Welke kleur mijn 5gtt spuiten..?
-
- Über-Spammer
wil best spuiten,maar denkt niet dat je auto er mooier van word whahah 
wel speciaal effect met druppels/ uitlopers.

wel speciaal effect met druppels/ uitlopers.
Klopt, de kleuren van alle verfbedrijven hebben andere namen de kleur op die GTE
is eigenlijk gewoon Green-to-purple maar voor het gemak purple haze omdat dat het er het dichts bij
zit. RM heeft weer andere kleuren die weer net iets anders zijn.
is eigenlijk gewoon Green-to-purple maar voor het gemak purple haze omdat dat het er het dichts bij
zit. RM heeft weer andere kleuren die weer net iets anders zijn.
En wat vind je van ferrari rood. daar ben ik helemaal zot van. Ik heb mijn 5 in deze lak laten zetten(is wel niet zuiver het ferrari rood. er ondbreekt juist een paar druppels bruin en geel voor het iets vuiler te maken.) Het valt serieus op en is fletsie + sportief. ik heb +- 2.5 sec nagedacht voor ik wist welke kleur maar bij u ligt dat serieus anders precies. maar 1 ding is wel waar, de kleur moet je voor jezelf uitmaken en een andere persoon is bijzaak, veel succes met de keuze
Mooie flip-flop lak die in de schaduw felgroen is en als de zon er op staat dat er dan een mooie fel gele kleur tevoorschijn komt! 
Ik heb dat een paar jaar geleden in een Max Power gezien op een Pug 106. Sindsdien ben ik verkocht. Het is dat ik een Williams heb, anders had ik 'm die kleur laten spuiten!

Ik heb dat een paar jaar geleden in een Max Power gezien op een Pug 106. Sindsdien ben ik verkocht. Het is dat ik een Williams heb, anders had ik 'm die kleur laten spuiten!

Ik heb een gt turbo phase 1 in het donkergrijs, ik geloof dat dat tungsten grey is, als ik het niet mis heb.
Ik wil hem ook laten spuiten en na lang dubben denk ik dat ik hem gewoon in dezelfde kleur laat spuiten, dit maakt hem ten eerste dikker ( EVO kit) en ten tweede is het minder lastig laten spuiten, want ommige delen hoeven dan niet gespoten te worden, want hij is toch al die kleur.
Misschien weet iemand anders nog een andere ( donkere) kleur om me van gedachten te laten veranderen.
Martin RS kwam met het ontzettend goede idee om hem in de kleuren van de F1 auto te laten spuiten en daar heb ik heel lang mee rondgelopen, maar toch besloten om dat niet te doen...( wat nou als ze volgend seizoen andere kleuren kiezen? )
Ik wil hem ook laten spuiten en na lang dubben denk ik dat ik hem gewoon in dezelfde kleur laat spuiten, dit maakt hem ten eerste dikker ( EVO kit) en ten tweede is het minder lastig laten spuiten, want ommige delen hoeven dan niet gespoten te worden, want hij is toch al die kleur.
Misschien weet iemand anders nog een andere ( donkere) kleur om me van gedachten te laten veranderen.
Martin RS kwam met het ontzettend goede idee om hem in de kleuren van de F1 auto te laten spuiten en daar heb ik heel lang mee rondgelopen, maar toch besloten om dat niet te doen...( wat nou als ze volgend seizoen andere kleuren kiezen? )

-
Jij zou die MaxPower nog een keer opzoeken om me die kleur te mailen/msn'en.......Merijn schreef:Mooie flip-flop lak die in de schaduw felgroen is en als de zon er op staat dat er dan een mooie fel gele kleur tevoorschijn komt!
Doet dat eens!
ok die groen/blauwe/oranje/paarse kleur van de TVR tuscan kost bij rm 300 euri voor 500 ml. Is dan ook wel een top kleur.
Wat je ook kan doen en steeds meer in opkomst is, is je auto kaal schuren en alleen blankelak opzetten. is echt een supertof effect. Je ziet rost meteen aankomen dat kun je makkelijk wegwerken en weer overspuiten. Het kleur verschil is dan nihil... 1 minpuntje je auto moet nog wel erg strak zijn. Want je kunt niet plamuren.
En een spuiter kennen is een groot voordeel evenals zelf schuren en zo. voor mijn auto (ook een gtt) zou ik ongeveer 600 euri kwijt zijn aan materiaal. Dan is die wel helemaal strak en gespoten alleen dan komt er nog arbeidsloon bij...
Derby
Oh en als je niet meteen een kleur weet hou dan maar op en geef je ogen de kost want een kleur kiezen als je geen idee hebt is vreselijk moeilijk. and i can tell.
Wat je ook kan doen en steeds meer in opkomst is, is je auto kaal schuren en alleen blankelak opzetten. is echt een supertof effect. Je ziet rost meteen aankomen dat kun je makkelijk wegwerken en weer overspuiten. Het kleur verschil is dan nihil... 1 minpuntje je auto moet nog wel erg strak zijn. Want je kunt niet plamuren.
En een spuiter kennen is een groot voordeel evenals zelf schuren en zo. voor mijn auto (ook een gtt) zou ik ongeveer 600 euri kwijt zijn aan materiaal. Dan is die wel helemaal strak en gespoten alleen dan komt er nog arbeidsloon bij...
Derby
Oh en als je niet meteen een kleur weet hou dan maar op en geef je ogen de kost want een kleur kiezen als je geen idee hebt is vreselijk moeilijk. and i can tell.
-
Ben ook benieuwdMarcel dLC schreef:Jij zou die MaxPower nog een keer opzoeken om me die kleur te mailen/msn'en.......Merijn schreef:Mooie flip-flop lak die in de schaduw felgroen is en als de zon er op staat dat er dan een mooie fel gele kleur tevoorschijn komt!
Doet dat eens!

