Klinkt een beetje als een gare bobine. Simpel gezegd: De bobine krijgt een hogere weerstand als de temperatuur stijgt, waardoor je waarschijnlijk bij een warme motor en het lage starttoerental niet voldoende spanning over de bougies krijgt.
Als de boel is afgekoeld zal het dan wel weer lukken.
Ik heb al een soortgelijk probleem gehad, en dat lag aan de bobine.
Ik weet niet hoe het bij een Reno zit (of dat de bobine en module gecombineerd zijn of niet, maar ik zou in ieder geval de bobine van een ander Renootje uitproberen....
Succes!
Technical improvements are fantastic, spoilers nothing but plastic...
gille schreef:hedde gij bij CELIS gewerkt,ik heb daar nog gaan horen voor werk(betaalde nie genoeg hahahahah)heb daar nog een paar twin-cam's aan verkocht ook
Daar heb ik een kleine 10 jaar auto-elektricien geweest, maar mij betaalde hij toen wel genoeg hoor ... Ik ben daar weggegaan om mijn ATAF winkel te openen in '98 , anders had ik daar nog gewerkt denk ik , geweldige sfeer daar jong ... Die twincams waren dat corolla ae86-ers of MR-s ?
gille schreef:hedde gij bij CELIS gewerkt,ik heb daar nog gaan horen voor werk(betaalde nie genoeg hahahahah)heb daar nog een paar twin-cam's aan verkocht ook
Daar heb ik een kleine 10 jaar auto-elektricien geweest, maar mij betaalde hij toen wel genoeg hoor ... Ik ben daar weggegaan om mijn ATAF winkel te openen in '98 , anders had ik daar nog gewerkt denk ik , geweldige sfeer daar jong ... Die twincams waren dat corolla ae86-ers of MR-s ?
Bruno
yepde corolla's achterwielaangedreven dus vanaf 83,aha dan kende gij wa van eletric,heb ooit zo een twin-cam die pjoeter eruit geprutst(achter dashboard geen lachtertje)voor groep n pjoeter er in te prutsen
Jup ze zijn hier ook nie origineel geleverd. In engeland rijd wel wat rond, maar een compleet lopen blok met computer etc. kost daar dik 1500 pond. En das wel erg veel van het goeie.
Maargoed mochten jullie ooit eens iets tegenkomen voor in een MR2 AW11 (model 1) met drukvulling, stuur mij een pm
Wie weet gaan we wel een SC importeren vanuit Usa..