[R5GTT]Ongeluk gehad, auto kapot&verkocht.
En weer een paar nieuwe foto'tjes......
Groet Jordy..
Groet Jordy..
Of je neemt een auto die ouder is dan jij zelf...
-
- Contacteer:
Klopt, vriendelijk is het niet, maar aan de andere kant kan ik het wel begrijpen. Met alle respect, maar door dit soort rijgedrag en acties is de verzekeringspremie voor ALLE mensen van 18-25 zo hoog. Dus ook voor diegenen die geen sportwagen rijden en wel verantwoord rijgedrag aan de dag leggen.bruno @af schreef:vriendelijke jongens hier ... rijdt er iemand zijn wagen kapot, en beginnen ze hem op de koop toe nog even te verwijten ...![]()
Bruno
In dat opzicht heeft ie er dus niet alleen zichzelf en zijn inzittenden mee, maar ook de rest van autorijdend jong nederland. Ben ik ff blij dat ik een oldtimerverzekering heb.

En ik weet wel dat in dit geval het niets uitmaakt, maar wat nou als er net een voetganger op die stoep liep.....

Evengoed wens ik je succes met de opbouw o.i.d. en ik hoop alleen maar dat je der iets van geleerd hebt, maar dat kan bijna niet anders, toch?
Volg nu al een aantal dagen dit topic. Ik vind het en beetje jammer dat iemand die donders goed weet dat ie fout is geweest en dat ook openlijk toegeeft zo wordt afgekraakt. Respect is everthing?
Kom ook niet aan met verzekeringspremies en "als" verhalen!
Ik ben blij dat er niemand gewond is geraakt. Ik hoop voor degene die zo veel commentaar hadden nooit een ongeluk krijgen. Gebeurt dat wel; edit dan ff je reactie in dit topic
Kom ook niet aan met verzekeringspremies en "als" verhalen!
Ik ben blij dat er niemand gewond is geraakt. Ik hoop voor degene die zo veel commentaar hadden nooit een ongeluk krijgen. Gebeurt dat wel; edit dan ff je reactie in dit topic
http://groups.msn.com/R5GTTurbo/shoebox.msnw,,hier eff kijkenChristian schreef:waar dan?
-
- Über-Spammer
de tandjes.
dat zijn zeer pijnlijke foto's
dit wens je niemand toe.
maar dat besef je helemaal als je zelf een ongeluk heb gehad.
Heel veel sterkte gozer.
dat zijn zeer pijnlijke foto's

dit wens je niemand toe.
maar dat besef je helemaal als je zelf een ongeluk heb gehad.
Heel veel sterkte gozer.
WAAROM Bezig met op bouwen al je geld er in stelen en dan zo op eens verkopen
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/34793.htm

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/34793.htm
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik kan alleen maar zeggen jordy bedenk je want een achterbrug is hier nog wel te vinden. er worden meerdere gtt/gteŽs gesloopt dus onderdelen genoeg.
als je hem nu weg doet is het compleet zonde.
maar goed het is jouw beslissing. succes met de verkoop
gr.Frits
als je hem nu weg doet is het compleet zonde.
maar goed het is jouw beslissing. succes met de verkoop

gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
dit is echt te erg gewoon ik hoop dat iemand hem koopt die er veel verstand van heeft en dat ding weer in goeie staat brengt

-
zelfs onze jos heeft het vermogen soms niet onder controle
suc6 met je wederopbouw
suc6 met je wederopbouw
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Ik verkoop hem omdat het spuitwerk aardig in de uro's gaat lopen en ik dan net zo goed een andere auto kan kopen, Achterbrug kan ik hier zo aankomen dat is het probleem niet. Er heeft zich een lief hebber al gemeld.
I know I know, maar aangezien de geldboom in me tuin gejat is.........
-
- Moderator
echt jammer
uh die liefhebber iemand van hier? zo niet maak hem dan bekend met deze site

