renault software
-
- Moderator
- Car: MB
]oxje schreef:Wel geinig dat je als je bij de mensen kijkt van wie je download via eMule, je dus van mensen van hier zit te downloaden
lachen ja, ik heb net ook maar even rtc in mijn username gezet.
Ik zit nu op 10 en 20 % dus dat duurt nog wel even. Ik sta nu alleen weer op firewalled en gisteren niet, hoe kan dat ?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/images/fout.JPG[/img]
wie o wie helpt mij
ik he java geinstaleert
QuickTime Pro v.6.0-FULL
JBulder die bij de reno software zit
en hij doet het nog niet HELP!!!!!!
wie o wie helpt mij
ik he java geinstaleert
QuickTime Pro v.6.0-FULL
JBulder die bij de reno software zit
en hij doet het nog niet HELP!!!!!!
Gedaan wat Riël op vorige pagina zei?Christian schreef:ik wil eerst weten als i hetw el doetanders ben je straks voor niks aan het downloaden
"Je moet bij Quicktime installatie 'custom' kiezen. Daar moet je in het rijtje quicktime-onderdelen aanvinken 'JAVA voor Quicktime'. Die wordt standaard niet meegeinstalleerd, maar is wel nodig. Ik heb dat wit scherm ook constant gehad, zorg dat je JAVA werkend hebt (http://www.java.com kun je ook nog downloaden) en ineens doet ie het. Echt waar. Hier ook en ik heb ook 3 dagen getobt met een wit scherm"
Is dat het misschien?
cd 1 doet het nu boij mij. heb geloof ik nix bijzonders gedaan. alleen die jbuilder geinstalled. en quicktime van internet. verder nix gedaan en het werkte gewoon 
[img]http://members.chello.nl/gkronemeijer/dlg.JPG[/img]
sorry, het plaatje is een beetje groot uitgevallen, maar het lukte ni om het goed te krijgen...

[img]http://members.chello.nl/gkronemeijer/dlg.JPG[/img]
sorry, het plaatje is een beetje groot uitgevallen, maar het lukte ni om het goed te krijgen...
Clio 16V=Alive again!
Als je Photoshop hebt, de afbeelding die je wilt hebben selecteren Rectangular Marquee tool (linksboven) Krijg je zo'n rechthoek. Die er om heen. Na de juiste selectie Crop. (staat onder image) En klaar is Klara.
Deze Crop funtie (of uitsnede) komt ook in andere grafische pakketten voor.
Deze Crop funtie (of uitsnede) komt ook in andere grafische pakketten voor.
Anders ga naar de homepage van sun daar kun je JAVA 2.0 downloaden, en dan doe je dat met quicktime ook nog es. Je ziet het aan de foutmelding, quicktime werkt nog niet. Ik had precies diezelfde melding. Daar zit 't, installeer het nog maar eens goed. CUSTOM en JAVA voor QUICKTIME installerenChristian schreef:ja heb ik algedaan![]()
zit nu op een andere pc kijken wat die daar op doet
-
vanavond weer, ik ben 3 dagen online geweest (rtc_021) ik gun het ding ff een adempauze 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kan iemand die 2 cdŽs niet gewoon ff een keer branden/copieren??? heb je alles wat je moet hebben binnen hand bereik en via de post heb je het binnen een dag in huis!.
Dus wie is er zo vriendelijk?? En ja dan ben ik een van de eerste die ook een copie zou willen kopen.
GR.Frits
Dus wie is er zo vriendelijk?? En ja dan ben ik een van de eerste die ook een copie zou willen kopen.

GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
het is mij tot op heden nog niet gelukt om alleen rtc'ers te laten downeniMAGE schreef:Als je RTC-ers als friend toevoegt (bij eDonkey), en alleen je files laat zien aan je friends. Dan kunnen alleen rtc-ers van je downloaden en geen andere gurken? Of zie ik dit niet correct?

Heb je wel gezien, maar dan staat er queue place: ??? of queue place: 12, en soms lukt het ook wel. Maar dan slechts 1 a 2 kb/seconde.Frank_16v(rmc) schreef:het is mij tot op heden nog niet gelukt om alleen rtc'ers te laten downeniMAGE schreef:Als je RTC-ers als friend toevoegt (bij eDonkey), en alleen je files laat zien aan je friends. Dan kunnen alleen rtc-ers van je downloaden en geen andere gurken? Of zie ik dit niet correct?
Heb nog nooit iets sneller binnen gehaald dan zo'n 6 kb/s terwijl ik wel zo'n 10kb/s aan het uploaden ben aan diverse lui.
Het is niet eerlijk !
-
ik heb jou niet hoger dan 4 k/s zien komen bij mijn upload, omdat er heel veel lui aan het downen waren. als ik mn upload hoger zette kwamen er alleen maar meer bij. best irritant. 

Okee, dat downloaden is allemaal aardig. Als je wat geduld hebt dan.
Maar nu even de grote vraag:
Is deze nieuwe (en ik zie engelse?) Dialogys nou echt handiger en overzichtelijker dan de oude Mac versie?
Want is zie nog steeds installatieproblemen en een wazige interface, dusss...
Maar nu even de grote vraag:
Is deze nieuwe (en ik zie engelse?) Dialogys nou echt handiger en overzichtelijker dan de oude Mac versie?
Want is zie nog steeds installatieproblemen en een wazige interface, dusss...
Ja, up en downloaden wordt door eDonkey in verhouding geregeld. Zeer irritant.Frank_16v(rmc) schreef:ik heb jou niet hoger dan 4 k/s zien komen bij mijn upload, omdat er heel veel lui aan het downen waren. als ik mn upload hoger zette kwamen er alleen maar meer bij. best irritant.
Stel je een lage upload in, dan is je download (door eDonkey) ook laag. En stel je een hoge upload in, zodat je ook een hogere download hebt, dan kill je weer je eigen download. Omdat je geen acknoledge en ontvangen berichtjes naar je bron kunt sturen.
Als ik het straks binnen heb ( 1 of 2 ) 70% en ( 2 of 2 ) 2,8% is het misschien beter om met kazaa te sharen.
-
is ook het eerste dat ik doe als ik 'm binnen heb, op kazaa knallen.
1 of 2 binnen. Duurde hier 2 dagen. Gewoon 's nachts aan laten staan en niet te vaak gaan kijken. Dan duurt het langer, écht.
Verder nog niet getest, geen tijd, komt na het weekend wel.
2 of 2 is nu bezig, 16%
Blijf het weekend wel aanstaan, kunnen jullie ook nog nummer 1 er af plukken.

Verder nog niet getest, geen tijd, komt na het weekend wel.
2 of 2 is nu bezig, 16%
Blijf het weekend wel aanstaan, kunnen jullie ook nog nummer 1 er af plukken.

/Me is het nu ook aan ut downloaden 
Eerst maar CD1 downloaden
Gaat nu best aardig met 3.4 KB/s maar net een tijdje met 15KB/s dus het schommelt een beetje maar goed.
En dan daarna maar eens kijken of ik hem geumeleerd krijg onder Linux

Eerst maar CD1 downloaden

Gaat nu best aardig met 3.4 KB/s maar net een tijdje met 15KB/s dus het schommelt een beetje maar goed.
En dan daarna maar eens kijken of ik hem geumeleerd krijg onder Linux