Stephan's R5GTT is kort

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Floris
Contacteer:

Mee eens... "no hard feelings"... :D

Steef Suc7 met de afhandeling en laat ons weten of het een restauratie-project of een andere aankoop wordt! :p
Anonymous

Hier vraag ik toch niet om heren... We zullen zien wie er van de praatjesmakers het eerst de vangrail zoent. Maar ja bekijk t ff. :-*
-Ray-
Contacteer:

wat een helden zeg, om iemand die net zoiets heeft gehad eens even voor ze voeten te gooien dat ie niet kan rijden of te hard heeft gereden.

*klap**klap**klap*

wacht maar tot je zelf door wat voor reden dan ook in de vangrail terecht komt en je auto, wat voor de meeste van ons heel veel betekent, waar je je eigen een krul in je lul voor werkt, wat je trots is, met een zeil bedekt zielig op een pleintje te zien staan, wachtend op betere tijden.

en het grappige is dat het altijd dezelfde mensen zijn die beginnen te zeiken.

ik zeg dit helemaal niet omdat ik toevallig de broer van stephan ben, maar gewoon in het algemeen. zelf vind ik het toch ook een beetje tricky om zo'n topic te openen, maar het komt er toch eens uit. jammer dat dan de rotte appels de discussie weer op gang moeten brengen over... naja laat maar.

ik kan alleen maar vragen om dan niks te zeggen.
Immer wieder die verdammte Holländer
Vos

Eigen schuld of niet als jij je CRX in de prak rijdt dan wil je ook niet horen eigen schuld dikke bult!
Clio 16v.....
Steven
Car: M536

Nou ben het helemaal met Ray eens, ik heb destijds hetzelfde meegemaakt dat ik echt dacht "Klojo, post dan nix"
Zo achter een computerscherm kun je een hoop maken, maar IRL durf je zoiets niet!

Heb dan het lef om Stephan op te bellen of het em recht in z'n gezicht te zeggen...

Maargoed..

Trouwens nu ik toch op me zeik-stoel zit, dat geouwehoer of ie nu al weet wat ie gaat doen slaat ook nergens op. Als ie zelf al aangegeven heeft dattie het nieuws wel hier neerzet als ie iets weet ga je toch niet vragen of ie al iets weet?

Goed het topic gaat helemaal de verkeerde kant op (like always) dus zeg maar nix meer!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Trouwens nu ik toch op me zeik-stoel zit, dat geouwehoer of ie nu al weet wat ie gaat doen slaat ook nergens op. Als ie zelf al aangegeven heeft dattie het nieuws wel hier neerzet als ie iets weet ga je toch niet vragen of ie al iets weet?
Ik denk dat dit eerder interesse is... Maar goed. :)

We zijn het erover eens dat het gewoon kut is voor Stephan en we hopen allemaal op een goede afwikkeling en dat er niet weer een schitterende 5 op de sloop beland. :)
[B4RTK3]

jah man dit suckt gewoon ! mij gebeurde het ook zomaar ineens...

succes Stephan !
Remco T.
Contacteer:

hehe ik herinner me nog zoiets op de terugweg van Speed2002 :p tis kut en het zal ook altijd kut blijven om een vangrail te zoenen maak niet uit wat voor reden daarachter zit :)
Riël
Über-Spammer

Dit soort topics zijn wel leerzaam :) Het is heel wat minder heet als vroeger...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Dirk (CRX)

Als ik mijn CRX door eigen schuld aan gort zou rijden zou ik er zeker geen topic over openen om medelijden op te gaan roepen.. Daarintegen is de mijne ALL-RISK verzekerd en kan ik het, mocht het mijn eigen schuld zijn gewoon claimen..

Ik heb mijn CRX al meerdere keren met de achterkant naar voren gezet, omdat je slecht merkt in de wagen wanneer je over de grens gaat.. maar dat terzijde..

Ik vind, dat ik mag zeggen wat ik denk.. als jullie dat inpeperen vinden is jullie zaak.. Hij post hier een topic met de mededeling dat zijn auto in de prak ligt.. Als hij nou vroeg om onderdelen etc. kan ik er nog inkomen, maar zielig proberen te doen, sorry geen respect voor..

