misschien handig om een tip te geven ? of is aan 1 oog takelen ook voldoende ?Bart V schreef:pas op met het voorste takel oog op het blok. Ze zijn van aluminium, en breken voor je het weet, heb dat zelf al 2 keer meegemaakt, en je schrikt je kapot. Bovendien kan je je blok en auto beschadigen als dat blok ineens losschiet. Beetje een jammer detail van renault.
Succes
[Clio 16V] Blok Project !!! gezocht nieuwe bak
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Nou ik hoop dat ie niet meevaltChristian schreef:hij hangt de hele week er al in dus dat zal wel mee vallen

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
ja het is gelukt
alleen heb nu het volgende probleem hij schakelt heel moeilijk
ik moet hem echt in de versneling gooien en dan pakt hij hem soms niet wat kan hier het probleem zijn
mijn kameraad zij als je mischien een verstelbare kopelings kabel moest monteren
wie o wie kan mij helpen foto`s komen vandaag wel online

alleen heb nu het volgende probleem hij schakelt heel moeilijk

ik moet hem echt in de versneling gooien en dan pakt hij hem soms niet wat kan hier het probleem zijn
mijn kameraad zij als je mischien een verstelbare kopelings kabel moest monteren
wie o wie kan mij helpen foto`s komen vandaag wel online

Hoe hebben jullie de schakelstang van de bak afgehaald??Want je kan hem loshalen met 1 bout( achter dat hoesje) maar ook vanaf het stel gedeelte??
koppelings kabel misschien uitgerekt?
wel originelekabel erin gooien en niet zo een imitatie ding bij mij rekte die veel te ver op en schakelde helemaal niet
wel originelekabel erin gooien en niet zo een imitatie ding bij mij rekte die veel te ver op en schakelde helemaal niet
ja de bout die in dat hoesje zit die hebben we los gelaat omdat we dan wisten omdat we dan geen versteling los maakte maar nu scakelt hij k*t
ik heb er olie 75/80 kroon olie kan het hier ook aan liggen?
ik heb er olie 75/80 kroon olie kan het hier ook aan liggen?
ja dat zou het ook nog kunnen zijn want die heb ik niet vervangenramon16V schreef:koppelings kabel misschien uitgerekt?
wel originelekabel erin gooien en niet zo een imitatie ding bij mij rekte die veel te ver op en schakelde helemaal niet
dit kan ook heel goed zekerals je hem los hebt gehadZERO-X schreef:Hoe hebben jullie de schakelstang van de bak afgehaald??Want je kan hem loshalen met 1 bout( achter dat hoesje) maar ook vanaf het stel gedeelte??
probeer hem een beetje bij te draaien en probeer te schakelen
Kan nooit kwaad om te proberen,,Maar teken wel eff af hoe hij nu ZIT..voor het geval dat het niet helpt,kan je hem weer op de oude positie zettenramon16V schreef:dit kan ook heel goed zekerals je hem los hebt gehadZERO-X schreef:Hoe hebben jullie de schakelstang van de bak afgehaald??Want je kan hem loshalen met 1 bout( achter dat hoesje) maar ook vanaf het stel gedeelte??
probeer hem een beetje bij te draaien en probeer te schakelen
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
test je dit alles met draaiende motor?
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
kan ook zijn dat de tanden er niet goed voor zitten , draai eens aan de krukas ondertussen en laat iemand anders de koppeling indrukken en proberen te schakelen.
-
- Berichten: 138
- Lid geworden op: za 10 mei 2003 19:02
- Locatie: Losser (Twente)
Da's mooi k*t Chris!
Suc6

Suc6
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00262.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00263.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00264.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00265.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00266.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00267.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00268.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00269.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00272.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00274.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00275.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00277.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00278.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00279.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00280.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00281.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... 00282.[img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00283.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00285.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00286.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00287.jpg[/img]
nu het bakprobleem
zal maandag even een koppelings kabel halen kijken of het daar mee over is
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00263.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00264.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00265.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00266.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00267.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00268.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00269.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00272.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00274.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00275.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00277.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00278.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00279.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00280.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00281.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... 00282.[img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00283.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00285.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00286.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00287.jpg[/img]
nu het bakprobleem

zal maandag even een koppelings kabel halen kijken of het daar mee over is
wat bedeol je eigenlijk met gooien?
moet je veel kracht zetten op de pook??
zit je druklager er goed in?
moet je veel kracht zetten op de pook??
zit je druklager er goed in?
ziet er weer pico belllo uit na het schoonmaak beurtje.
met welk spul heb je dat gedaan?

met welk spul heb je dat gedaan?
ze maken er bij mijn kameraad de vloer er mee schoonramon16V schreef:ziet er weer pico belllo uit na het schoonmaak beurtje.![]()
met welk spul heb je dat gedaan?


er zit een stel mechnisme boven je kopplingspedaal misschien dat die daar net ff verkeerd eromheen ligt of naast het wieltje ligt.
bij had ik hem niet gecontroleerd en ook niet losgemaakt ff gekeken en ja hoor di lag er net ff niet lekker op
bij had ik hem niet gecontroleerd en ook niet losgemaakt ff gekeken en ja hoor di lag er net ff niet lekker op
ik bedoel ook dat automatisch spanmechanisme bovenop 't pedaal. Soms moet je die ff een handje helpen.
verders kan je over 't algemeen echt pas iets zinnigs zeggen over 't schakelgedrag als de motor draait.
verders kan je over 't algemeen echt pas iets zinnigs zeggen over 't schakelgedrag als de motor draait.
rev it like a rental
-
- Berichten: 997
- Lid geworden op: za 13 apr 2002 0:00
- Locatie: nijverdal
- Contacteer:
ik denk dat omdat je de schakelstang los heb gehad ,die opnieuw moet afstellen!