Radardetectoren: welke!?
gaat naar de hoogste bieder, steven en martijn hebben ook al interesse.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
o hmm dan speel jij ons uit da ws nie de bedoeling 

ik wou net zeggen, wie kan dat beter? ik heb joods bloed ja 

-
- Contacteer:
maar als ze verboden worden staan ze volgene maand toch voor een appel en een ei op marktplaats te koop
klopt...

als je m nou inbouwt in je auto komen ze er niet echt makkelijk achter, maar dan nog, als ze er toch achter komen, mag je m er ter plekke uithalen denk ik of niet?
ook verkoop wordt even verboden als gebruik.Hooliead schreef:maar als ze verboden worden staan ze volgene maand toch voor een appel en een ei op marktplaats te koop
-
- Contacteer:
das lekker maar ook tweedehands net als op marktplaats?Tijn schreef:ook verkoop wordt even verboden als gebruik.Hooliead schreef:maar als ze verboden worden staan ze volgene maand toch voor een appel en een ei op marktplaats te koop
Wat ik me eigenlijk afvraag:
Als je een inbouw-detector hebt, ben je dan al in overtreding als je dat ding in je auto hebt zitten zonder het kastje dat je in de auto hebt zitten? In principe is het dan gewoon onbruikbaar en doet het niks.
Als je een inbouw-detector hebt, ben je dan al in overtreding als je dat ding in je auto hebt zitten zonder het kastje dat je in de auto hebt zitten? In principe is het dan gewoon onbruikbaar en doet het niks.
@merijn: ook daar zullen ze wel iets op verzinnen, zal wel iest zijn in de trant van: ook niet in delen...
Daarnaast denk ik persoonlijk dat ze deze wet er op een of andere manier wel doorheen rossen...stelletje ^@#*($)^#@en..Is het niet 1 okt, dan wel wat later...
Daarnaast denk ik persoonlijk dat ze deze wet er op een of andere manier wel doorheen rossen...stelletje ^@#*($)^#@en..Is het niet 1 okt, dan wel wat later...
jij ken ook echt nergens tegen hè, mij een beetje vergeten te vermelden en meteen op de kast zitten. voor niks gaat de zon op...Steven schreef:Ik dacht dat mijn optie al een tijdje liep, maargoed lama hangen dan.-Ray- schreef:gaat naar de hoogste bieder, steven en martijn hebben ook al interesse.
wat een gedoe om een quintezz...
Als er meer mensen zijn die er de juiste prijs voor betalen mag de mijne misschien ook weg hoor!

Als er meer mensen zijn die er de juiste prijs voor betalen mag de mijne misschien ook weg hoor!

tsja mij hangt ie niet in de weg 

ken je ze vergelijken....-Ray- schreef:tsja mij hangt ie niet in de weg

ach, een haas en een slak vieren ook tegelijkertijd nieuwjaar, dusss 

Welke kast? Ik heb toch geen geld man-Ray- schreef:jij ken ook echt nergens tegen hè, mij een beetje vergeten te vermelden en meteen op de kast zitten. voor niks gaat de zon op...Steven schreef:Ik dacht dat mijn optie al een tijdje liep, maargoed lama hangen dan.-Ray- schreef:gaat naar de hoogste bieder, steven en martijn hebben ook al interesse.

Volgens mij hadden we al es eerder geharrewar over die Quintezz, denk even testen of het nog werkt

-
voor welke ga je Ree?jean-paul schreef:ken je ze vergelijken....-Ray- schreef:tsja mij hangt ie niet in de weg
voor die vector natuurlijk, die ken je lekker netjes wegbouwen 
politie? klik uit! en als ie uit is is ie niet te scannen
of als iemand zegt 500 euro mag je m hebben. kosten nieuw iets van 1895 gulden, dat staat op de doos.

politie? klik uit! en als ie uit is is ie niet te scannen

refereer je naar mij ???-Ray- schreef:ach, een haas en een slak vieren ook tegelijkertijd nieuwjaar, dusss

niet direct
maar ik vind het wel een goeie