En als ik hem persoonlijk gekend had, had ik hem dat ook wel in zijn gezicht gezegd.. Topic zal vast de verkeerde kant uitgaan, maar waar IS het topic eigenlijk voor? algemene reacties hoe zielig wij het allemaal vinden, dat hij schade heeft (zal niet de eerste zijn.... )..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Anonymous

@ Stefan: "We zullen zien wie er van de praatjesmakers het eerst de vangrail zoent."

Ik denk eerder dat we kunnen zeggen......... eens kijken wie het eerst zijn auto aan gort gereden heeft sinds de mooie praatjes dat je een snelle auto hebt ;)

Who ik rijd in een Peug 205 :D woei. loopt wel door zo'n ding maar ik heb nog steeds geen gekke dingen meegemaakt........ tis maar hoe je zelf rijdt.. hoe dan ook ben ik met je eens dat het Kut is als het je gebeurt maar je bent en blijft er zelf bij :)

P.S. Een echte coureur geeft ook toe dat ie te hard ging......... ;)....... Dat is het risico he :)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

heren heb het lef om hem dat in zijn gezicht te zeggen
stelletje kinderachtige loosers
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Vos

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:heren heb het lef om hem dat in zijn gezicht te zeggen
stelletje kinderachtige loosers
IDD en volgens mij is de site om gezeur al een keer eerder niet berijkbaar geweest :-*
Clio 16v.....
Anonymous

Haha nu gaat ie leuk worden.... net alsof we bang zijn..... ben hier bij m'n vriendin die vind ik net ff wat belangrijker :D :lol: oftwel ik ga nu lekker wat anders doen dan hier nutteloos zitten posten :)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Matthijs schreef:Haha nu gaat ie leuk worden.... net alsof we bang zijn..... ben hier bij m'n vriendin die vind ik net ff wat belangrijker :D :lol:
hee smurf kap nou ff
Anonymous

haha je vraagt er toch om ?? :D
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

deze post is aangepast omdat ik anders ook met hetzelfde bezig ben als ik net veroordeelde
Anonymous

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:tijsje krijgt beetje last van capsones
HAP HAP :lol:
Chrisv

Shit zeg het gaat weer nergens over. Is het nu zo moeilijk voor sommigen......
some people are alive only because it's illegal to kill them
Marcel B.

Matthijs schreef:
dude, dacht dat jij je vriendin moest gaan bezighouden... doe dat dan ook, want je bent geen waardevolle bijdrage aan dit topic
Don't walk the grass... smoke it
Anonymous

oxje schreef:
Matthijs schreef:
dude, dacht dat jij je vriendin moest gaan bezighouden... doe dat dan ook, want je bent geen waardevolle bijdrage aan dit topic
Ik zei dat ik wat anders ging doen....... niet dat ik haar bezig moest houden....... dat zijn mijn zaken niet de jouwe ;)

Maar ik ben pleitos. Veel succes iig. ik heb btw niet gezegd dat het niet vervelend is....... moet je ff goed lezen :D Laterzzzz
Tijn
Contacteer:

@Dirk: jij heb lekker makkelijk lullen met je all risk verzekering, jij werkt bij een verzekeringsboer, lekkere dikke korting.

Een beetje roepen dat iemand niet kan rijden, dat het zijn eigen schuld is zonder dat je hem of de omstandigheden kent, is dat niet het niveau dat je afleerde op het schoolplein vroeger?

@de rest: kan je eerlijk zeggen dat jij in een reflex het juiste doet? zeker weten? of heb je toevallig een keer mazzel gehad......
there is no spoon.
Floris
Contacteer:

Anonymous

Chris je hebt pm.
jean-paul

altijd gezeik achteraf,hij zet het hier niet neer om afgezeken te worden. :(
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

helaas is dat het probleem als je je leed hier kenbaar maakt
Tijn
Contacteer:

aangezien iedereen hier zijn steunbetuigingen heeft kunnen neerzetten en het nu verzand in oeverloos gezwam van enkele mensen die zichzelf graag zien tiepen, gaan we dit topic, mede op verzoek van Stephan , lekker Locken.
there is no spoon.
Gesloten