[16v/Williams]Benzineverbruik
-

gewoon bij iedere keer tanken, bonnetje vragen en km stand opschrijven.
Ik heb dit vanaf januari gedaan.
goed beeld van verbruik.
Sinds tie gechipt is rij ik 1 op 11,24 iets meer of iets minder.
Blik op je boordcomputer werpen en kijken hoeveel liter en nog in de tank zit en hoeveel km je hebt afgelegd?waterwacht schreef:Het loont om het bij te houden.
gewoon bij iedere keer tanken, bonnetje vragen en km stand opschrijven.

Bonnetjes vraag ik niet, ik weet toch wel wat ik moet dokken als ik die 72L tank vul met super mlv

De boordcomputers van 15 jaar geleden zijn ook niet heilig... 
Doe mij maar liever met pen en papier, icm de dagteller. Elke keer kom ik ongeveer op hetzelfde uit, dus dan mag ik er vanuit gaan dat het goed zit.

Doe mij maar liever met pen en papier, icm de dagteller. Elke keer kom ik ongeveer op hetzelfde uit, dus dan mag ik er vanuit gaan dat het goed zit.

ik heb vorige week 1:14,2 geredenMerijn schreef:De boordcomputers van 15 jaar geleden zijn ook niet heilig...

gewoon eens in de zoveel tijd kijk ik wat haalbaar is met een rustige rijstijl, dus max. snelheden aanhouden
Mrtn = Maarten
Op dit moment doe ik heeeeeeeel lang met een tank. Sinds zondag alleen maar op en neer naar Gronau geweest en vanavond wellicht ff naar de FNO. Hmm beetje van meeting naar meetingMerijn schreef:De boordcomputers van 15 jaar geleden zijn ook niet heilig...

-
Je wilt niet weten hoeveel km ik al heb gereden sinds de RTC er isPanoramix schreef:Hmm beetje van meeting naar meeting