uh die liefhebber iemand van hier? zo niet maak hem dan bekend met deze site

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
echt jammer,weer een gtt minder in vlissingen,ik wens je wel veel sterkte voor in de toekomst.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
een reno 19 1,4 RL ook niet,tis nooit leuk om je hobby te verliezen.Tazzman schreef:Ik zeg maar niets, afterall ik heb zelf ook een Megane Coupe in een greppel weten te parkeren ooit.
Maar goed.. die was geen collectors item.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Als je goed zoekt vind je zo een spuiter die het voor veel minder doet dan je denkt...Heb hetzelfde met mijn bumpers...overal zo'n megabedrag dat ik er chagy van werd, maar als je doorvraagt en goed rondvraagt komt er echt wel iemand in beeld, zoals ook bij mij.
komop, het is veel werk, dat zie ik nu al, maar tis wel een heel speciale auto, bedenk je goed, voordat je m weg doet...
komop, het is veel werk, dat zie ik nu al, maar tis wel een heel speciale auto, bedenk je goed, voordat je m weg doet...
Zonde zonde zonde. Maar ja, gebeurd je denk ik geen 2de keer. Zal best je eigen fout zijn. Had mijn GTT na 2 jaar nog niet helemaal onder controlle. Tis gewoon af en toe een gifkikker en een klein foutje(inschatting of stuurfout) is meer als genoeg. Gelukkig heb ik me altijd weten te redden door juist te reageren. Hopelijk zul je nu dat ook hebben.
over die reactie van ben..
Tja wat moet ik zeggen. De jongen zegt al dat het zijn eigen fout is. Wat wil je nog meer? Een schriftelijk excuus.
Heb trouwens liever dat iemand zijn auto beschadigd met het overschatten van zijn stuurmanskunsten, dan iemand die zijn auto gewoon naar de t*ring rijdt omdat die niet kan rijden en/of geen liefde toont en zo telkens zijn auto motorisch of iets in die zin kapot rijdt. In geval 1 ben je dom bezig, maar leer je ervan.
in geval 2 ben je gewoon een dom figuur.
En ik wil nog even vermelden dat ik er ECHT niet tegen kan als iemand of met een dronken kop achter het stuur gaat zitten of zo knetter stoned gaat rijden. Want die mongolen gebeurd niks, maar rijden wel iemand om die als gevolg daarvan voor de rest van zijn leven een letsel overhoud.
Maar genoeg offtopic. Tis zeer klote en hopelijk heb je er wat van geleerd.
over die reactie van ben..
Tja wat moet ik zeggen. De jongen zegt al dat het zijn eigen fout is. Wat wil je nog meer? Een schriftelijk excuus.
Heb trouwens liever dat iemand zijn auto beschadigd met het overschatten van zijn stuurmanskunsten, dan iemand die zijn auto gewoon naar de t*ring rijdt omdat die niet kan rijden en/of geen liefde toont en zo telkens zijn auto motorisch of iets in die zin kapot rijdt. In geval 1 ben je dom bezig, maar leer je ervan.
in geval 2 ben je gewoon een dom figuur.
En ik wil nog even vermelden dat ik er ECHT niet tegen kan als iemand of met een dronken kop achter het stuur gaat zitten of zo knetter stoned gaat rijden. Want die mongolen gebeurd niks, maar rijden wel iemand om die als gevolg daarvan voor de rest van zijn leven een letsel overhoud.
Maar genoeg offtopic. Tis zeer klote en hopelijk heb je er wat van geleerd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
De wijze lessen zijn al heen en weer gevlogen in dit topic, het heeft dus geen zin meer om het te herhalen.
Er is een nieuwe taak voor ons aangebroken
de verkoop uit z'n bolletje praten en zorgen dat ie hem laat spuiten en nog een aantal dingetjes die er aan moeten gebeuren. Achterbrugjes genoeg binnen de club, net als voorste draagarmen
Neem gewoon nog eens de schade op, noteer alles wat vervangen moet worden en slaap er nog een nachtje over
Nu heb je iets aparts en een andere auto kost ook geld.....
Er is een nieuwe taak voor ons aangebroken

Nu heb je iets aparts en een andere auto kost ook geld.....
Mrtn = Maarten
-
- Moderator
MAKEN DAT DING 

-
- Moderator
hoezo intresse??jef schreef:oeps dit moest een pm worden..

-
- Contacteer:
Sorry hoor dat ik het vraag maar
WAT WAS JE IN DIE AUTO AAN HET DOEN JOH!!!!!
Het was z'n mooie auto echt hij was echt super mooi en jij rijd hem ff aan gort
ECHT ZONDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT WAS JE IN DIE AUTO AAN HET DOEN JOH!!!!!
Het was z'n mooie auto echt hij was echt super mooi en jij rijd hem ff aan gort

ECHT ZONDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Moderator
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAO4R ... 0697300600[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDeAvAR ... 0716214364[/img]
zo was ie
FOTO'S GEMAAKT MET DE SUPER DIGI CAM VAN CLIOTUNING(ROMANO)
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDeAvAR ... 0716214364[/img]
zo was ie

FOTO'S GEMAAKT MET DE SUPER DIGI CAM VAN CLIOTUNING(ROMANO)

-
- Contacteer:
JAAA MOOI HEEEEEEEEE
TOEN DAN HEE IN DE MEERN !!

TOEN DAN HEE IN DE MEERN !!