Inderdaad!Jochem de Haas schreef:Met een witte blijf je zitten .......
Man er kan bijna wel een heel race team met witte kliko's worden opgezet
- chris
- siem
- rick
- ivo
- rick&siem ( Onee das een rsi)
Ehhh, ik kan niet veel, maar bob is beter in andere zaken..Florus schreef:Anders roep je toch gewoon Bob d'r ff bij,die (ver)bouwd die clio wel ff
Is goed hoor!Ivo van Achthoven schreef:Bedankt voor de tip heren..., Willeon je hoort me nog even hoe en wat...
Te koop Aangeboden: Clio 1 fase 2 grillIvo van Achthoven schreef:Er zit momenteel helemaal geen grille in, dus daarom komt er wel ff een in.
Stond je 5 Turbo niet even geleden in de autokampioen?.....samen met je broers V6 Clio?Siem schreef:Heb nog wel een mooie licht gewicht terrortunings bumper liggen voor de Clio. Heeft de jouwe tenminste een "eigen"gezicht. Beetje saai 5 dezelfde witte gebakjes op het circuit. Kost echt niet veel
Was een leuk item, mooie 5 Turbo en mooie V6 ook...Siem schreef:Klopt, zou eigenlijk alleen 5 turbo zijn, maar de journalist vond het een leuk idee om de 2 auto's samen te doen
Mwaaah, ik heb even gekeken maar de voorbumper is nog erg netjes....Siem schreef:Heb nog wel een mooie licht gewicht terrortunings bumper liggen voor de Clio. Heeft de jouwe tenminste een "eigen"gezicht. Beetje saai 5 dezelfde witte gebakjes op het circuit. Kost echt niet veel
Ahh je weet wel dat je hem graag wilt! kom Ivo, je hoeft je voor ons niet te schamen hoor ....als je hem echt wil mag je hem gewoon kopen hoor, vriendIvo van Achthoven schreef:Mwaaah, ik heb even gekeken maar de voorbumper is nog erg netjes....Siem schreef:Heb nog wel een mooie licht gewicht terrortunings bumper liggen voor de Clio. Heeft de jouwe tenminste een "eigen"gezicht. Beetje saai 5 dezelfde witte gebakjes op het circuit. Kost echt niet veelik sla ff over Siem