[img]http://members.home.nl/eteuben/8meiflyer.JPG[/img]
We komen met mijn 19 16vRobertR19 schreef:8 mei sontplein groningen (ikea)
------------------------------------------
zeker:
- lenny_R/clio
- edwin 19
- Marcel16v
- Karin
- evo - Clio 16V
- Robert - R19 16v
onzeker:
- Anton/5alpineTurbo/1916v
+ waarschijnlijk .... 2 Clio's en nog een 5 GTX
Ik neem ook nog een paar maten mee met Honda CRX en Peugeot 205 1.9 GTI.
Oh, die van je paMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik ben zaterdag aanwezig met m'n 'zondagse auto'
YupRobertR19 schreef:Oh, die van je paMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik ben zaterdag aanwezig met m'n 'zondagse auto'
Nu je het zegt... gaat het wel moeilijk worden om er niet op te letten!edwin19 schreef:ik heb zaterdag alleen een beetje kale deuren aan de binnenkant, maar gelukkig zie je dat niet zo snel
Ja, ik ga zaterdag op de details letten IN de auto's.evo schreef:Nu je het zegt... gaat het wel moeilijk worden om er niet op te letten!edwin19 schreef:ik heb zaterdag alleen een beetje kale deuren aan de binnenkant, maar gelukkig zie je dat niet zo snel
En dan ook nog zeggen... "tssss... je zou maar kale deuren aan de binnenkant hebben..."RobertR19 schreef:Ja, ik ga zaterdag op de details letten IN de auto's.evo schreef:Nu je het zegt... gaat het wel moeilijk worden om er niet op te letten!edwin19 schreef:...![]()
Denk dat Edwin niet meer met de cabrio wil komen, of hij zet hem paar straten verderop.evo schreef:En dan ook nog zeggen... "tssss... je zou maar kale deuren aan de binnenkant hebben..."RobertR19 schreef:Ja, ik ga zaterdag op de details letten IN de auto's.evo schreef:Nu je het zegt... gaat het wel moeilijk worden om er niet op te letten!edwin19 schreef:...![]()
RobertR19 schreef:Denk dat Edwin niet meer met de cabrio wil komen, of hij zet hem paar straten verderop.evo schreef:En dan ook nog zeggen... "tssss... je zou maar kale deuren aan de binnenkant hebben..."RobertR19 schreef:Ja, ik ga zaterdag op de details letten IN de auto's.evo schreef:Nu je het zegt... gaat het wel moeilijk worden om er niet op te letten!edwin19 schreef:...![]()
Dus je rijdt met je broer meeedwin19 schreef:
ik heb hem gelijk maar weer verkocht, zo durf ik er niet mee aan te komen
Volgens Piet;evo schreef:Hopelijk beter weer als vandaag...
Ja jongen, moet je het niet gaan verklappenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Whoei! Ik lees net dat er misschien 2 Toyota Supra's komen zaterdag.
Ja jongen, moet je het niet gaan verklappenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Whoei! Ik lees net dat er misschien 2 Toyota Supra's komen zaterdag.
evo schreef:Automaxx?
RobertR19 schreef:Hebben we eral zin in?
Ik wel, hopen dat het weer wel meezit.
edit: vind wel dat Edwin zich nu aardig stil houdt, heeft hij hem dan toch verkocht?
Hey Edwin, zie je vanavond met je cabrio in Groningenedwin19 schreef:
yep
Mooi gequoteArjen schreef:Ik ben ook nog ff wezen kijken. Gigantische opkomst, veel blauwe ruitensproeiertjes en in de stoelvulling van mijn Saab zit meer verstand.
Die R19 16V rechts op het plaatje das mijnemarcel16v schreef: [img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/52_IM002065.jpg[/img]
LOL!Arjen schreef:Ik ben ook nog ff wezen kijken. Gigantische opkomst, veel blauwe ruitensproeiertjes en in de stoelvulling van mijn Saab zit meer verstand.
Dat is bij elke autoclub ongeveer hetzelfde.SandeR16v schreef: Maar nu het toch over verstand gaat..
Binnen welke autoclub zal zich het meeste verstand bevinden ?? Dus welk automerk.
En in welke het minst ?
Da's een gigantische sukkel. Loopt stoer te doen met z'n BMW met vlammenwerper. (Vlammenwerperkits zijn te koop bij hem voor 145,- zag ik) Dat ie z'n bumper uitblaast is bekend.iMAGE schreef:Helemaal lachwekkend vond ik het knaapje met zijn bordeaux rode BMW met z'n vlammenuitlaat. Zijn bumber zat gewoon te smeulen. Zat ie heel stoer zijn schouders voor op te trekken, maar zodra niemand keek zat ie toch maar met een doekje te slaan en te blazen.![]()