Bestellingen Renault SporT Map
-
bakrevisie??????Voor een gratis bakrevisie kopieer ik 'm voor je!
ASbakrevisie zul je bedoelen?????? Is goed jochie............!

maar effe zonder gein, Beire en Rasit, ik zou het heel fijn vinden als het nog lukt, anders heb ik gewoon pech!
De man van het kopiecenter heeft beloofd om er nog twee extra bij te maken, dus zal wel in orde komen hé !!
@Rasit: Het RenaultSport boek van 2.0RS Cup gingen ze met de nachtlevering opsturen, is me vandaag toch beloofd. Dus wie weet heb ik tegen donderdag al een kopieke voor u
Bert
@Rasit: Het RenaultSport boek van 2.0RS Cup gingen ze met de nachtlevering opsturen, is me vandaag toch beloofd. Dus wie weet heb ik tegen donderdag al een kopieke voor u

Bert
Super werk Beire.
Bedankt!

he rasit hoe weet ik wie je bent in utrecht want straks loop ik de hele dag te zoeken en mis ik al het moois en dat mag natuurlijk niet gebeuren
-
- Contacteer:
Als je nog meer kopie's kan krijgen dan houdt ik me aanbevolen!!Beire schreef:De man van het kopiecenter heeft beloofd om er nog twee extra bij te maken, dus zal wel in orde komen hé !!
@Rasit: Het RenaultSport boek van 2.0RS Cup gingen ze met de nachtlevering opsturen, is me vandaag toch beloofd. Dus wie weet heb ik tegen donderdag al een kopieke voor u![]()
Bert
-
- Contacteer:
Als je wilt doen graag!!rasit.. schreef:ik heb een boekje voor de 2L rs, alleen die is voor mij.. ik kopieer hem wel eens een keer voor je
heb trouwens ook een boekje voor de V6 Trophy..![]()
franse taal is wel ingewikkeld trouwens
-
Ben benieuwd, ga em nu eens doorlezen, biertje erbij
...
Thanx to Beire en Rasit!

Thanx to Beire en Rasit!
Okee, ben blij dat de boekjes goed toegekomen zijn en dat jullie er blijkbaar iets aan hebben. kan niet anders hé
@RO 16v: Heb al de boeken van Clio willie/16V, Clio RS en Clio V6 gekregen. Denk niet dat het een probleem zal zijn om die van Mégane te krijgen
Maar volgende keer breng ik de boeken zelf hoor!! Heb echt spijt dat ik er niet kon bij zijn ...
Greetz
Bert

@RO 16v: Heb al de boeken van Clio willie/16V, Clio RS en Clio V6 gekregen. Denk niet dat het een probleem zal zijn om die van Mégane te krijgen

Maar volgende keer breng ik de boeken zelf hoor!! Heb echt spijt dat ik er niet kon bij zijn ...
Greetz
Bert
Bestelling 1 is binnen!Tom schreef:dat was eigenlijk niet de bedoeling.rasit.. schreef:maak nou geen reklame anders heb je binnen 1 week 25 bestellingen..Tom schreef:ik ben ook blij met mijn boekie en die nederlandse werkplaatshandleiding is nog veel geweldig. Nogmaals bedankt Rasit en Beire

-
- Contacteer:
Voor een boek van de Clio RS houd ik me aanbevolen!Beire schreef:Okee, ben blij dat de boekjes goed toegekomen zijn en dat jullie er blijkbaar iets aan hebben. kan niet anders hé![]()
@RO 16v: Heb al de boeken van Clio willie/16V, Clio RS en Clio V6 gekregen. Denk niet dat het een probleem zal zijn om die van Mégane te krijgen![]()
Greetz
Bert
Hee Rasit, zie je het nou? Ik sta er echt bijrasit.. schreef: Huidige Lijst :
- rasit..
[...]
- Matijs
[...]

-
alleen de nummers staan er toch in? geen verdere teksten of uitleg?RO 16v schreef:Het boek is echt te gek, alle bestelnummers staan erin, motor, bak, sper, bekabeling, ophanging, side pijpen ga zo maar door, echt alles staat erin, toppertje.
De map bevat de "Catalogue de Pieces Competition Renault Clio Williams Group A" uit februari 1997, de "Catalogue de Pieces Competition Renault Clio 16s Group A Kit Clients Moteur 2.0 L" uit 2000 EN de "Notice de Montage Renault Clio 16s Kit MAXI - Groupe A Moteur 2.0 L" van 03-01-94, waarin alle nodige wijzigingen staan, en een motagehandleiding voor de onderdelen uit de Catalogue de Pieces Competion.
Laatst gewijzigd door Matijs op ma 17 mar 2003 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar je had er wel genoeg of niet?
Gelukkig maar.
Het is in ieder geval een erg mooi stukje documentatie. Ik heb al weer aardig wat inspiratie opgedaan om Willi competitie onderdelen op mijn GTT te zetten

Het is in ieder geval een erg mooi stukje documentatie. Ik heb al weer aardig wat inspiratie opgedaan om Willi competitie onderdelen op mijn GTT te zetten

-
aha, iser nog ergens het luchtinlaat rooster (linksvoor) in de motorkap goed zichtbaar? Of eventueel een onderdelennummer te vinden?Matijs schreef:De map bevat de "Catalogue de Pieces Competition Renault Clio Williams Group A" uit februari 1997, de "Catalogue de Pieces Competition Renault Clio 16s Group A Kit Clients Moteur 2.0 L" uit 2000 EN de "Notice de Montage Renault Clio 16s Kit MAXI - Groupe A Moteur 2.0 L" van 03-01-94, waarin alle nodige wijzigingen staan, en een motagehandleiding voor de onderdelen uit de Catalogue de Pieces Competion.