ri. waalwijk gedaan......hij wachtte nog steeds op mail.......
......heb ik 'm maar ff de boodschap van Sparco doorgegeven....
......toen werd 't een beetje stil a/d andere kant v/d lijn.........
![]()
Hij wil nu niet meer in discussie met me.......![]()
![]()
,en stort komende week m'n aanbetaling terug
![]()
Daarna lekker een Sparco kooi bij Biesheuvel bestellen![]()
Dit is de kooi die ook in waalwijk staat, loopt door 't dashboard heen-jo- schreef:ik ken een leverancier in UK die ze op voorraad heeft, effe op zoek naar een link...
RENAULT
SUPER 5
84-96
Multipoints weld-in
FE45
A - Door Bars
B - Door bar reinforcement extensions
D - Rear strut tower attachment
33KGS
FIA-ALL J
AB/105/138A
Da's altijd 't proberen waardLuco/Alpine-racer schreef:krijg je korting als je er twee besteld?
autosportcompany.nl schreef:Ondertekening:
The Autosport Company bv / H. Biesheuvel
dd. juli-2005
Gedeponeerd KvK Tilburg, juli 2006.
jij had toch ook een vaag tikje?Florus schreef:Nou, de Gt heeft vandaag z'n vuurdoop wel gehad, 2x 3 kwartier volluit vlammen over Zandvoort, en geen krimp gegeven
![]()
![]()
Alleen de remmen hebben 't nogal zwaar gehad![]()
, blokken waren nog aardig dik,maar zijn nu zo goed als versleten, de schijven vertonen nogal wat scheurtjes,dus 't spul heeft z'n beste tijd wel een beetje gehad
![]()
Maargoed, was ook niet 't allerbeste spul,maar eens rondkijken wat we er nu onder gaan hangen...
![]()
dat sportspul?Steven schreef:Ik zeg autopartsonline, daarmee toch een paar x bij 100 meter voor de tarzan aangeremt en geen fading te vinden
Florus schreef:En toch neig ik dan weer meer naar Brembo schijven i.c.m. Ferodo DS2500, bevalt me zeer goed onder de blauwe GT, en qua prijs maakt het nie zoveel uit