some people are alive only because it's illegal to kill them
Ik wil mijn GTT zo'n paarse kleur geven maar niet met van die kleurintervallen. Kweet alleen niet hoe die kleur heet, maar volgens mij heeft seat hem standaard op een cordoba sx... 2 modellen terug ofzo...
Weet iemand de naam? of een andere mooie donker paarse kleur? Liefst met een plaatje, zoek me een ongeluk, maar vind nix op internet.
Weet iemand de naam? of een andere mooie donker paarse kleur? Liefst met een plaatje, zoek me een ongeluk, maar vind nix op internet.
Oeps!Marcel dLC schreef:Jij zou die MaxPower nog een keer opzoeken om me die kleur te mailen/msn'en.......Merijn schreef:Mooie flip-flop lak die in de schaduw felgroen is en als de zon er op staat dat er dan een mooie fel gele kleur tevoorschijn komt!
Doet dat eens!

Kijk eens op http://www.lamborghini.com In de photogallery staan foto's van de Murcielago. Deze wordt in dezelfde kleur geleverd.Merijn schreef:Oeps!Marcel dLC schreef:Jij zou die MaxPower nog een keer opzoeken om me die kleur te mailen/msn'en.......Merijn schreef:Mooie flip-flop lak die in de schaduw felgroen is en als de zon er op staat dat er dan een mooie fel gele kleur tevoorschijn komt!
Doet dat eens!Ik zal eens op zoek gaan.

Een beetje vreemd is best lekker
Hmm die flip flop kleur zoals jullie het noemen zit op mijn auto en is idd rond de 300gulden/180euro per halve liter Ex. De naam van de kleur is oorspronkelijk green-to-purple maar zoals je zei was het van groen naar fel geel dit is echter maar 1 kleur interval.Janine schreef:Merijn schreef:Marcel dLC schreef:Jij zou die MaxPower nog een keer opzoeken om me die kleur te mailen/msn'en.......Merijn schreef:Mooie flip-flop lak die in de schaduw felgroen is en als de zon er op staat dat er dan een mooie fel gele kleur tevoorschijn komt!
Doet dat eens!
-
ik merk er nog niet veel van!Merijn schreef:Oeps!Marcel dLC schreef:Jij zou die MaxPower nog een keer opzoeken om me die kleur te mailen/msn'en.......Merijn schreef:Mooie flip-flop lak die in de schaduw felgroen is en als de zon er op staat dat er dan een mooie fel gele kleur tevoorschijn komt!
Doet dat eens!Ik zal eens op zoek gaan.

Ik wil die van mij wit houden (parelmoer) alleen denk ik aan nog witter als parelmoer. Dus echt spierwit mettalic met een paar laagjes parelmoer erop
waw

-
- Contacteer:
wat is er met die motorkap gebeurt??Remco T. schreef:[img]http://www.renault-tuning.nl/artikelen/remcogte/f_3.jpg[/img]GTT__Geert schreef:Is wel mogelijk, alleen niet in elke kleur denk ik..
Je kan ook alle foto's op de sites bekijken.. misschien doe je daar nog ideen op..
Waat ik heeellll erg KOEWLL vind is een beetje blauwpaarsig die veranderd als je er vanaf een andere kant naar kijkt.. Beetje kameleon-achtig. maar jah wie ben ik om in jouw portemonnee te kijken![]()
![]()
mvg
Geert
zoals deze misschien?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Op deze foto is de kap nog mat-zwart op de foto's in
mn gallery zit er folie op wat er ook weer een x
afgaat omdat het niet mooi zit
mn gallery zit er folie op wat er ook weer een x
afgaat omdat het niet mooi zit

Zo iets??catrinus schreef:Parelmoer wit. Das een mooie kleur. En dan kun je ook nog uit vele soorten parelmoer wit kiezen. Ik wou eerst mijn gtt ook parelmoer wit spuiten maar is nu parelmoer geel
[img]http://members.lycos.nl/gtturbooo/foto.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
zijn we er nog niet uit welk kleurtje we willen hebben ??? 

hehe tja.. t gaat alleen maar om voorbeelden hoe hij er dan zou uitzien.
Smaken blijven verschillen.. gelukkig
Smaken blijven verschillen.. gelukkig

-
- Contacteer:
weet iemand wat het ongeveer kost om hem "flip-paint"van groen naar paars , waar ze het strak kunnen spuiten voor n eerlijke prijs????
flip-paint. moet je zo rond de 3000 euro rekenen.. mijn auto is in die kleur gespoten 
nieuwe velgen zitten eronder dus de foto's volgen nog
kan je het gelijk zien 

nieuwe velgen zitten eronder dus de foto's volgen nog

Wie weet wat voor kleur dit is? Ik heb dit ook ooit in een Max Power gezien (maar toen een GTT met 17"Chris schreef:[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... 20GTT..jpg[/img]

Deze kleur lijkt me ook wel vet namelijk...kzit dus ook zwaar in dubio

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship