[R5GTT]Riël's project.
En da's net NIET de bedoeling van de auto 

En toen was mijn turbo stuk...

Houdt je van de straat hé. Letterlijk.

Houdt je van de straat hé. Letterlijk.
Ja.. die ene is met een beetje pech toen met dat oliefiltergehannes kapot gegaan. Ik weet 't alleen niet zeker, komen we wel achter. Loopt grappig trouwens, zonder turbo
Zuipt als de tering.

Nee inderdaad niet. Na 3000 toeren is nix meer daar, onderin is nog net te pruimen.
En 7 maanden later schiet het nog altijd niet op
Auto is geschorst. Heb een 5 voor erbij. Na de zomer een update

Hij wordt van buiten simpel maar mooi, iets anders. van binnen kaal. Roest moet nog weg, 8j velgen achter, en leuks onder de kap
En wit-geel natuurlijk.

hoe gaat het met de auto Riel? Rijdt ie nog goed?Riël schreef:Hij wordt van buiten simpel maar mooi, iets anders. van binnen kaal. Roest moet nog weg, 8j velgen achter, en leuks onder de kapEn wit-geel natuurlijk.

jawel hoor, maar alles wat ik wil doen schiet niet op als ik de auto voor eigen gebruik blijf houden. Dus moet ik gewoon even de tijd ervoor nemen en gaat ie nu een kleine upgrade tegenmoet 

-
- Moderator
- Car: Megane
mooi vooruitzichten dus 

-
Zo, die ziet er niet meer zo goed uit.
Maar toch wel leuk autootje.
Maar toch wel leuk autootje.
Renault 5 GT Turbo "EVO"

Ik zou gaan voor de witte!!!Riël schreef:Hij is strakker in het echt dan op de onduidelijke foto's
2 deuren schade en de kit heeft hier en daar een plekje. Ik weet echt nog niet wat ik ga doen ... Ik de eeuwige twijfelaar. óf de zwarte óf de witte ?? iemand?

Mijn oude kleine gtt'tje...

Riël schreef:Dan komt er wel een evokit onder !

Jep, inbraakschade.Ferdy schreef:is er ingebroken in die bak ofzo ?
succes met je project !!!
ben benieuwd wat je ervan gaat maken
wat zijn de plannen ?
-
ff terugdenken aan een jaar of wat geleden,Riël schreef:Hij is strakker in het echt dan op de onduidelijke foto's
2 deuren schade en de kit heeft hier en daar een plekje. Ik weet echt nog niet wat ik ga doen ... Ik de eeuwige twijfelaar. óf de zwarte óf de witte ?? iemand?
Parlemoer wit met gele skirts en bumpers.....

OOOOOOH yeah 

Wat je zegt!Floris schreef:Ik zou gaan voor de witte!!!Riël schreef:Hij is strakker in het echt dan op de onduidelijke foto's
![]()
Mijn oude kleine gtt'tje...

-
- Moderator
- Car: Megane
hier zijn die plaatjes
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
En op msn zei je nog tegen mij dat de witte er uit ging? Maareh, ik vind gezien de foto's die witte mooier, ga je wat leuke dingen van de GTE overzetten ofzo.
Maar verder is er van die zwarte ook wel wat te maken, maar dat gaat veel kosten (in tijd en geld) denk ik.
Maar verder is er van die zwarte ook wel wat te maken, maar dat gaat veel kosten (in tijd en geld) denk ik.
Kicken, zo'n EVO kit, ik zou proberen er nog wat van te maken!
je zou evt. altijd nog één van de twee kunnen verkopen....
je zou evt. altijd nog één van de twee kunnen verkopen....
joost, die zwarte lijkt slecht, maar hij is echt nog goed
vies en plastic, maar 2 deuren erin en het kwijl loop je langs de mond
mijn beurs zegt, en de makkelijkste weg is de zwarte maken, maar dan heb ik geen echte gtt en ik wilde toch eigenlijk altijd wel een witte
mijn hartje zegt de zwarte strippen en de witte maken hoogstwaarschijnlijk gaat dat ook gebeuren. Voorlopig kan ik toch nog in geen van beide rijden (ja in de zwarte wel maarja is ook eerdaags geschorst).

mijn beurs zegt, en de makkelijkste weg is de zwarte maken, maar dan heb ik geen echte gtt en ik wilde toch eigenlijk altijd wel een witte
mijn hartje zegt de zwarte strippen en de witte maken hoogstwaarschijnlijk gaat dat ook gebeuren. Voorlopig kan ik toch nog in geen van beide rijden (ja in de zwarte wel maarja is ook eerdaags geschorst).
Serieus gast, ik had dat dus niet gezienP@TB@D schreef:hier zijn die plaatjes

Zo, dat is al binnen:
![Afbeelding]()

Nu eerst de kas klaarmaken, tussendoor lekker verder knutselen. Hou jullie op de hoogte. De gte is verkocht (in de club
) en de witte blijkt ZO hard dat hij het waard is een nieuw laklaagje te krijgen en een prettig blokje ! Hoop met automaxx toch aanwezig te zijn met 'm.

Nu eerst de kas klaarmaken, tussendoor lekker verder knutselen. Hou jullie op de hoogte. De gte is verkocht (in de club

Ongeveer zo...MJ schreef:Goed bezig RiëlKben benieuwd hoe het gaat lopen

[img]http://www.fastchip.nl/img/RenaultR5GTTurbodyno.jpg[/img]