Steef Suc7 met de afhandeling en laat ons weten of het een restauratie-project of een andere aankoop wordt!

Ik denk dat dit eerder interesse is... Maar goed.Trouwens nu ik toch op me zeik-stoel zit, dat geouwehoer of ie nu al weet wat ie gaat doen slaat ook nergens op. Als ie zelf al aangegeven heeft dattie het nieuws wel hier neerzet als ie iets weet ga je toch niet vragen of ie al iets weet?
hee smurf kap nou ffMatthijs schreef:Haha nu gaat ie leuk worden.... net alsof we bang zijn..... ben hier bij m'n vriendin die vind ik net ff wat belangrijker![]()
dude, dacht dat jij je vriendin moest gaan bezighouden... doe dat dan ook, want je bent geen waardevolle bijdrage aan dit topicMatthijs schreef:HAP HAPSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:tijsje krijgt beetje last van capsones
Ik zei dat ik wat anders ging doen....... niet dat ik haar bezig moest houden....... dat zijn mijn zaken niet de jouweoxje schreef:dude, dacht dat jij je vriendin moest gaan bezighouden... doe dat dan ook, want je bent geen waardevolle bijdrage aan dit topicMatthijs schreef:HAP HAPSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:tijsje krijgt beetje last van capsones